Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 1564 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik zapte langs Heel Holland Bakt. En ik begrijp oprecht niet wat mensen daar leuk aan vinden. Is toch saai, anderen zien bakken?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
30-11-2025 21:09
Ik zapte langs Heel Holland Bakt. En ik begrijp oprecht niet wat mensen daar leuk aan vinden. Is toch saai, anderen zien bakken?

Ik ben fan. Heerlijke tv. De grapjes van André, de vaak niet zo goed lukkende baksels.
Hoe is het mogelijk dat alleen dit topic op normale snelheid functioneert?
yasmijn wijzigde dit bericht op 30-11-2025 21:13
1.35% gewijzigd
feow schreef:
30-11-2025 20:52
Het eerste duurt langer?
Dat hoeft niet persé. Zo was er in Amsterdam Zuid een winkel voor Perzische tapijten die zeker 20 jaar lang een opheffings uitverkoop hield.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Ik snap nu helemaal niet meer wat mag en niet mag. Die mods scheppen voor mij echt verwarring.
Hoe moeilijk is het
1......
2......
3.....
Afkoelen heeft gewerkt
Yasmijn schreef:
30-11-2025 21:13
Sommigen zullen vast denken dat dat komt omdat Het Groepje connecties heeft bij de IT-ers ;-)
Redhead70 schreef:
30-11-2025 21:16
Ik snap nu helemaal niet meer wat mag en niet mag. Die mods scheppen voor mij echt verwarring.
Hoe moeilijk is het
1......
2......
3.....
Ik vind ze zeer duidelijk.

David Dunning
Yasmijn schreef:
Hoe zit het trouwens met je uitlogprobleem hier? (Ben niet zo vaak online en dus niet op de hoogte)
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
oudebaas schreef:
Dat hoeft niet persé. Zo was er in Amsterdam Zuid een winkel voor Perzische tapijten die zeker 20 jaar lang een opheffings uitverkoop hield.
Die handgeschreven advertenties van een meneer met Perzische tapijten in Hendrik Ido Ambacht staan nog steeds elke week in de Volkskrant. Hij stopt nu echt. Al stopte hij in 2022 ook al echt, maar goed: https://nos.nl/regio/zh-rijnmond/artike ... opt-hij-nu
Si abra la puerta hay lobos.
Solomio schreef:
30-11-2025 21:18
Ik vind ze zeer duidelijk.
Dan kom ik met vragen dus bij jou terecht.
Afkoelen heeft gewerkt
oudebaas schreef:
Hoe zit het trouwens met je uitlogprobleem hier? (Ben niet zo vaak online en dus niet op de hoogte)
Ze post nog dus het zal wel loslopen denk ik.
Graftak!
Solomio schreef:
Erger nog, ik vind het zelfs saai om zelf te bakken.
Graftak!
Rabarbara schreef:
Die handgeschreven advertenties van een meneer met Perzische tapijten in Hendrik Ido Ambacht staan nog steeds elke week in de Volkskrant. Hij stopt nu echt. Al stopte hij in 2022 ook al echt, maar goed: https://nos.nl/regio/zh-rijnmond/artike ... opt-hij-nu
😊
(George Patton)
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2025 21:29
Ze post nog dus het zal wel loslopen denk ik.
Maar je weet niet of ze tijdens het posten van een bericht meermalen moet inloggen.
(George Patton)
Ik kijk erg graag naar Heel Holland Bakt. Het is een soort achtergrondmuziek. Iedereen is ook aardig tegen elkaar, er is lekker eten, dingen zien er mooi uit. Ik vind dat heel prettig.
Si abra la puerta hay lobos.
Solomio schreef:
Snap het ook niet, en het ergste is nog, je kan er ook niet van genieten naderhand :P dus beter zelf lekker gaan bakken :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
oudebaas schreef:
30-11-2025 21:32
Maar je weet niet of ze tijdens het posten van een bericht meermalen moet inloggen.
Boeit dat je echt?
Graftak!
oudebaas schreef:
Boeit dat je echt?
Graftak!
GroenTuintje schreef:
30-11-2025 21:34
Snap het ook niet, en het ergste is nog, je kan er ook niet van genieten naderhand :P dus beter zelf lekker gaan bakken :biggrin:

Hoeft ook niet.

Ik had een sinaasappel en mooie plaatjes van lekker zoet en vet.
oudebaas schreef:

Oh jawel. Dan was dat zeker meerdere malen gemeld. Had je echt niet kunnen missen :proud:
Lady*Voldemort schreef:
30-11-2025 21:30
Erger nog, ik vind het zelfs saai om zelf te bakken.
Zelf bakken levert tenminste nog iets lekkers op.

David Dunning
Hoe lang zouden we moeten wachten voordat we Nouschi weer kunnen noemen? Of moet zij voor altijd 'zij die niet genoemd mag worden' blijven?

David Dunning
Solomio schreef:
30-11-2025 21:56
Hoe lang zouden we moeten wachten voordat we Nouschi weer kunnen noemen? Of moet zij voor altijd 'zij die niet genoemd mag worden' blijven?
Ik denkt het wel. Aangezien dingen maar voor 99.9% vaststaan
Afkoelen heeft gewerkt
Solomio schreef:
30-11-2025 21:53
Zelf bakken levert tenminste nog iets lekkers op.
Nou in mijn geval niet hoor.
Graftak!
Solomio schreef:
30-11-2025 21:56
Ik wil het wel even gaan vragen maar ik vrees dat ik me na mijn laatste vraag even rustig moet houden.
Graftak!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven