Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 7 december 2025 om 21:58
Goh, mijne was ook net op station Apeldoorn, om een vriendin op te halen die eigenlijk naar Arnhem moest maar er was een storing dus nu blijft vriendin hier gezellig slapen
Graftak!
zondag 7 december 2025 om 22:13
Yep.
Blijft verbazend: ooit verdwaalde ze al als ze naar de vuilcontainer moest aan de overkant van de straat.
Nu is ze dan na dit akkefietje wel kapotmoe overprikkeld, maar dat mag dan ook wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 7 december 2025 om 22:14
Zouden ze elkaar herkend hebben?Lady*Voldemort schreef: ↑07-12-2025 21:58Goh, mijne was ook net op station Apeldoorn, om een vriendin op te halen die eigenlijk naar Arnhem moest maar er was een storing dus nu blijft vriendin hier gezellig slapen![]()
David Dunning
David Dunning
zondag 7 december 2025 om 22:17
Oh maar je moet het juist met botjes in de pan doen. Dan trekt de smaak en gelatine van de botten in de soep. Net als bij een bouillon. Echt een lekkere en diepere smaak krijgt je soep dan.Lady*Voldemort schreef: ↑07-12-2025 20:24Oh ik gebruik altijd zo'n snertpakket van Appie, en dan laat ik man de boel snijden. Dus ik ben ook best lui hoor. Daar ging het ook mis vandaag, want man had de groenten gesneden en de krabbetjes ontdaan van de botjes en toen gooide hij per ongeluk het hele zooitje tegelijk in de pan![]()
zondag 7 december 2025 om 22:19
Veilig thuis
Ik heb nog wel een dingetje met die mb hoor, als vrouw zijnde.
Edit: heb die mannen een heule dikke vinger kunnen geven, blijkt t niets waard te zijn geweest achteraf.
wegens geen bewijs
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 07-12-2025 22:22
16.00% gewijzigd
Pieremachochel
zondag 7 december 2025 om 22:21
mb?noglangnietjarig schreef: ↑07-12-2025 22:19Veilig thuis![]()
Ik heb nog wel een dingetje met die mb hoor, als vrouw zijnde.
David Dunning
David Dunning
zondag 7 december 2025 om 23:16
Rabarbara schreef: ↑07-12-2025 18:45Volgende week bij drie supermarkten de Vienetta in de aanbieding! Nu alleen nog bedenken hoe je die dan "vreet" zoals een niet nader te noemen forummer het omschrijft. Ik eet altijd gewoon van een bordje met een theelepel terwijl ik blij ben met mijn aanbiedingsvienetta, maar het moet blijkbaar anders.
Ik eet Vienetta met een vork. Hoe anders wilde ik eigenlijk schrijven maar jij zegt theelepel dus.. gek hoor.
Maar gelukkig zeg je wel eten en niet vreten.
Morgenochtend ga ik gelijk naar AH voor de pistachevariant. En die moet ik natuurlijk voor kerst al testen en dus eentje extra ook voor het proeven en voor het geval van niet lekker ook een gewone.
Dus 3 Vienetta's op mijn lijstje... Ben ik alsnog duur uit
maandag 8 december 2025 om 09:36
ik gok geen 95 ct
Het is echt een hele scherpe aanbieding.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 8 december 2025 om 09:37
kost je nog steeds minder dan 1 voor de normale prijs.BeeDifferent schreef: ↑07-12-2025 23:16Ik eet Vienetta met een vork. Hoe anders wilde ik eigenlijk schrijven maar jij zegt theelepel dus.. gek hoor.
Maar gelukkig zeg je wel eten en niet vreten.
Morgenochtend ga ik gelijk naar AH voor de pistachevariant. En die moet ik natuurlijk voor kerst al testen en dus eentje extra ook voor het proeven en voor het geval van niet lekker ook een gewone.
Dus 3 Vienetta's op mijn lijstje... Ben ik alsnog duur uit![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 8 december 2025 om 09:38
maandag 8 december 2025 om 09:44
Ja dat weet ik, maar ik eet geen vlees. Man en zoon wel, en die klagen echt niet als ik het vlees er wat later bij gooi. Die zijn al lang lekker dat ik er überhaupt vlees bij maaktoulouse_74 schreef: ↑07-12-2025 22:17Oh maar je moet het juist met botjes in de pan doen. Dan trekt de smaak en gelatine van de botten in de soep. Net als bij een bouillon. Echt een lekkere en diepere smaak krijgt je soep dan.
Graftak!
maandag 8 december 2025 om 09:49
Ik ben fan van een simpele Cornetto.Lady*Voldemort schreef: ↑08-12-2025 09:46Ik ook niet. Ik ben meer van het goedkope driekleurenijs met blikvruchtjes, slagroom en chocoladesaus uit zo'n flesje.
Ben &Jerry’s maak je me ook niet blij mee.
maandag 8 december 2025 om 10:02
Daarin verschillen we dus.BeeDifferent schreef: ↑08-12-2025 09:58Ik ben inmiddels ruim 20 kilo afgevallen en daar word je (ik in ieder geval) dus een eetzeikert van.
Ik was al een koffiesnob en nu ook nog een eetzeikert![]()
Maar het heeft niks met datums te maken, dus we mogen daarin verschillen.
David Dunning
David Dunning
maandag 8 december 2025 om 10:04
Nee hoor er is nooit genoeg ijs
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in