Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 08:53
zondag 18 januari 2015 om 09:08
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 09:02:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooo. Zondagochtend wakker geworden in mijn eigen bed, en dan mijn eigen koffiezetapparaat en favoriete ontbijtje. Geurolie aangezet, dit wordt een geniet-dagje. Ik voel het!Dat is het fijnste van terug zijn van vakantie. Lekker je eigen spullen weer om je heen.
Zooooooooooooooooooooooooooooooooo. Zondagochtend wakker geworden in mijn eigen bed, en dan mijn eigen koffiezetapparaat en favoriete ontbijtje. Geurolie aangezet, dit wordt een geniet-dagje. Ik voel het!Dat is het fijnste van terug zijn van vakantie. Lekker je eigen spullen weer om je heen.
zondag 18 januari 2015 om 09:24
quote:GateKeeper schreef op 18 januari 2015 @ 09:20:
MissI hoe is t met jou?
Lekker hoor, hoop van me afgevallen nu m'n werk is gestopt.
Nu vooruit kijken en flink solliciteren. Maar ook even genieten van het thuis zijn.
En hoe is het met jou, heb je last van kwaaltjes of valt het mee?
Ik vind het nog steeds ongelooflijk joh, dat het gelijk al raak was, echt zo fijn voor je!
MissI hoe is t met jou?
Lekker hoor, hoop van me afgevallen nu m'n werk is gestopt.
Nu vooruit kijken en flink solliciteren. Maar ook even genieten van het thuis zijn.
En hoe is het met jou, heb je last van kwaaltjes of valt het mee?
Ik vind het nog steeds ongelooflijk joh, dat het gelijk al raak was, echt zo fijn voor je!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu