Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 januari 2015 om 11:33
quote:minnimouse schreef op 19 januari 2015 @ 11:29:
Jep Istar, zo gaat dat. Vooral ene Winnie2000. Die moet mij niet, dus grijpt elke gelegenheid aan . Te grappig.
Ik zie die Winnie2000 eigenlijk alleen maar bot reageren, dus ligt volgens mij niet aan jou Minnie.
Eigenlijk snap ik ook niet waarom dat 'bedankt' topic mag blijven staan. Forummen is redelijk nieuw voor mij, dus snap de mores nog niet helemaal
Jep Istar, zo gaat dat. Vooral ene Winnie2000. Die moet mij niet, dus grijpt elke gelegenheid aan . Te grappig.
Ik zie die Winnie2000 eigenlijk alleen maar bot reageren, dus ligt volgens mij niet aan jou Minnie.
Eigenlijk snap ik ook niet waarom dat 'bedankt' topic mag blijven staan. Forummen is redelijk nieuw voor mij, dus snap de mores nog niet helemaal
maandag 19 januari 2015 om 11:44
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Eigenlijk snap ik ook niet waarom dat 'bedankt' topic mag blijven staan. [img]Forummen is redelijk nieuw voor mij, [/img]dus snap de mores nog niet helemaal Welkom nieuwe forumster
[...]
Eigenlijk snap ik ook niet waarom dat 'bedankt' topic mag blijven staan. [img]Forummen is redelijk nieuw voor mij, [/img]dus snap de mores nog niet helemaal Welkom nieuwe forumster
maandag 19 januari 2015 om 11:46
quote:minnimouse schreef op 19 januari 2015 @ 11:29:
Ach joh die heb ik zelden iets normaals zien posten.
Ik blijf lekker weg uit de Psyche pijler, ik heb nl een empathie van een fruitvlieg.
Ik blijf lekker weg uit de Psyche pijler, ik heb nl een empathie van een fruitvlieg.
maandag 19 januari 2015 om 11:49
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Eigenlijk snap ik ook niet waarom dat 'bedankt' topic mag blijven staan. Forummen is redelijk nieuw voor mij, dus snap de mores nog niet helemaal Geeft niks. Leuk dat je er bent
[...]
Eigenlijk snap ik ook niet waarom dat 'bedankt' topic mag blijven staan. Forummen is redelijk nieuw voor mij, dus snap de mores nog niet helemaal Geeft niks. Leuk dat je er bent
maandag 19 januari 2015 om 11:53
quote:minnimouse schreef op 19 januari 2015 @ 11:48:
[...]
?
Istar zegt:
Zo grappig, al die mensen die nu hun plasje komen doen over dat treinentopic, zonder zelf dat topic gelezen te hebben.
minnimouse zegt
Jep Istar, zo gaat dat. Vooral ene Winnie2000.
fluim zegt:
winnie zat ook in het bewuste topic zelf.
[...]
?
Istar zegt:
Zo grappig, al die mensen die nu hun plasje komen doen over dat treinentopic, zonder zelf dat topic gelezen te hebben.
minnimouse zegt
fluim zegt:
winnie zat ook in het bewuste topic zelf.
maandag 19 januari 2015 om 11:55
quote:GateKeeper schreef op 19 januari 2015 @ 11:46:
[...]
Ik heb hier anders een fruitvlieg die me regelmatig een knuffel geeft na een zware dag. Ik noem hem Bob.
[...]
Ik heb hier anders een fruitvlieg die me regelmatig een knuffel geeft na een zware dag. Ik noem hem Bob.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
maandag 19 januari 2015 om 12:02
maandag 19 januari 2015 om 12:07
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 11:53:
[...]
Istar zegt:
minnimouse zegt
fluim zegt:
winnie zat ook in het bewuste topic zelf.Ik bedoelde niet of Winnie wel of niet in dat ropic zat, dat weet ik niet eens meer.
[...]
Istar zegt:
minnimouse zegt
fluim zegt:
winnie zat ook in het bewuste topic zelf.Ik bedoelde niet of Winnie wel of niet in dat ropic zat, dat weet ik niet eens meer.
maandag 19 januari 2015 om 12:34
quote:Fangtasia schreef op 19 januari 2015 @ 12:02:
[...]
Ik noem alle vlinders die per ongeluk in huis komen Charlie en alle lieveheersbeestjes Vriendje.
Heb jij nog in je inbox gekeken;-)?
Oh, die stomme inbox geeft geen melding meer en dan vergeet ik het gewoon. Sorry, ik ga NU gluren.
Alles heet hier Bob haha. Zelfs mensen die we vaag kennen zoals volkstuin Bob. Rare pet Bob etc haha
[...]
Ik noem alle vlinders die per ongeluk in huis komen Charlie en alle lieveheersbeestjes Vriendje.
Heb jij nog in je inbox gekeken;-)?
Oh, die stomme inbox geeft geen melding meer en dan vergeet ik het gewoon. Sorry, ik ga NU gluren.
Alles heet hier Bob haha. Zelfs mensen die we vaag kennen zoals volkstuin Bob. Rare pet Bob etc haha
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!