Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 januari 2015 om 17:27
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 17:21:
[...]
Het is geen aktie thriller nee maar ik vond het na een paar afleveringen pas erg verslavend worden.
Ik hou helemaal niet van politiek. En tot nu toe is het voornamelijk politiek en de bijbehorende machtsstrijd.
Volgens mij is deze serie echt totaal niet mijn ding
En hij is vaak heel donker. En dan bedoel ik de manier waarop het gefilmd is, met te weinig licht.
Doodvermoeiend en deprimerend om naar te kijken, vind ik.
[...]
Het is geen aktie thriller nee maar ik vond het na een paar afleveringen pas erg verslavend worden.
Ik hou helemaal niet van politiek. En tot nu toe is het voornamelijk politiek en de bijbehorende machtsstrijd.
En hij is vaak heel donker. En dan bedoel ik de manier waarop het gefilmd is, met te weinig licht.
Doodvermoeiend en deprimerend om naar te kijken, vind ik.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 21 januari 2015 om 17:27
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 17:17:
De buitenlandse mevrouw met een ontwikkelingsgestoord kind is een Noorse denk ik.Eens. Geen deftige grammaticale zinnen kunnen maken, maar dt-vervoegingen zijn geen probleem, moeilijkere woorden schrijft ze ook juist,...
De buitenlandse mevrouw met een ontwikkelingsgestoord kind is een Noorse denk ik.Eens. Geen deftige grammaticale zinnen kunnen maken, maar dt-vervoegingen zijn geen probleem, moeilijkere woorden schrijft ze ook juist,...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 21 januari 2015 om 17:34
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 17:27:
[...]
Doodvermoeiend en deprimerend om naar te kijken, vind ik.Ja het is een donker politiek drama met spannende momenten.
[...]
Doodvermoeiend en deprimerend om naar te kijken, vind ik.Ja het is een donker politiek drama met spannende momenten.
woensdag 21 januari 2015 om 17:35
Naast flink wat zure vrouwen zit er ook minstens één vreselijk verzuurde man op dit forum zeg.....die zie ik echt alléén maar zure reacties geven met schuttingtaal en zijn eigen frustraties druipen er vanaf. Nou is het iemand die hier net als ik al járen komt, maar poeh hé, die is er niet leuker op geworden in de afgelopen jaren
woensdag 21 januari 2015 om 17:37
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 17:33:
[...]
Heb een van de verzopen plantjes over je schutting gekiept... ik herhaal verzopen plantje over schutting heen gekiept. Hou je rotzooi lekker bij je. Terug over de schutting geflikkerd.
[...]
Heb een van de verzopen plantjes over je schutting gekiept... ik herhaal verzopen plantje over schutting heen gekiept. Hou je rotzooi lekker bij je. Terug over de schutting geflikkerd.
woensdag 21 januari 2015 om 17:46
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 17:35:
Naast flink wat zure vrouwen zit er ook minstens één vreselijk verzuurde man op dit forum zeg.....die zie ik echt alléén maar zure reacties geven met schuttingtaal en zijn eigen frustraties druipen er vanaf. Nou is het iemand die hier net als ik al járen komt, maar poeh hé, die is er niet leuker op geworden in de afgelopen jaren Wie bedoel je eigenlijk? Of mag je dat niet zeggen?
Naast flink wat zure vrouwen zit er ook minstens één vreselijk verzuurde man op dit forum zeg.....die zie ik echt alléén maar zure reacties geven met schuttingtaal en zijn eigen frustraties druipen er vanaf. Nou is het iemand die hier net als ik al járen komt, maar poeh hé, die is er niet leuker op geworden in de afgelopen jaren Wie bedoel je eigenlijk? Of mag je dat niet zeggen?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 21 januari 2015 om 17:47