Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 09:31
zondag 18 januari 2015 om 09:32
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 09:25:
Oh, we hebben een zwangere! Gefeliciteerd Gatekeeper! En MissI druk aan het solliciteren dus. Mooi. Had je de app van Indeed al?
Dank voor de tip, maar die heb ik inderdaad al
Ik heb afgelopen vrijdag 2 gesprekken gehad en volgende week heb ik er nog eentje, maar daar verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.
Is een tip die ik van een vriend kreeg, dus ik ga wel praten, want je weet nooit, maar eigenlijk is het op een aantal punten niet echt helemaal wat ik zoek.
Oh, we hebben een zwangere! Gefeliciteerd Gatekeeper! En MissI druk aan het solliciteren dus. Mooi. Had je de app van Indeed al?
Dank voor de tip, maar die heb ik inderdaad al
Ik heb afgelopen vrijdag 2 gesprekken gehad en volgende week heb ik er nog eentje, maar daar verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.
Is een tip die ik van een vriend kreeg, dus ik ga wel praten, want je weet nooit, maar eigenlijk is het op een aantal punten niet echt helemaal wat ik zoek.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 januari 2015 om 09:37
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 09:24:
[...]
Lekker hoor, hoop van me afgevallen nu m'n werk is gestopt.
Nu vooruit kijken en flink solliciteren. Maar ook even genieten van het thuis zijn.
En hoe is het met jou, heb je last van kwaaltjes of valt het mee?
Ik vind het nog steeds ongelooflijk joh, dat het gelijk al raak was, echt zo fijn voor je!
Dat geloof ik. De eerste maand is het even bijkomen voor je en dingen in huis doen waar je vaak niet aan toekomt. Is er wel veel vraag naar personeel in jouw vakgebied? Ik heb een paar jaar geleden 3 mnd in de WW gezeten, vond ik lang zat. Hopelijk kun je snel weer ergens beginnen.
Ik heb eigenlijk niet zoveel kwaaltjes, ik bof daar maar mee. Morgen eerste echo. Zo zin in. Ik vind t ook nog steeds wonderbaarlijk hoor wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Ik zit echt op een roze wolk.
[...]
Lekker hoor, hoop van me afgevallen nu m'n werk is gestopt.
Nu vooruit kijken en flink solliciteren. Maar ook even genieten van het thuis zijn.
En hoe is het met jou, heb je last van kwaaltjes of valt het mee?
Ik vind het nog steeds ongelooflijk joh, dat het gelijk al raak was, echt zo fijn voor je!
Dat geloof ik. De eerste maand is het even bijkomen voor je en dingen in huis doen waar je vaak niet aan toekomt. Is er wel veel vraag naar personeel in jouw vakgebied? Ik heb een paar jaar geleden 3 mnd in de WW gezeten, vond ik lang zat. Hopelijk kun je snel weer ergens beginnen.
Ik heb eigenlijk niet zoveel kwaaltjes, ik bof daar maar mee. Morgen eerste echo. Zo zin in. Ik vind t ook nog steeds wonderbaarlijk hoor wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Ik zit echt op een roze wolk.
zondag 18 januari 2015 om 10:36
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:23:
Ennn wat als larva nu ketller was en ketller nu maackii??
Als dat zo is, voel ik me ernstig genaaid: dan heb ik al die tijd Larva en Kettler voor niks gemist.
Als vervolgens Scamp en Fang ook nog eens dezelfden blijken te zijn, ben ik emotioneel rijp voor een inrichting.
Ennn wat als larva nu ketller was en ketller nu maackii??
Als dat zo is, voel ik me ernstig genaaid: dan heb ik al die tijd Larva en Kettler voor niks gemist.
Als vervolgens Scamp en Fang ook nog eens dezelfden blijken te zijn, ben ik emotioneel rijp voor een inrichting.
zondag 18 januari 2015 om 10:48
quote:ThunderassMan schreef op 18 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Als vervolgens Scamp en Fang ook nog eens dezelfden blijken te zijn, ben ik emotioneel rijp voor een inrichting.*Met hand op het hart*
Ik zweer dat ik nooit en te nimmer een nick heb gehad genaamd Scamp.
*Spuugt nog tussen twee vingers door*
[...]
Als vervolgens Scamp en Fang ook nog eens dezelfden blijken te zijn, ben ik emotioneel rijp voor een inrichting.*Met hand op het hart*
Ik zweer dat ik nooit en te nimmer een nick heb gehad genaamd Scamp.
*Spuugt nog tussen twee vingers door*
zondag 18 januari 2015 om 10:50
[...]
Scamp en Fang zijn niet dezelfde.
Ik mistte Scamp ook, was toen al naar de violen gegaan om te kijken of ik daar een hint naar haar nieuwe nick kon vinden. Vind het jammer dat ze hier niet meer veel meepost.
[...]
Scamp en Fang zijn niet dezelfde.
Ik mistte Scamp ook, was toen al naar de violen gegaan om te kijken of ik daar een hint naar haar nieuwe nick kon vinden. Vind het jammer dat ze hier niet meer veel meepost.
zondag 18 januari 2015 om 10:50
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 januari 2015 @ 22:35:
Ik was al niet echt onder de indruk van het boek en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik van de film moet verwachten.
En dat terwijl ik toch echt wel van het dominantiespel hou. Maar ik las al dat er gefluisterd werd dat de film softer is dan het boek.
Ik vond het boek al niet erotisch.
Ik heb drie delen doorgeworsteld om erachter te komen wat er nou zo spannend aan was. Tevergeefs
Ik was al niet echt onder de indruk van het boek en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik van de film moet verwachten.
En dat terwijl ik toch echt wel van het dominantiespel hou. Maar ik las al dat er gefluisterd werd dat de film softer is dan het boek.
Ik vond het boek al niet erotisch.
Ik heb drie delen doorgeworsteld om erachter te komen wat er nou zo spannend aan was. Tevergeefs
zondag 18 januari 2015 om 10:51
[...]
[...]
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 januari 2015 om 10:51
quote:GateKeeper schreef op 18 januari 2015 @ 09:37:
[...]
Ik heb eigenlijk niet zoveel kwaaltjes, ik bof daar maar mee. Morgen eerste echo. Zo zin in. Ik vind t ook nog steeds wonderbaarlijk hoor wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Ik zit echt op een roze wolk.Lekker zo lang mogelijk blijven zitten!
[...]
Ik heb eigenlijk niet zoveel kwaaltjes, ik bof daar maar mee. Morgen eerste echo. Zo zin in. Ik vind t ook nog steeds wonderbaarlijk hoor wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Ik zit echt op een roze wolk.Lekker zo lang mogelijk blijven zitten!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 18 januari 2015 om 10:54
zondag 18 januari 2015 om 10:57
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 10:54:
Wat ik dan weer irritant vind is dat ik Kettler diverse malen heb gevraagd of ze dingetje was en dat ze daar niet op heeft gereageerd Achteraf klopte mijn gevoel dus wel.
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Mijn 2 centjes:
Vraag niet iets waar je het antwoord niet wil horen.
Verwacht nooit dat de ander je vraag beantwoord.
En nu ga ik echt de deur uit.
Wat ik dan weer irritant vind is dat ik Kettler diverse malen heb gevraagd of ze dingetje was en dat ze daar niet op heeft gereageerd Achteraf klopte mijn gevoel dus wel.
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Mijn 2 centjes:
Vraag niet iets waar je het antwoord niet wil horen.
Verwacht nooit dat de ander je vraag beantwoord.
En nu ga ik echt de deur uit.