Napraattopic 2025.4, met geklets.
zaterdag 12 april 2025 om 00:31
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 22 mei 2025 om 14:00
donderdag 22 mei 2025 om 14:30
donderdag 22 mei 2025 om 14:33
donderdag 22 mei 2025 om 14:49
Ik zit me nog steeds af te vragen hoe het kan dat de buurvrouw de hond jankend tekeer hoort gaan en de eigenaar in wiens tuin die hond zit, dit 'niet kan horen' ???? Vragen vragen...
donderdag 22 mei 2025 om 14:52
Of de kater die geen deuren open kan maken en daarbij zoveel herrie maakt dat de buurman uit zijn panty gaat.OlleGrieze schreef: ↑22-05-2025 14:49Ik zit me nog steeds af te vragen hoe het kan dat de buurvrouw de hond jankend tekeer hoort gaan en de eigenaar in wiens tuin die hond zit, dit 'niet kan horen' ???? Vragen vragen...
donderdag 22 mei 2025 om 14:55
Gelukkig bestaat er in de stad niet zoiets als 'opgedrongen' of 'onnodig' geluid.
Niemand die het daar waagt om de muziek hard te zetten in huis. Toch? Ik weet nog wel wat topics van forummers die gillend gek werden van dat soort 'onnodige' geluiden maar die zogen natuurlijk allemaal uit hun duimpjes dat ze in de stad(skernen) woonden, stiekem zaten ze in buitenwijken of zelfs in het buitengebied.
Niemand die het daar waagt om de muziek hard te zetten in huis. Toch? Ik weet nog wel wat topics van forummers die gillend gek werden van dat soort 'onnodige' geluiden maar die zogen natuurlijk allemaal uit hun duimpjes dat ze in de stad(skernen) woonden, stiekem zaten ze in buitenwijken of zelfs in het buitengebied.
donderdag 22 mei 2025 om 14:59
donderdag 22 mei 2025 om 16:12
Ik neem aan dat ze stafjes bedoelen.Kidneybean schreef: ↑22-05-2025 16:01Spannend, de CM wordt erbij geroepen vanwege "berichten achter de schermen".
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
donderdag 22 mei 2025 om 16:15
Gewone stafjes kunnen ze toch zelf behandelen? Ik denk dat er dingen via pb zijn gedeeld oid
donderdag 22 mei 2025 om 16:32
Dit dacht ik ook. Wat maakt het uit? Wel jammer, dat het daardoor langer duurt voordat het -hopelijk- weer open kan.
What would Patsy do?
donderdag 22 mei 2025 om 16:40
donderdag 22 mei 2025 om 16:44
Dat is natuurlijk de pest met 'berichten achter de schermen', dat je dan niks hebt aan zelfreinigend vermogen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
donderdag 22 mei 2025 om 16:47
Maar strikt genomen is een stafje toch ook een soort van 'bericht achter de schermen', waar je het zelfreinigend vermogen mee 'ondermijnt'? Of bedoelde je dat juist?Lady*Voldemort schreef: ↑22-05-2025 16:44Dat is natuurlijk de pest met 'berichten achter de schermen', dat je dan niks hebt aan zelfreinigend vermogen.
What would Patsy do?
donderdag 22 mei 2025 om 16:51
Snap ik ook niet. Lijkt me energieverspilling.OlleGrieze schreef: ↑22-05-2025 16:48ik vind het elke keer weer bizar als er in een weertopic een 'hater' van het één in het andere topic komt posten dat er niet zo gezeikt moet worden.
donderdag 22 mei 2025 om 16:53
Ik vind dat in het zomerhater topic de grootste groep azijnzeikers zit, die hebben het klagen in grote bewoordingen uitgevonden volgens mij.OlleGrieze schreef: ↑22-05-2025 16:48ik vind het elke keer weer bizar als er in een weertopic een 'hater' van het één in het andere topic komt posten dat er niet zo gezeikt moet worden.
Als ik dat vergelijk met de winterhaters, die vinden het niet leuk maar over het algemeen zeiken die op een heel ander niveau.
donderdag 22 mei 2025 om 16:54
Je vraagt het niet aan mij, maar ik zie een stafje meer als, hè mods kijk hier even naar of dit nog gepast, gewenst is of niet. Niet meteen om een heel topic dicht te gooien. Maar goed ook maar mijn visie. Daarnaast is er juist in dat topic genoeg tegenspraak en of uitleg.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in