Napraattopic 2025.4, met geklets.

12-04-2025 00:31 2528 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.4 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Och man, dat jacuzzi-verhaal, hoe kan het nou met ieder nieuw bericht gekker worden :facepalm:
meisje85 schreef:
22-05-2025 13:49
Och man, dat jacuzzi-verhaal, hoe kan het nou met ieder nieuw bericht gekker worden :facepalm:
Wacht maar tot het zomer is, dan kan ze de cavia's niet vangen, de bbq walmt. De buurman praat te hard. Etcetera.etc.
Lemon schreef:
22-05-2025 11:24
Waarom zou ik daar niet iets van mogen vinden?
Ergens iets van vinden kan ook zonder zo'n domme emoticon n.a.v. een post waarin iemand gewoon deelt hoe zij het ziet/beleeft

Vind ik dan.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Lemon schreef:
22-05-2025 12:06
Soms zegt een plaatje meer dan 1000 woorden
Daar geef ik je dan weer 1000 procent gelijk in, al zal hetgeen wat het mij zegt niet zijn wat je ermee wilde zeggen.
meisje85 schreef:
22-05-2025 13:49
Ik zit me nog steeds af te vragen hoe het kan dat de buurvrouw de hond jankend tekeer hoort gaan en de eigenaar in wiens tuin die hond zit, dit 'niet kan horen' ???? Vragen vragen...
OlleGrieze schreef:
22-05-2025 14:49
Ik zit me nog steeds af te vragen hoe het kan dat de buurvrouw de hond jankend tekeer hoort gaan en de eigenaar in wiens tuin die hond zit, dit 'niet kan horen' ???? Vragen vragen...
Of de kater die geen deuren open kan maken en daarbij zoveel herrie maakt dat de buurman uit zijn panty gaat.
Gelukkig bestaat er in de stad niet zoiets als 'opgedrongen' of 'onnodig' geluid.

Niemand die het daar waagt om de muziek hard te zetten in huis. Toch? Ik weet nog wel wat topics van forummers die gillend gek werden van dat soort 'onnodige' geluiden maar die zogen natuurlijk allemaal uit hun duimpjes dat ze in de stad(skernen) woonden, stiekem zaten ze in buitenwijken of zelfs in het buitengebied.
meisje85 schreef:
22-05-2025 14:52
Of de kater die geen deuren open kan maken en daarbij zoveel herrie maakt dat de buurman uit zijn panty gaat.
En dan een of ander vaag lulverhaal over springende katten en deurklinken. Wat een gezemel.
Het feest is compleet met NN erbij.
Ook al expert als het om autisten gaat.
Star⁴ schreef:
22-05-2025 15:30
Het feest is compleet met NN erbij.
Ook al expert als het om autisten gaat.

Kots.

Waar is Solo met haar pitbulliteit als je haar nodig hebt! Solo, ben je nou verdorie een leven aan het hebben (6) ?!
S-Groot schreef:
22-05-2025 15:36
Kots.

Waar is Solo met haar pitbulliteit als je haar nodig hebt! Solo, ben je nou verdorie een leven aan het hebben (6) ?!
Ik spotte haar geloof ik net in IKEA. Ik laat haar even omroepen.
Jemig, in de ballenbak weer zeker!
Waarom moet trouwens de hele dsm besproken worden op dat sinterklaastopic? Wat heeft to daar nou aan?
.
Spannend, de CM wordt erbij geroepen vanwege "berichten achter de schermen".
Kidneybean schreef:
22-05-2025 16:01
Spannend, de CM wordt erbij geroepen vanwege "berichten achter de schermen".
Ik neem aan dat ze stafjes bedoelen.
canis-felis schreef:
22-05-2025 16:12
Ik neem aan dat ze stafjes bedoelen.
Gewone stafjes kunnen ze toch zelf behandelen? Ik denk dat er dingen via pb zijn gedeeld oid
Of het nou via een stafje of per pb is gegaan maakt toch helemaal niets uit? De mods willen gewoon graag ruggespraak houden met de CM, helemaal prima toch bij een dergelijk ingewikkeld onderwerp. Snap het popcorngehalte hierover niet.
S-Groot schreef:
22-05-2025 16:18
Of het nou via een stafje of per pb is gegaan maakt toch helemaal niets uit? De mods willen gewoon graag ruggespraak houden met de CM, helemaal prima toch bij een dergelijk ingewikkeld onderwerp. Snap het popcorngehalte hierover niet.
Dit dacht ik ook. Wat maakt het uit? Wel jammer, dat het daardoor langer duurt voordat het -hopelijk- weer open kan.
What would Patsy do?
Ladyday21 schreef:
22-05-2025 16:32
Dit dacht ik ook. Wat maakt het uit? Wel jammer, dat het daardoor langer duurt voordat het -hopelijk- weer open kan.
Dit en ik vind het jammer dat het zelfregulerend vermogen niet even zijn weg heeft kunnen vinden.
Redhead70 schreef:
22-05-2025 16:40
Dit en ik vind het jammer dat het zelfregulerend vermogen niet even zijn weg heeft kunnen vinden.
Dat is natuurlijk de pest met 'berichten achter de schermen', dat je dan niks hebt aan zelfreinigend vermogen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
22-05-2025 16:44
Dat is natuurlijk de pest met 'berichten achter de schermen', dat je dan niks hebt aan zelfreinigend vermogen.
Maar strikt genomen is een stafje toch ook een soort van 'bericht achter de schermen', waar je het zelfreinigend vermogen mee 'ondermijnt'? Of bedoelde je dat juist?
What would Patsy do?
ik vind het elke keer weer bizar als er in een weertopic een 'hater' van het één in het andere topic komt posten dat er niet zo gezeikt moet worden.
OlleGrieze schreef:
22-05-2025 16:48
ik vind het elke keer weer bizar als er in een weertopic een 'hater' van het één in het andere topic komt posten dat er niet zo gezeikt moet worden.
Snap ik ook niet. Lijkt me energieverspilling.
OlleGrieze schreef:
22-05-2025 16:48
Ik vind dat in het zomerhater topic de grootste groep azijnzeikers zit, die hebben het klagen in grote bewoordingen uitgevonden volgens mij.
Als ik dat vergelijk met de winterhaters, die vinden het niet leuk maar over het algemeen zeiken die op een heel ander niveau.
Ladyday21 schreef:
22-05-2025 16:47
Maar strikt genomen is een stafje toch ook een soort van 'bericht achter de schermen', waar je het zelfreinigend vermogen mee 'ondermijnt'? Of bedoelde je dat juist?
Je vraagt het niet aan mij, maar ik zie een stafje meer als, hè mods kijk hier even naar of dit nog gepast, gewenst is of niet. Niet meteen om een heel topic dicht te gooien. Maar goed ook maar mijn visie. Daarnaast is er juist in dat topic genoeg tegenspraak en of uitleg.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven