Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben hier terechtgekomen tijdens het studeren van filosofie. Tikte ik een naam in (ik denk dat het Rousseau was), kom ik terecht op het viva forum. Een topic van M81. Man wat heb ik toen gelachen (en niet meer aan studeren toegekomen ).
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 18:07:

Het forum is in de loop der tijd echt een stuk braver geworden.We worden allemaal ouder hé
Ik vond die rellen altijd zo leuk om te lezen. Met M81 en die blauwe bloem.

Het heeft wel lang geduurd voor ik mee durfde posten .
Ik hoop dat het napraat topic blijft bestaan. Ik ben vooral meelezer - meestal is wat ik wilde zeggen al gepost - maar vermaak me prima met deze topic. `s Ochtends meteen bijlezen en ook na het werk, en ik hoef nooit meer wat te missen ;)
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 18:11:

[...]

Is het gelukt om real life vriendinnen te krijgen zo (vraag ik me altijd af)

ja vriendinnen gelukt hoor. Alleen niet dankzij het oproepje.

Daar reageerde helemaal niemand op.

Volgens mij is dat met de meeste oproepjes hier maar dat wist ik toen nog niet.
Ik vond de laatste echte rel best pijnlijk..
quote:Bieb2.0 schreef op zondag 07 september 2014 18:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 18:11</a>:</b>

[...]

Is het gelukt om real life vriendinnen te krijgen zo (vraag ik me altijd af)

</div></blockquote>

ja vriendinnen gelukt hoor. Alleen niet dankzij het oproepje.

Daar reageerde helemaal niemand op.

Volgens mij is dat met de meeste oproepjes hier maar dat wist ik toen nog niet. Mmm zie ze weleens voorbij komen en dan denk ik "zouden er matches komen"
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 18:15:

en die blauwe bloem.

.

Blauwe bloem was écht niet leuk hoor.

Wat een nare streken had zij.
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 18:17:

Ik vond de laatste echte rel best pijnlijk..Welke was dat?
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 18:17:

Ik vond de laatste echte rel best pijnlijk..

Ja die wel! Ik wist niet wat ik las.

Is mevrouw waarheidsvinder nog op het forum?
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 18:18:

[...]

Blauwe bloem was écht niet leuk hoor.

Wat een nare streken had zij.

Ik vond het altijd ongelofelijk dat er mensen haar kant kozen. Je zag ze steeds beginnen, steeds uitlokken.

En hoe verbaasd ik was toen ik dat bewuste napraat topic las. Toen alles naar boven kwam. Zoveel drama vind je niet op tv.
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 18:19:

[...]

Welke was dat?Vorig jaar oktober.
En de terugkerende thema's en scheldwoorden: roomwitte coltrui (=als je van het L-forum kwam of daar actief was), ballenbak (=geband bij V-forum dus forummen op L), het woord zure visgleuf werd ook veelvuldig gebruikt. Ik hoor de termen niet meer.

Ik klap even uit mijn oude doos: het was lachen als er een meute gebande V-forummers naar L kwam. Dan werden puzzeltopics van keurige middelbare huisvrouwen tot hun afgrijzen verstoord met allerlei schuttingwoorden, een of andere Piraat kwam in allerlei topics Arghhh roepen tot verwarring van de ingedutte forummers. Opeens was het een en al levendigheid op het L-forum. En het gekke was, dat kon gewoon. Er werd niet meteen met bans gesmeten en forummers konden na een ban ook gewoon weer terugkomen. Er werd allemaal niet zo zwaar aan getild.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Ismene schreef op zondag 07 september 2014 18:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 18:17</a>:</b>

Ik vond de laatste echte rel best pijnlijk..</div></blockquote>

Ja die wel! Ik wist niet wat ik las.

Is mevrouw waarheidsvinder nog op het forum? Ik bedoel eigenlijk die ene of die forummer nou wel/niet overleden was:( (meen dat ze iets van isa-nogiets heette of in die richting)
Of dat topic van Viola holt. Toen was mijn televisie juist gesneuveld. 2 Dagen non-stop viva zitten lezen . Geniaal vond ik dat topic.
quote:Ismene schreef op zondag 07 september 2014 18:23 Of dat topic van Viola holt. Toen was mijn televisie juist gesneuveld. 2 Dagen non-stop viva zitten lezen . Geniaal vond ik dat topic.Jaaa en het viva viola forum. Loopt dat eigenlijk nog?
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 18:22:

En de terugkerende thema's en scheldwoorden: roomwitte coltrui (=als je van het L-forum kwam of daar actief was), ballenbak (=geband bij V-forum dus forummen op L), het woord zure visgleuf werd ook veelvuldig gebruikt. Ik hoor de termen niet meer.

Ik klap even uit mijn oude doos: het was lachen als er een meute gebande V-forummers naar L kwam. Dan werden puzzeltopics van keurige middelbare huisvrouwen tot hun afgrijzen verstoord met allerlei schuttingwoorden, een of andere Piraat kwam in allerlei topics Arghhh roepen tot verwarring van de ingedutte forummers. Opeens was het een en al levendigheid op het L-forum. En het gekke was, dat kon gewoon. Er werd niet meteen met bans gesmeten en forummers konden na een ban ook gewoon weer terugkomen. Er werd allemaal niet zo zwaar aan getild.Wat leuk
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 18:11:

[...]

Ik kan mij nog herinneren dat ik mij bij aankomst echt naar binnen moest vechten, kreeg meteen de welkomstdelegatie forumfossielen over mij heen. Wat of ik op het Viva-forum moest want dat was van hen. Beetje zoals het er op het schoolplein van de middelbare school aan toe ging. De nieuweling werd door de populaire types meteen flink aangepakt.Ik ben nooit hard aangepakt. Maar ik ben ook heel ongemerkt naar binnen geslopen . Ik reageerde dan eens hier en dan eens daar, en toen de eerste rel zich aandiende waar ik vol in kon gaan viel het al helemaal niet meer op dat ik eigenlijk een noob was .
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 18:23:

[...]

Ik bedoel eigenlijk die ene of die forummer nou wel/niet overleden was:( (meen dat ze iets van isa-nogiets heette of in die richting)

Daar had ik het ook op. Weet niet of ik namen mag noemen (ik onthoud echt alles).

Ik was toen juist een weekendje weg, toen ik terug kwam was bijna het hele forum geband. Heb toen nog op dat andere forum bij gelezen.
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 18:23:

[...]

Ik bedoel eigenlijk die ene of die forummer nou wel/niet overleden was:( (meen dat ze iets van isa-nogiets heette of in die richting)

Daar ben ik om geband, omdat ik het voor haar opnam en heel boos werd dat Vetplant (en later ook anderen) in het conoleance topic gingen zitten zuigen dat ze iet dood was en dat ze het niet geloofden.

Kan er nog boos om worden.
Sneerleverworst vond ik een grappig woord (en snap niet waarom je daarvoor een ban kreeg).

Die periode moet echt moeilijk geweest zijn voor de Mods .
quote:Ismene schreef op zondag 07 september 2014 18:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 18:23</a>:</b>

[...]

Ik bedoel eigenlijk die ene of die forummer nou wel/niet overleden was:( (meen dat ze iets van isa-nogiets heette of in die richting)</div></blockquote>

Daar had ik het ook op. Weet niet of ik namen mag noemen (ik onthoud echt alles).

Ik was toen juist een weekendje weg, toen ik terug kwam was bijna het hele forum geband. Heb toen nog op dat andere forum bij gelezen. Ach tuurlijk wel! Napraten over toen;)
Het was trouwens roomwitte kabeltrui, mijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:larva schreef op 07 september 2014 @ 18:24:

[...]

Jaaa en het viva viola forum. Loopt dat eigenlijk nog?Ja. Wordt nog steeds gepost.
Isabon en Vetplant. En daarna die topics over Vetplantjes, iets met een buurman, het verdwenen modtopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven