Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind het in deze tijd waar mensen over het algemeen liever wegkijken dan mensen aan te spreken op hun acties helemaal niet zo erg dat ze dat doet. Ze zegt het ook als iemand iets op de grond gooit, "dat hoort in de prullenbak, niet op de grond".

Als we ergens zijn en ze wil wat drinken, dan wacht ze tot het aangeboden wordt, of, als dat maar niet gebeurt, vraagt ze of ze alsjeblieft iets te drinken zou mogen. Thuis ook trouwens.

Daar zit m.i. wel degelijk een verschil in met het joch waar jij het over hebt.
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 18:40:

[...]

Och, ik ken mods die een forummer dreigden aan de werkgever door te spelen dat een bepaalde forummer onder werktijd zat te forummen.Dan nog is het not done om mods te bedreigen.
Je bent zelf een theepot
Ik heb de romertopf in de oven staan
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 18:23:

[...]

Je hebt nou werkelijk helemaal niks gemist. Wat een nare zeikert was dat.

(weg)

Dus nee, niets gemist voor degene die haar niet kennen. Stond ook al eventjes onder negeerknop bij mij.
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 18:40:

[...]

Och, ik ken mods die een forummer dreigden aan de werkgever door te spelen dat een bepaalde forummer onder werktijd zat te forummen.Ja en?
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 18:37:

[...]

Als ie nou een grote mond tegen mij had gehad en moeders hem wel gewoon had gecorrigeerd, dan had ik m wel met een geintje of wat stoeien laten merken wie 'de baas' is. Maar ma liet het nogal afweten en hij domineerde regelmatig de avond. En andere kindjes lopen bully-en dat doen we dus niet. Het is wel grappig dat 'de blik' nog altijd werkt 'De blik' is hier ook nog steeds een goed middel om te laten merken dat ik ergens niet van gediend ben Ben benieuwd wanneer dat voorbij is...
Ik kan maar niet wegblijven uit het veganistische topic..

Ben niet eens veganist, voel me toch geroepen de dommigheid te weerleggen.

Maar, mensen lezen moeilijk. Zo jammer.
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 18:51:

[...]

'De blik' is hier ook nog steeds een goed middel om te laten merken dat ik ergens niet van gediend ben Ben benieuwd wanneer dat voorbij is...

Jarenlang 'de blik' gehad en de leerlingen op school zijn ook onder de indruk.

Maar de dreumes thuis kijkt blanco terug, of erger nog: rolt met zijn ogen (yep. Al vanaf 6 maanden. Waarschijnlijk de Caribische genen ofzo?) en gaat gewoon verder.

Dus bij hem moet 'de greep'.

Dochter zei laatst heel hard over groepje jongens dat liep te klieren op straat: als broertje (nu dreumes, liepen hand in hand) dat later doet, moet hij van mij thuiskomen!

Ze liepen gelijk door.
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 18:51:

[...]

'De blik' is hier ook nog steeds een goed middel om te laten merken dat ik ergens niet van gediend ben Ben benieuwd wanneer dat voorbij is...Ik kom nog steeds weg met tellen. Eén...tw... De rest is meestal niet nodig.
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 18:44:

Ik vind het in deze tijd waar mensen over het algemeen liever wegkijken dan mensen aan te spreken op hun acties helemaal niet zo erg dat ze dat doet. Ze zegt het ook als iemand iets op de grond gooit, "dat hoort in de prullenbak, niet op de grond".

Als we ergens zijn en ze wil wat drinken, dan wacht ze tot het aangeboden wordt, of, als dat maar niet gebeurt, vraagt ze of ze alsjeblieft iets te drinken zou mogen. Thuis ook trouwens.

Daar zit m.i. wel degelijk een verschil in met het joch waar jij het over hebt.Het gaat mij niet om het kind, maar om de reactie van de moeder. Lachen terwijl je kind zoiets doet leert haar mi dat alles mag. Nu zegt ze zoiets, straks is het 'bemoei je niet met mijn zaken'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 18:49:

[...]

Ja en?O dat vind je normaal? Dat de mods jouw werkgever bellen en zeggen 'joh weet dat *insert je eigen naam* als Lady Voldemort onder werktijd zit te forummen?'
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 19:03:

[...]

Het gaat mij niet om het kind, maar om de reactie van de moeder. Lachen terwijl je kind zoiets doet leert haar mi dat alles mag. Nu zegt ze zoiets, straks is het 'bemoei je niet met mijn zaken'.Ja hoor Hats.
Ik houd er niet van als een kind zo doet. Ik vind het te bijdehand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 19:04:

[...]

Ja hoor Hats.Jouw kind niet natuurlijk.....
Blablabla.
Niet ieder kind dat bijdehand doet, wordt zo brutaal als dat joch.

Maar goed, daar kunnen we nog tijden over welles-nietessen.

Ik zal over een jaar of twee komen melden hoe ze zich dan gedraagt, goed?
Ik hou gewoon per definitie niet zo van het gedrag van andere kinderen

Weinig kinderen die ik echt leuk vind.
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 19:15:

Niet ieder kind dat bijdehand doet, wordt zo brutaal als dat joch.

Maar goed, daar kunnen we nog tijden over welles-nietessen.

Ik zal over een jaar of twee komen melden hoe ze zich dan gedraagt, goed? Graag
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 19:04:

[...]

O dat vind je normaal? Dat de mods jouw werkgever bellen en zeggen 'joh weet dat *insert je eigen naam* als Lady Voldemort onder werktijd zit te forummen?'Nee natuurlijk vind ik dat niet normaal. Maar dat maakt het niet ineens wel normaal als mods bedreigd worden door forummers. En bovendien dreg je hier een ouwe koe op, niet de meest opbouwende manier van discussiëren naar mijn bescheiden idee.
Dat topic over oude forummers, dat gaat helemaal over jou Nouschi. Had je het al gezien?
quote:AnnaP1977 schreef op 10 januari 2015 @ 19:15:

Blablabla. Nou Ginger, hoor je het ook eens van een ander
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 19:18:

[...]

Nee natuurlijk vind ik dat niet normaal. Maar dat maakt het niet ineens wel normaal als mods bedreigd worden door forummers. En bovendien dreg je hier een ouwe koe op, niet de meest opbouwende manier van discussiëren naar mijn bescheiden idee.

Zeg ik dat dreigen daardoor wel normaal wordt?

En jij moet t nodig hebben over ouwe koeien, dat eeuwige 'alles wat Hats zegt daar spring ik op als een bok op de haverkist' is geeneens een ouwe koe meer maar een dooie.
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 19:18:

Dat topic over oude forummers, dat gaat helemaal over jou Nouschi. Had je het al gezien?

Nee, ga nu lezen. Hoe heet het?

Oww dat topic van vanmorgen. Ga even bij lezen.

Nah dat gaat toch niet over mij?
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 18:15:

[...]

Als je zwanger bent heeft klussen toch geen nut meer? Ik heb niet eens geklust voor de beeb. Hij stond erbij en keek ernaar.
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 19:22:

[...]

Zeg ik dat dreigen daardoor wel normaal wordt?

En jij moet t nodig hebben over ouwe koeien, dat eeuwige 'alles wat Hats zegt daar spring ik op als een bok op de haverkist' is geeneens een ouwe koe meer maar een dooie.Haha, je bent zo grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven