Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 januari 2015 om 23:30
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 23:21:
Ja Zand, jij bent ook zwanger van de goeroe. Wij zijn allen zwanger van de goeroe. Zodra wij hebben vernomen van de goeroe vangen wij aan zijn woord te verspreiden, ongeacht hoe veel pijn ons dat doet. Vandaar dus.Leuk, zijn we dan allemaal gelijk uitgerekend? Kunnen we dan een topic maken, met een tabel?
Ja Zand, jij bent ook zwanger van de goeroe. Wij zijn allen zwanger van de goeroe. Zodra wij hebben vernomen van de goeroe vangen wij aan zijn woord te verspreiden, ongeacht hoe veel pijn ons dat doet. Vandaar dus.Leuk, zijn we dan allemaal gelijk uitgerekend? Kunnen we dan een topic maken, met een tabel?
donderdag 15 januari 2015 om 23:41
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 23:21:
Ja Zand, jij bent ook zwanger van de goeroe. Wij zijn allen zwanger van de goeroe. Zodra wij hebben vernomen van de goeroe vangen wij aan zijn woord te verspreiden, ongeacht hoe veel pijn ons dat doet. Vandaar dus.http://www.loesje.nl/wp-content/uploads ... oeroes.jpg
Ja Zand, jij bent ook zwanger van de goeroe. Wij zijn allen zwanger van de goeroe. Zodra wij hebben vernomen van de goeroe vangen wij aan zijn woord te verspreiden, ongeacht hoe veel pijn ons dat doet. Vandaar dus.http://www.loesje.nl/wp-content/uploads ... oeroes.jpg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 15 januari 2015 om 23:48
quote:Enn schreef op 15 januari 2015 @ 23:41:
[...]
http://www.loesje.nl/wp-content/uploads ... oeroes.jpg
Je link!!! Hij opende in een nieuw venster!!!!
Ik schrik d'r van zeg.
En ik wil op relaties. En een tabel van met wie ik allemaal gaan scheiden. Voor de duidelijkheid: de kinderen zijn van mij en jullie mogen de guru houden. Hij kan d'r niks van trrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaagggg, geen afwisseling.
[...]
http://www.loesje.nl/wp-content/uploads ... oeroes.jpg
Je link!!! Hij opende in een nieuw venster!!!!
Ik schrik d'r van zeg.
En ik wil op relaties. En een tabel van met wie ik allemaal gaan scheiden. Voor de duidelijkheid: de kinderen zijn van mij en jullie mogen de guru houden. Hij kan d'r niks van trrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaagggg, geen afwisseling.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 16 januari 2015 om 07:42
Ik heb de goeroe maar aangegrepen om te gaan slapen. Hoewel ik juist probeerde mijn meest briljante post ooit te plaatsen. Die jullie nu dus helaas nooit te zien krijgen.
Maar ik ging wel lekker gemediteerd slapen.
En goedemorgen natuurlijk.
Maar ik ging wel lekker gemediteerd slapen.
En goedemorgen natuurlijk.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 16 januari 2015 om 10:35
vrijdag 16 januari 2015 om 11:01
quote:doornroosje9 schreef op 16 januari 2015 @ 10:37:
[...]
Geen last meer? Fijn dat het beter gaat.Gisteren na lang zitten weer een beetje last en af en toe een zeurderig gevoel in mijn been maar niks vergeleken met wat het was. Thank god voor diclofenac. Gebruik ik nu niet meer hoor.
[...]
Geen last meer? Fijn dat het beter gaat.Gisteren na lang zitten weer een beetje last en af en toe een zeurderig gevoel in mijn been maar niks vergeleken met wat het was. Thank god voor diclofenac. Gebruik ik nu niet meer hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 januari 2015 om 11:09