Napraattopic 2025.9 met geklets

28-10-2025 10:17 1462 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.9 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Rabarbara schreef:
29-11-2025 22:22
Dit is het enige topic dat nog een beetje snel laadt, dus ik denk dat ik alle reacties op andere topics gewoon hier ga posten.
:proud:
Yasmijn schreef:
29-11-2025 22:26
Wellicht zijn ze in conclaaf met Kompas. Zovan: kijk wat een lading racisme op jullie forum staat als wij niks meer doen. Goeie reclame!
Zou dat echt zo zijn?
Afkoelen heeft gewerkt
Toevoeging als ze ons forummers zat zijn trekken ze alles toch met 1 druk op de knop eruit? De mods zijn er inderdaad sporadisch en werken willekeur zo in de hand. Maar verbouwen is een hel.
Afkoelen heeft gewerkt
Ik denk niet dat het zo werkt, met een druk op de knop. Kompas heeft contracten met de adverteerders.
Yasmijn schreef:
29-11-2025 22:47
Ik denk niet dat het zo werkt, met een druk op de knop. Kompas heeft contracten met de adverteerders. De forummers zijn maar bijzaak.
Ik weet echt ook niet hoe zoiets werkt. Ik kreeg altijd Nederlandse reclame. Sinds kort in die onderste balk ook vanSpaanse winkels.
Afkoelen heeft gewerkt
Redhead70 schreef:
29-11-2025 22:55
Ik weet echt ook niet hoe zoiets werkt. Ik kreeg altijd Nederlandse reclame. Sinds kort in die onderste balk ook vanSpaanse winkels.
Die reclame stoort me niet eens, ik snap ook wel dat het uit moet kunnen allemaal en advertenties zijn nou eenmaal een mooie bron van inkomsten. De totale afwezigheid van een CM en de bijna totale afwezigheid van de mod(s) storen me wel. Maar goed, het zal er wel weer op uitdraaien dat ik toch blijf omdat ik al die lieve en nare forummers toch niet kan missen of zo :lol:
Graftak!
Lady*Voldemort schreef:
29-11-2025 23:00
Die reclame stoort me niet eens, ik snap ook wel dat het uit moet kunnen allemaal en advertenties zijn nou eenmaal een mooie bron van inkomsten. De totale afwezigheid van een CM en de bijna totale afwezigheid van de mod(s) storen me wel. Maar goed, het zal er wel weer op uitdraaien dat ik toch blijf omdat ik al die lieve en nare forummers toch niet kan missen of zo :lol:
Dat weten wij toch ;-D
Redhead70 schreef:
29-11-2025 22:55
Je algoritme.
Wat een leuk vooruitzicht met zoon, LV.

Hier is de jeugd al op tijd naar Joris Voorn gegaan vandaag(middag), zijn tegen 1 uur terug.
Kind is dan inmiddels jarig, wie weet zijn we dan nog wakker om te feliciteren.
Moet lukken want we zijn net weer wakker. :lol:

Ik vind het ook raar dat de mods maar weinig doen en/of informatief zijn.

Trouwens dat andere forum, met minstens zoveel reclame, is wel snel.
Pieremachochel
Hier ook een jarig kind. Goedemorgen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Gefeliciteerd nlnj en Solo met jullie jarige kinderen :gift:
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven