Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 november 2025 om 09:01
Ah beterLori schreef: ↑01-11-2025 18:36Ik ben er weer/nog, hoor! Vond het al zó lang tijd voor een nieuwe nick (na 22 jaar) en nu eindelijk maar eens gedaan. En het is ook - hoop ik - een mooi moment om maar weer eens wat minder te forummen en me te concentreren op de baby die over een tijdje komt. Had niets met werk te maken trouwens, want dat zit dan juist net weer anders dan je zou denken dus dat hou ik graag zo.
zondag 2 november 2025 om 12:10
zondag 2 november 2025 om 12:33
zondag 2 november 2025 om 14:33
Volgens mij zijn er meer trollen momenteel; deze TO reageert haast identiek aan de docent:
relaties/man-deelt-vertrouwelijkheden-m ... ges/513534
zondag 2 november 2025 om 14:46
Misschien kan er een wedstrijd uitgeschreven worden, wie met een alterego de leukste trol kan zijn. Niet met akelige of smerige onderwerpen, maar ‘gewoon’.
Want de trollen van nu zijn stom of saai of hebben een labeltje.
Want de trollen van nu zijn stom of saai of hebben een labeltje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 2 november 2025 om 14:50
Of het zijn steeds weer nieuwe besmettingen via een nieuwe plant, potgrond of gewoon van buiten.
Je kunt schelpenzand, kleine steentjes of grind op het potgrond strooien dat schijnt te helpen. Maar misschien heb je dat al wel dan heb ik niks gezegd
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
zondag 2 november 2025 om 15:50
Allebei enorm overtuigd van hun eigen visie ook. Net even té allemaal idd.Star⁴ schreef: ↑02-11-2025 14:33Volgens mij zijn er meer trollen momenteel; deze TO reageert haast identiek aan de docent:
relaties/man-deelt-vertrouwelijkheden-m ... ges/513534
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 2 november 2025 om 15:52
O, goede tip. Even kijken.SirDidymus schreef: ↑02-11-2025 14:42Ik heb mezelf een vervroegd kerstpakket gegeven haha.
Op Zalando veel korting op producten van Clinique, en aangezien ik met bijna alles op reserve zat, heb ik nu alles aan kunnen vullen voor veel minder dan normaal.![]()
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zondag 2 november 2025 om 16:20
Ik vind haar nog eigenaardiger reageren in dat cometitie topic. Alsof ze een heel rijtje hippe engelse termen heeft uitgeprint en vastbesloten is dat die allemaal gebruikt moeten worden. Die doet het erom hoor
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
zondag 2 november 2025 om 16:22
zondag 2 november 2025 om 20:28
Was heel lang mijn vavoriet. Tot ik het te duur vond. Ik ga ook kijken. Bedankt voor de tip!SirDidymus schreef: ↑02-11-2025 16:17Haha ja denk zeg het er even bij voor degenen die ook Clinique gebruiken. Wie weet zit er wat bij.
Vanity of vanities; all is vanity
zondag 2 november 2025 om 20:31
Ik de k dat die huilend in het donker zit, gezien de prestaties van Ajax dit seizoen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zondag 2 november 2025 om 22:22
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Rietdijk
Deze man was mijn wiskundeleraar. Had vrij enge ideeën over eugenetica en bijv euthanaseren van gehandicapten.
Lees ik net dat Lidewij de Vos zijn kleindochter is.
Dat verklaart een hoop.
Deze man was mijn wiskundeleraar. Had vrij enge ideeën over eugenetica en bijv euthanaseren van gehandicapten.
Lees ik net dat Lidewij de Vos zijn kleindochter is.
Dat verklaart een hoop.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in