Overig
alle pijlers
Napraattopic 2024.7, met geklets en een EK vol doelpunten.
maandag 17 juni 2024 20:41
Beste forummers,
Welkom in napraat punt 7, de voetbal editie .
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: https://forum.viva.nl/overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_ ... 04615/22
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat punt 7, de voetbal editie .
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: https://forum.viva.nl/overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_ ... 04615/22
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2024 22:01
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
4.24% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 17 juni 2024 21:16
maandag 17 juni 2024 21:18
Geen tijd voor.
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
maandag 17 juni 2024 21:19
Ik heb nooit koude voeten maar nu wel. Zal het iets te maken hebben met de deur die openstaat?
Selene, ik weet niet precies wat het betekent maar het klinkt heftig!
Sowieso klinken veel van je postings heftig.
...
maandag 17 juni 2024 21:19
maandag 17 juni 2024 21:22
Dat willen we natuurlijk niet! Titel aangepast.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 17 juni 2024 21:28
maandag 17 juni 2024 21:34
maandag 17 juni 2024 21:37
maandag 17 juni 2024 21:43
Jammer. Ik ben een verwilderde knotwilg en dacht dat wij wat dat betreft uit dezelfde klei kwamen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 17 juni 2024 21:43
Heftig, Selene, hoop dat je wat bijkomt.
Vandaag met de watertaxi naar Klein Bonaire geweest en daar gesnorkeld. Heerlijk.
Na een overvloedige lunch aan de haven, weer naar huis en plat bij de pool. Ook net even een was in de machine gedaan. Genoeg activiteiten voor vandaag. Rest v de middag met e-reade bij het zwembad.
Vandaag met de watertaxi naar Klein Bonaire geweest en daar gesnorkeld. Heerlijk.
Na een overvloedige lunch aan de haven, weer naar huis en plat bij de pool. Ook net even een was in de machine gedaan. Genoeg activiteiten voor vandaag. Rest v de middag met e-reade bij het zwembad.
Alles komt goed, de rest niet.
maandag 17 juni 2024 21:44
Sommige mensen dragen een sjaaltje voor de sier. Mss bedoelt ze dat?Irma_3110 schreef: ↑17-06-2024 21:37Okee, het weer was niet echt heel zomers vorige week, maar hadden jullie een sjaal om naar je werk? Ik niet in ieder geval. Ook een manier om hem niet naar sigarettenrook te laten ruiken!
Die paar woorden maken voor mij het onderwerp wel een beetje twijfelachtig...
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
H. Roland Holst
maandag 17 juni 2024 21:46
Ik werk niet.Irma_3110 schreef: ↑17-06-2024 21:37Okee, het weer was niet echt heel zomers vorige week, maar hadden jullie een sjaal om naar je werk? Ik niet in ieder geval. Ook een manier om hem niet naar sigarettenrook te laten ruiken!
Die paar woorden maken voor mij het onderwerp wel een beetje twijfelachtig...
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
maandag 17 juni 2024 21:47
Dan ben je goed geaardWollstonecraft schreef: ↑17-06-2024 21:36Hmm, ik heb vaak 's avonds juist warme voeten. Dan loop ik op blote voeten. Geen idee hoe dat komt.
maandag 17 juni 2024 21:47
Wie weet, maar dan zou ik hem gewoon onder "kleding" scharen, niet bij "jas en sjaal" die naar rook gaan stinken. Maar ik heb ook helemaal geen zin om het verhaal niet te geloven, dus dank voor je suggestie!
Trouwens zelf vorige week (misschien moet ik ook een topic openen?) een mevrouw die in het bushokje een sigaret opstak en mij daarmee onder het afdak vandaan "joeg", aangesproken. Maar die vond dat ik zeurde, ze zat toch in het openbaar?