Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 november 2025 om 17:59
Ik vond het wel een fijn weekendvermaak. Het was waterkoud buiten. Het verzinnen van dit topic is niet veel anders dan de soapseries met allerlei ingewikkelde verhaallijnen of "mijn verhaal" uit een weekblad. Het was wel duidelijk dat het een trolltopic was. Een dergelijk groot geheim openlijk bespreken op internet waarbij onbekende redacteuren al toegang hebben tot je mailadres. Lijkt me niet geloofwaardig, maar wel leuk. Het geven van een permaban vind ik wel een zware straf voor het bieden van het leukste weekendtopic.Koffiehagedis schreef: ↑25-11-2025 14:02Fijn dat dit verhaal niet echt was. Maar dat je zo'n verhaal verzint en dan je best doet om brandstof te blijven geven zodat mensen en aangehaakt, en op negatieve manier geprikkeld blijven... Dan is er toch ook echt wel iets mis met je op een enge manier.
dinsdag 25 november 2025 om 18:07
He wat klote weer. Sommige functionarissen zijn zo verschrikkelijk bot, dat heb ik ook wel eens gemerkt als mijn jongste een akkefietje heeft dat ie echt zelf niet op kan lossen.
Graftak!
dinsdag 25 november 2025 om 18:08
Steven1980 schreef: ↑25-11-2025 17:59Ik vond het wel een fijn weekendvermaak. Het was waterkoud buiten. Het verzinnen van dit topic is niet veel anders dan de soapseries met allerlei ingewikkelde verhaallijnen of "mijn verhaal" uit een weekblad. Het was wel duidelijk dat het een trolltopic was. Een dergelijk groot geheim openlijk bespreken op internet waarbij onbekende redacteuren al toegang hebben tot je mailadres. Lijkt me niet geloofwaardig, maar wel leuk. Het geven van een permaban vind ik wel een zware straf voor het bieden van het leukste weekendtopic.
Ik vond het vooral niet realistisch, maar wie ben ik als je heulemaal in de rats zit.
Wat ik begrijp van de perma is dat deze hier was met al een perma óf met 2 nicks aan het reageren/schrijven was.
Pieremachochel
dinsdag 25 november 2025 om 18:10
Horken zijn t, zulke kaakchirurgen!
Sterkte met kind
Pieremachochel
dinsdag 25 november 2025 om 18:10
Ja, ik vind het ook jammer want ik vermaakte me kostelijk met dat topic. Maar ik las ook een reactie van iemand die zich persoonlijk geraakt voelde omdat ze zelf een 'koekoeksjong' is met alle bijbehorende narigheden dus voor haar was dit topic dan weer niet zo vermakelijk. Dus tja, waar doe je goed aan als mod.Steven1980 schreef: ↑25-11-2025 17:59Ik vond het wel een fijn weekendvermaak. Het was waterkoud buiten. Het verzinnen van dit topic is niet veel anders dan de soapseries met allerlei ingewikkelde verhaallijnen of "mijn verhaal" uit een weekblad. Het was wel duidelijk dat het een trolltopic was. Een dergelijk groot geheim openlijk bespreken op internet waarbij onbekende redacteuren al toegang hebben tot je mailadres. Lijkt me niet geloofwaardig, maar wel leuk. Het geven van een permaban vind ik wel een zware straf voor het bieden van het leukste weekendtopic.
Graftak!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in