Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 02 februari 2015 @ 18:19:

Welke heb je LV?

Een Acer. Verder weet ik het ook niet .

Maar ik ben er zo blij mee als een hond met drie lullen. Jarenlang heb ik zitten kloten met afleggertjes en tweedehands gevallen van Marktplaats, en nu heb ik zo maar een nieuwe. En zoon is ook blij, want die mag mijn ouwe afraggen
Ieuw Tats. Met mijn nieuwe schermresolutie zijn je plaatjes nog smeriger
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 18:22:

[...]

Maar ik kan nu wel weer farmvillen

Issie mooi, je nieuwe laptop?

Ohhh, weer helemaal maagdelijk,netjes alles nog geordend. Mmmm
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 18:18:

[...]

Tis al gelukt hoor .

En snel, snel! Ik weet niet wat ik meemaak. Alleen Viva is nog steeds zo traag als dikke stront door een trechter .Zo fijn een nieuwe laptop
Wat een dommie in topic: Engels.
Haai ladies

Wat een lieve succeswensen vanmorgen, dank je wel allemaal!

Eerste werkdag zit erop. Het is eh....wennen. Maar goed, dat zal wel goed komen.

Fang, hoe is je examen gegaan?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
voor de laptop van LV.

Een extra voor man die hem op t fietsie gehaald heeft!
quote:SuzanneSuus schreef op 02 februari 2015 @ 18:25:

[...]

Issie mooi, je nieuwe laptop?

Ohhh, weer helemaal maagdelijk,netjes alles nog geordend. MmmmJa, net of je een nieuw leven begint. Lekker hoor.
LV, happy new laptop!

Ik hoef even geen laptop te kopen. Heb weer een zakelijke laptop gekregen.

Wel een oud ding, maar goed, ik kan er voorlopig mee uit de voeten.
quote:Amaqanda schreef op 02 februari 2015 @ 18:29:

voor de laptop van LV.

Een extra voor man die hem op t fietsie gehaald heeft!Herstel: hij heeft hem lopend gehaald, de lieverd . Ik had zijn fietsie mee, want ik moest op tijd terug zijn voor zoon.
Raar verhaal
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 18:29:

[...]

Ja, net of je een nieuw leven begint. Lekker hoor.Zo herkenbaar. Enjoy!
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 18:31:

[...]

Herstel: hij heeft hem lopend gehaald, de lieverd . Ik had zijn fietsie mee, want ik moest op tijd terug zijn voor zoon.Dat verdient nog een extra
Ik krijg er ook eentje van werk. Vast geen gloedjenieuwe, maar ik denk dat ik mijn eigen dan gewoon in de kast leg en op dat werkding ook ga forummen ed. Stiekem wilde ik ook een eigen nieuwe, maar dat mag niet van mezelf.

Thordis ik heb kippensoep voor je gemaakt.
quote:SuzanneSuus schreef op 02 februari 2015 @ 18:31:

Raar verhaal

Ja vreemd verhaal, zat het net te lezen.

Bij ontvoering kind zal de politie toch geen 24 uur gaan zitten wachten?

Raar verhaal

Ja.

Niet zozeer dat dochter weg is, dat kan voorkomen.

Maar dat politie en jeugdzorg niets zouden doen en dat to denkt dat dit de oplossing is.

Wel heel naar als het waar is.
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 februari 2015 @ 18:29:

Haai ladies

Wat een lieve succeswensen vanmorgen, dank je wel allemaal!

Eerste werkdag zit erop. Het is eh....wennen. Maar goed, dat zal wel goed komen.

Dat denk ik ook wel. De eerste dagen zijn altijd raar, maar mijn ervaring is dat ik na twee weken al niet meer beter weet. Nou heb ik als structureel uitzendkracht al wel heel veel baanwissels meegemaakt, dat scheelt wellicht ook. Maar het komt vast goed!

Raar verhaal

Klopt.

Politie zal niet meteen een complete zoekactie starten, maar als je met dat verhaal aankomt, gaan ze op zijn minst even bij moeder langs om te kijken of ze niet thuis zit. Als bjz betrokken is zullen ze daar navraag doen en als het niet helemaal in de haak is dan komt het echt wel op gang. Het gaat wel eens (te) langzaam, ook met Amberalerts. Maar bij vermissing/ontvoering van een kind wordt er echt niet gezegd: we wachten 24 uur.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 18:34:

[...]

Dat denk ik ook wel. De eerste dagen zijn altijd raar, maar mijn ervaring is dat ik na twee weken al niet meer beter weet. Nou heb ik als structureel uitzendkracht al wel heel veel baanwissels meegemaakt, dat scheelt wellicht ook. Maar het komt vast goed!

Ik ben ook veel baanwissels gewend hoor, mijn vorige werkgever was de 5e op rij waar ik moest vertrekken wegens reorganisatie of faillissement.

Dus ik ben wel wat gewend als het gaat om nieuwe omgevingen en weet dat het uiteindelijk allemaal went en dat je uiteindelijk altijd weer de vraagbaak wordt en het 'onwetende' achter je laat.

Maar ik was ook een beetje vérwend. Ik had een eigen kamertje en één van de dingen waar ik aan moet wennen is dat ik de kamer nu deel met 7 anderen. Op werkdagen kan ik dus niet meer overdag forummen
Och desnoods eist ie zendtijd bij de NOS. Raar topic. Ik zeg dat hij zelf in Noorwegen zit.
quote:Steinbeck2 schreef op 02 februari 2015 @ 18:34:

[...]

Ja.

Niet zozeer dat dochter weg is, dat kan voorkomen.

Maar dat politie en jeugdzorg niets zouden doen en dat to denkt dat dit de oplossing is.

Wel heel naar als het waar is.

Als je dochter weg is ga je forummen?

Als je een keylogger wil installeren ( wat in dit topic ook nog zinloos is) vraag je hier wat te doen?

Als ouder heb je geen voogdij
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 18:25:

Ieuw Tats. Met mijn nieuwe schermresolutie zijn je plaatjes nog smeriger
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 02 februari 2015 @ 18:37:

[...]

Klopt.

Politie zal niet meteen een complete zoekactie starten, maar als je met dat verhaal aankomt, gaan ze op zijn minst even bij moeder langs om te kijken of ze niet thuis zit. Als bjz betrokken is zullen ze daar navraag doen en als het niet helemaal in de haak is dan komt het echt wel op gang. Het gaat wel eens (te) langzaam, ook met Amberalerts. Maar bij vermissing/ontvoering van een kind wordt er echt niet gezegd: we wachten 24 uur.Als een gezin niet bekend is bij instanties wordt er niet meteen gerend. BJZ en politie worden op de gemiddelde zondagavond platgebeld met boze ouders omdat er gezeik is over de omgangsregeling. Ouders verzinnen dan allerlei paniekverhalen in de hoop dat er direct actie komt. Onderdeeltje van de vechtscheidingen.
quote:Frizz schreef op 02 februari 2015 @ 18:48:

[...]

Als een gezin niet bekend is bij instanties wordt er niet meteen gerend. BJZ en politie worden op de gemiddelde zondagavond platgebeld met boze ouders omdat er gezeik is over de omgangsregeling. Ouders verzinnen dan allerlei paniekverhalen in de hoop dat er direct actie komt. Onderdeeltje van de vechtscheidingen.Maar dit gezin is wel bekend bij bjz.
quote:Frizz schreef op 02 februari 2015 @ 18:48:

[...]

Als een gezin niet bekend is bij instanties wordt er niet meteen gerend. BJZ en politie worden op de gemiddelde zondagavond platgebeld met boze ouders omdat er gezeik is over de omgangsregeling. Ouders verzinnen dan allerlei paniekverhalen in de hoop dat er direct actie komt. Onderdeeltje van de vechtscheidingen.To schrijft een heel ander verhaal. Of hij heeft een dikke duim of er is een andere waarheid
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven