Overig
alle pijlers
Napraattopic 2024.7, met geklets en een EK vol doelpunten.
maandag 17 juni 2024 20:41
Beste forummers,
Welkom in napraat punt 7, de voetbal editie .
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: https://forum.viva.nl/overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_ ... 04615/22
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat punt 7, de voetbal editie .
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: https://forum.viva.nl/overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_ ... 04615/22
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2024 22:01
Reden: Titel aangepast
Reden: Titel aangepast
4.24% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 18 juni 2024 16:29
dinsdag 18 juni 2024 16:41
dinsdag 18 juni 2024 19:40
Mijn oudste moet ineens nadenken over of hij ooit kinderen wil. Zeer waarschijnlijk begint hij binnenkort eindelijk aan zijn transitie, maar deze bijkomende zaken wil ie eigenlijk gewoon negeren, maar dat gaat niet.
Wat een traject is dat toch.
Wat een traject is dat toch.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
H. Roland Holst
dinsdag 18 juni 2024 19:42
Oef, dat is inderdaad knap lastig.
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
dinsdag 18 juni 2024 19:45
Wauw, wat goed.Lady*Voldemort schreef: ↑18-06-2024 19:41Ik heb een blije zoon. Zijn rijlessen gaan nu zo goed dat zijn instructeur examen gaat aanvragen
H. Roland Holst
H. Roland Holst
dinsdag 18 juni 2024 19:47
Afgelopen weken moest ie een paar keer naar de VU en hij wil niet vertellen waarvoor. Alleen dat ie bij een fertiliteitsarts was.
Stukje bij beetje laat ie soms iets los, maar zelfs erover praten kan ie nauwelijks.
Hij schaamt zich voor zijn gevoelens en voor zijn lijf.
Zo sneu.
H. Roland Holst
H. Roland Holst
dinsdag 18 juni 2024 19:49
Solomio schreef: ↑18-06-2024 19:47Afgelopen weken moest ie een paar keer naar de VU en hij wil niet vertellen waarvoor. Alleen dat ie bij een fertiliteitsarts was.
Stukje bij beetje laat ie soms iets los, maar zelfs erover praten kan ie nauwelijks.
Zo sneu.
Dat lijkt me echt zo moeilijk, je niet thuis voelen in je eigen lijf. Hopelijk maakt het traject dat hij steeds beter in z’n vel komt.
•
dinsdag 18 juni 2024 19:50
Lady*Voldemort schreef: ↑18-06-2024 19:41Ik heb een blije zoon. Zijn rijlessen gaan nu zo goed dat zijn instructeur examen gaat aanvragen
Aaaaaah dat is fijn! Zijn er lange wachttijden?
•
dinsdag 18 juni 2024 19:54
dinsdag 18 juni 2024 19:59
Sterkte.Solomio schreef: ↑18-06-2024 19:47Afgelopen weken moest ie een paar keer naar de VU en hij wil niet vertellen waarvoor. Alleen dat ie bij een fertiliteitsarts was.
Zo sneu.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
dinsdag 18 juni 2024 20:31
Lady*Voldemort schreef: ↑18-06-2024 19:41Ik heb een blije zoon. Zijn rijlessen gaan nu zo goed dat zijn instructeur examen gaat aanvragen
Kijk! Dat is nog eens fijn nieuws voor jullie! Altijd goed voor het zelfvertrouwen zulke momenten!
dinsdag 18 juni 2024 20:34
dinsdag 18 juni 2024 22:16
Hier wil ik me bij aansluiten.
Mijn nieuwe leven begon toen het oude was vervaagd.
woensdag 19 juni 2024 05:51
4 landen maar?MrsMorrison schreef: ↑18-06-2024 20:34Wij hebben zojuist onze roadtrip naar Slovenië uitgestippeld. Als het goed is gaat die mooi worden: Duitsland - Oostenrijk - Slovenië- Italië - Oostenrijk - Duitsland - huis.
Heb in Slovenië alleen al 8 stops. Alle tiktoks die ik zie maken me alleen maar enthousiaster!
Ik dacht dat oudebaas wel de standaard duidelijk had gemaakt: minimaal 15 landen.
H. Roland Holst
H. Roland Holst
woensdag 19 juni 2024 07:10
Klinkt als een goede start.MrsMorrison schreef: ↑19-06-2024 06:35Haha ja (oude)baas boven baas. Ik moet het nog een beetje leren...
H. Roland Holst
H. Roland Holst