Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:minnimouse schreef op 19 januari 2015 @ 13:57:

Hond is niet dood en was ook niet vastgebonden:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... verreden-door-trein.dhtmlEr stond in een eerder bericht wel echt dat het hondje vastgebonden was. Gelukkig was dit niet zo en is hij niet dood!
quote:Amaqanda schreef op 19 januari 2015 @ 14:00:

[...]

Er stond in een eerder bericht wel echt dat het hondje vastgebonden was. Gelukkig was dit niet zo en is hij niet dood!Klopt, maar dat hebben waarschijnlijk Twitteraars vanuit de trein de wereld in geholpen
zo zie je maar weer dat je niet op de media kan vertrouwen.
Zo grappig, ik krijg al jaren mail van een bijbelgroepje op een account wat ik ooit gebruikte voor (seks)daten. Ik heb een paar keer gemeld dat ik niet ben wie zij denken, maar elke keer krijg ik weer uitnodigingen voor uitstapjes en de agenda voor de volgende bijeenkomst
Gewoon een keer gaan, wie weet wat voor wondere nieuwe wereld je ontdekt.
.
quote:Istar_ schreef op 19 januari 2015 @ 11:08:

Goedemorgen. Dat was alweer een nuttige ochtend. Rustmomentje nu

Wat ben ik nog moe zeg.

Dat duurt ook nog wel even gok ik.

Goed eten en veel slapen
Je bent zelf een theepot
Sommige trollen lijken in eerste opzet leuk, maar dan komt het toch niet uit de verf. Jammer is dat.
quote:Istar_ schreef op 19 januari 2015 @ 15:00:

Zo grappig, ik krijg al jaren mail van een bijbelgroepje op een account wat ik ooit gebruikte voor (seks)daten. Ik heb een paar keer gemeld dat ik niet ben wie zij denken, maar elke keer krijg ik weer uitnodigingen voor uitstapjes en de agenda voor de volgende bijeenkomst God ziet alles.
quote:Thordis2.0 schreef op 19 januari 2015 @ 15:24:

Sommige trollen lijken in eerste opzet leuk, maar dan komt het toch niet uit de verf. Jammer is dat.Wellukuh?
Ik vind de Mods in het modtopic steeds vaker grappig, ze reageren zo lekker droog.
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 15:26:

[...]

Wellukuh?De trouwe NRC lezers natuurlijk, met hun affaires in het buurthuis.
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 15:03:

Gewoon een keer gaan, wie weet wat voor wondere nieuwe wereld je ontdekt. Ik heb het overwogen
quote:Thordis2.0 schreef op 19 januari 2015 @ 15:24:

Sommige trollen lijken in eerste opzet leuk, maar dan komt het toch niet uit de verf. Jammer is dat.Eens.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 15:28:

Ik vind de Mods in het modtopic steeds vaker grappig, ze reageren zo lekker droog.Eens (Makkelijk reageren zo )
-
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 15:28:

Ik vind de Mods in het modtopic steeds vaker grappig, ze reageren zo lekker droog.Zeker!
Je bent zelf een theepot
Ik ben toch zo benieuwd of een bepalad topic gaat lopen zoals ik denk
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Thordis2.0 schreef op 19 januari 2015 @ 15:32:

[...]

De trouwe NRC lezers natuurlijk, met hun affaires in het buurthuis.Ik kan hem niet vinden!
quote:hatsetats schreef op 19 januari 2015 @ 15:39:

Ik ben toch zo benieuwd of een bepalad topic gaat lopen zoals ik denk Welke? Het Preston Palace topic?
Aniuk, Pogingen om mijn emailadres te misbruiken
Wie weet wat huisregel 4g inhoud? Zit op mijn mini tablet en zoeken is nu even een gedoetje.

Edit: laat maar blijkbaar zitten mijn ogen nog dicht, gevonden dus
quote:diamond-gloss schreef op 19 januari 2015 @ 15:44:

[...]

Welke? Het Preston Palace topic?Ja dat ga ik niet zeggen natuurlijk
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:doornroosje9 schreef op 19 januari 2015 @ 15:45:

Aniuk, Pogingen om mijn emailadres te misbruikenDank!
quote:Feeksje1977 schreef op 19 januari 2015 @ 15:45:

Wie weet wat huisregel 4g inhoud? Zit op mijn mini tablet en zoeken is nu even een gedoetje.

g. Het aankondigen van zelfmoord, het vertonen van destructief gedrag en automutilatie.

Het aankondigen van zelfmoord, het vertonen van desctructief gedrag, automutilatie (of soortgelijk gedrag) levert veel onrust op onder andere gebruikers van het forum. Dit is dan ook niet toegestaan. Speel je met zelfmoordgedachten? Schakel dan direct professionele hulp in/neem contact op met je huisarts. Ook het vertonen (vermoeden) van zelfverminking en het uiten van serieuze bedreigingen naar medegebruikers en/of beheerders is niet toegestaan. Ook behoud de beheerder het recht om gebruikers die onrust veroorzaken op het forum d.m.v. zelfdestructief gedrag preventief te weren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven