Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 20 september 2025 om 13:15
Ik heb maar een hond gehad die dat deed, de andere vier niet. Ontlasting eten kan ook wijzen op medische problemen en is helemaal niet grappig sowieso.
Si abra la puerta hay lobos.
zaterdag 20 september 2025 om 13:16
Dat is natuurlijk geen gegeven ofzo. Ik vind dat helemaal niet prettiger en zie geen enkele reden om geld weg te zetten bij een zorgverzekering.
zaterdag 20 september 2025 om 13:17
Klopt. Je moet tegenwoordig elke paar weken naar de hondenspa.
zaterdag 20 september 2025 om 13:20
Snap ik, als je leest dat ze die hond lekker loslaten en die dan lekker een tijd z'n eigen gang gaat zonder dat ze ook maar enig idee hebben wat ie uitspookt. Hopelijk komt het omdat ze er totaal niet bij nagedacht heeft en enkel de 'opdracht' van de eigenaar steeds opgevolgd heeft en gaat ze beseffen dat dit gewoon echt niet kan en daarnaar handelen. Maar dat gaat dan een flinke investering vragen van hen uit en de meeste mensen hebben daar helemaal geen zin in en kiezen dan veel liever voor de makkelijke weg (met overlast voor anderen).
zaterdag 20 september 2025 om 13:21
Ja die is wel echt geweldig

zaterdag 20 september 2025 om 13:26
Dat was echt een erg vreemde post.S-Groot schreef: ↑20-09-2025 13:20Snap ik, als je leest dat ze die hond lekker loslaten en die dan lekker een tijd z'n eigen gang gaat zonder dat ze ook maar enig idee hebben wat ie uitspookt. Hopelijk komt het omdat ze er totaal niet bij nagedacht heeft en enkel de 'opdracht' van de eigenaar steeds opgevolgd heeft en gaat ze beseffen dat dit gewoon echt niet kan en daarnaar handelen. Maar dat gaat dan een flinke investering vragen van hen uit en de meeste mensen hebben daar helemaal geen zin in en kiezen dan veel liever voor de makkelijke weg (met overlast voor anderen).
zaterdag 20 september 2025 om 15:05
Ik zou sowieso geen vachten in huis halen. Zo zielig voor de hondjes.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
zaterdag 20 september 2025 om 17:18
Dat, maar ik denk dat er ook wel iets in de beeldvorming zit. Dan denken mensen het goed te doen door naar een puppycursus te gaan waar je de hond eigenlijk leert zich te gedragen in specifieke situaties, maar je moet als eigenaar ook leren over bijv. hondentaal (inclusief het nut daarvan ook voor de eigenaar om te kunnen anticiperen!), en hoe je je hond begeleidt in diverse omgevingen. Ik denk dat dat vanuit hondentrainers nog wel wat meer benadrukt mag worden.S-Groot schreef: ↑20-09-2025 13:20Snap ik, als je leest dat ze die hond lekker loslaten en die dan lekker een tijd z'n eigen gang gaat zonder dat ze ook maar enig idee hebben wat ie uitspookt. Hopelijk komt het omdat ze er totaal niet bij nagedacht heeft en enkel de 'opdracht' van de eigenaar steeds opgevolgd heeft en gaat ze beseffen dat dit gewoon echt niet kan en daarnaar handelen. Maar dat gaat dan een flinke investering vragen van hen uit en de meeste mensen hebben daar helemaal geen zin in en kiezen dan veel liever voor de makkelijke weg (met overlast voor anderen).
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in