Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 16:14:

[...]

Nou ook niet overdrijven. Iedereen laat zich zelf natuurlijk uit de tent lokken.Dat bedoel ik dus ook. Dat gebeurde rijkelijk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Kurritsj schreef op 07 september 2014 @ 16:20:

[...]

Dat bedoel ik dus ook. Dat gebeurde rijkelijk. Dat vond ik er misschien nog wel het vervelendste aan. Er zijn hier veel posters die ik erg grappig vind om te lezen, ik wil niet dat zij geband worden door haar toedoen. Wat jullie hiervoor ook al schreven, zij was te gehaaid, wist precies hoe ze mensen uit de kast kon lokken. Ik denk dat ze hier wel wat langer mee heeft gelezen.
quote:manmar schreef op 07 september 2014 @ 16:26:

[...]

Dat vond ik er misschien nog wel het vervelendste aan. Er zijn hier veel posters die ik erg grappig vind om te lezen, ik wil niet dat zij geband worden door haar toedoen. Wat jullie hiervoor ook al schreven, zij was te gehaaid, wist precies hoe ze mensen uit de kast kon lokken. Ik denk dat ze hier wel wat langer mee heeft gelezen.Dat doe je toch echt zelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 16:27:

[...]

Dat doe je toch echt zelf.

Natuurlijk.

Maar als bijv. een topic dat ik leuk vind offline gaat, door toedoen van anderen, heb ík er ook last van.

Enough said by the way: ik laat het hierbij.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Eens met Nouschi. Heb met verbazing de reacties gelezen en mensen die doen het zichzelf echt aan. Je hoeft niet overal op te reageren al geloven sommigen van wel. Dat is natuurlijk de voedingsbodem voor professionele zuigerts om hun expertise tentoon te spreiden. Gelegenheid maakt de dief dus.

Verder nog iets leuks op het forum gebeurd?
quote:Sensy12 schreef op 07 september 2014 @ 16:35:

... voor professionele zuigerts om hun expertise tentoon te spreiden.Het is een vak op zich
Ik denk ook dat er inmiddels genoeg veel te veel tijd en aandacht is besteed aan de professionele zuigert.
quote:Kurritsj schreef op 07 september 2014 @ 15:47:

Jongens, neem dat allemaal niet serieus wat zij zegt over 'overleg achter de schermen', het gezeik over Scamp en plaatjesplakken. En nu weer probeerde ze onder een andere nick twijfel te zaaien over of ze wel of niet eerder een permaban had.

Mods lezen hier ook en als dat van die permaban een 'typo' was, dan was het al lang hersteld.

Zie posting van Alixane hieronder.

Ze is gewoon een rás-intrigant. Ze weet precies wat ze moet zeggen om twijfel en irritatie te wekken. Alles met reden de boel te verpesten, mensen een ban aan te smeren, leuke topics off line te krijgen. Kortom: anderen hun plezier niet gunnen.

Dit is het eerste en het laatste wat ik er over zeg. Onderschat deze dame niet, want ze is heel slim met woorden verdraaien, op knopjes drukken en spelletjes spelen. Negeer haar en eventuele vervolgnicks gewoon, hoe moeilijk dat ook is.

[...]

Oh was dat overleg gezeur over mij? Haha wat een grap.
En toen viel het stil in het napraattopic
Waar wil je het over hebben, Sensy?
Goeie vraag Ismene. Ik vroeg me gister af of Napraat blijft bestaan of dat het opgedoekt wordt sinds napraat meer op uitvechttopic begon te lijken. Wat denken jullie? Wordt het experiment voortgezet of moeten 'we' op zoek naar een ander hangplek op het forum?
Ik denk dat het wel blijft bestaan. Weten ze tenminste een béétje wat er leeft onder de forummers, ook al is het een klein groepje wat hier post natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hoop dat het nu weer gewoon "napraat" wordt ipv "gezuig en gehap topic"

En dat eind deze maand het experiment toch als geslaagd wordt gezien en het blijft bestaan.
Ik denk ook wel dat het blijft bestaan. Echte rellen zijn hier ook nog niet ontstaan.

Ik vind napraat een heel leuk topic. Ik lach me dood met sommige opmerkingen. En als groentje is napraat heel handig om de sfeer en omgangsregels op dit forum onder de knie te krijgen.
quote:Sensy12 schreef op 07 september 2014 @ 16:35:

Eens met Nouschi. Heb met verbazing de reacties gelezen en mensen die doen het zichzelf echt aan. Je hoeft niet overal op te reageren al geloven sommigen van wel. Dat is natuurlijk de voedingsbodem voor professionele zuigerts om hun expertise tentoon te spreiden. Gelegenheid maakt de dief dus.

Verder nog iets leuks op het forum gebeurd?Ja! Gisteren heeft iemand een topic geopend over foute nummers, zo leuk! Ik heb helemaal krom gelegen en er wordt nog steeds gepost.
Napraat is soms ook echt hilarisch. En dat kleine groepje dat hier komt heeft genoeg meningen voor het hele forum.
Ik denk ook dat het blijft bestaan. Is toch een leuk topic over het algemeen?

En ik kan me voorstellen dat de Mods liever hier gewoon lezen als er onvrede is, dan dat er geklaagd wordt op een onrechtstreekse manier zoals eerder wel gebeurde. Nu is het tenminste zichtbaar en uitbaar en dat levert veel minder echte onvrede op.
quote:Merisi schreef op 07 september 2014 @ 17:10:

[...]

Ja! Gisteren heeft iemand een topic geopend over foute nummers, zo leuk! Ik heb helemaal krom gelegen en er wordt nog steeds gepost. Fuck zeg, dat heb ik weer gemist. Staat het topic er nog? Het was trouwens te verwachten dat iemand(en) zo'n topic zou(den) openen
Ok lezen is ook een zeer speciaal vak apart. Er wordt nog steeds gepost...ik ga het opzoeken!
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 17:01:

Ik hoop dat het nu weer gewoon "napraat" wordt ipv "gezuig en gehap topic"

En dat eind deze maand het experiment toch als geslaagd wordt gezien en het blijft bestaan.Nou ja, ik kan natuurlijk niet alle gedachtenkronkels van Hogerhand voorspellen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het experiment tegen is gevallen. Zuigerts en zijkerts heb je overal, maar ik vind dat wij dames (en een enkele heer) daar heel beschaafd mee omgaan. En met het gemopper op de mods valt het ook alles mee .
Merisi, hoe heet dat topic en in welke pijler?
Ik denk dat Napraat wel een lang leven is beschoren (wat een raar woord ineens). Juist omdat je het hier over veel dingen mag hebben en er niet zo streng wordt gemodereerd vind ik dit een van de leukste topics op het forum. Het is 's morgens het eerste topic wat ik lees
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat is het stil op het forum.
Open een topic over moslims en het begint weer te leven
Vroegah was er ook een napraat.. waarom dat toen moest verdwijnen is me nog steeds een raadsel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven