Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Thordis schreef op 07 september 2014 @ 00:05:

Ik vermoed, Nouschi, dat een groep forummers met de moderators overlegt over de reclame die jij te zien krijgt.Ik pak even mijn hoedje erbij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 00:14:

Kan ik hier ook napraten over de ruzie van mij en mijn man?Heeft hij alweer met zijn secretaresse geneukt?
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 september 2014 @ 00:14:

[...]

je krijgt spaarpunten als je bepaalde commercieel aantrekkelijke topics opentDaar weet jij precies alles van. Kom, biecht maar op.
quote:Ismene schreef op zondag 07 september 2014 00:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 00:14</a>:</b>

Kan ik hier ook napraten over de ruzie van mij en mijn man?</div></blockquote>Heeft hij alweer met zijn secretaresse geneukt? Neeee erger!!
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 september 2014 @ 00:14:

[...]

je krijgt spaarpunten als je bepaalde commercieel aantrekkelijke topics opentZegels? Ben ik gek op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 00:22:

[...]

Neeee erger!!Waaaat daaaaan???
Hij deed stommmm tegen mij
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 00:25:

Hij deed stommmm tegen mij Hoezoooooo?
Gloeiende gloeiende open ik dat smartphone topic en gelijk die reclame popt weer up?? Hoe kan dat nou? Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen?

Ik vraag het morgen wel even op digi.
Hij mag niet stommmmmm doen tegen jou! Anders krijgt hij met mij te maken! Dat hij maar oplet, ik bezorg hem nog een... verkoudheid...
quote:Ismene schreef op zondag 07 september 2014 00:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 00:25</a>:</b>

Hij deed stommmm tegen mij </div></blockquote>Hoezoooooo?

Om niks!

Stoer met zijn matties
Willen jullie allemaal kappen met het quoten van die vervelia alstublieftdankuwel

Dat is a) topic vervuiling en b) zo heb ik niks aan de negeerknop.

Dat die trololo hier nog haar gang kan gaan verbaasd me wel.
Och ja. Ken ik van mijn vriend. Gewoon een stukje chocolade geven. Alles direct opgelost. Echt waar!
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 00:35:

Willen jullie allemaal kappen met het quoten van die vervelia alstublieftdankuwel

Dat is a) topic vervuiling en b) zo heb ik niks aan de negeerknop.

Dat die trololo hier nog haar gang kan gaan verbaasd me wel.Niets van aantrekken. Is een vervelende mug. Je denkt steeds dat je niet gaat meppen, maar op een bepaald punt kan je je niet meer inhouden. En dan heb je medelijden met dat zielig beestje om de oneerlijke strijd.
Medelijden met die mug nee hoor

Vind het zonde van dit leuke topic dat één vervelia het zo kan verpesten.

Ik zie de bui hangen en na de proefperiode geen napraattopic meet Door die zuigerT
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 00:29:

[...]

Om niks!

Stoer met zijn mattiesDreigen met pikstraf, is hij zo weer mak.
Napraat is best leuk idd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bieb, hij zit al op 3 weken en 2 dagen..
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 00:43:

Napraat is best leuk idd.

+1, ik hoop dat het mag blijven.

Goedenacht allemaal!
Life is short. Eat dessert first.
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 00:45:

Bieb, hij zit al op 3 weken en 2 dagen..Hardleers dus..hmm lastig.
Slaap lekker doornroosje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 00:41:

Medelijden met die mug nee hoor

Vind het zonde van dit leuke topic dat één vervelia het zo kan verpesten.

Ik zie de bui hangen en na de proefperiode geen napraattopic meet Door die zuigerTHad ik ook. Kon me vandaag na anderhalve maand even niet inhouden. Maar je hebt gelijk. Was dom.En ik heb altijd medelijden met de mug .
Goedemorgen, forummers.
Goedemorgen Yasmijn.

Je bent er weer vroeg bij, ben je al helemaal bijgelezen, we hebben je gemist gisteren!
Goedemorgen Yas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven