Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 2 februari 2015 om 19:19
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2015 @ 19:17:
[...]
Ik kom niet meer bij
Ik moest 3x lezen.
Mijn gedachten gingen zo: bedoelt ze nou? Nee toch, dat kan ze niet bedoelen. Nog een keer lezen... Nou, volgens mij bedoelt ze echt... Nee dat kan toch niet? Zou ze nou echt? Ja, het kan bijna niet anders. Ze bedoelt het echt!
[...]
Ik kom niet meer bij
Ik moest 3x lezen.
Mijn gedachten gingen zo: bedoelt ze nou? Nee toch, dat kan ze niet bedoelen. Nog een keer lezen... Nou, volgens mij bedoelt ze echt... Nee dat kan toch niet? Zou ze nou echt? Ja, het kan bijna niet anders. Ze bedoelt het echt!
maandag 2 februari 2015 om 19:27
quote:Amaqanda schreef op 02 februari 2015 @ 19:19:
[...]
Ik moest 3x lezen.
Mijn gedachten gingen zo: bedoelt ze nou? Nee toch, dat kan ze niet bedoelen. Nog een keer lezen... Nou, volgens mij bedoelt ze echt... Nee dat kan toch niet? Zou ze nou echt? Ja, het kan bijna niet anders. Ze bedoelt het echt!Bitje is een meneer toch?
[...]
Ik moest 3x lezen.
Mijn gedachten gingen zo: bedoelt ze nou? Nee toch, dat kan ze niet bedoelen. Nog een keer lezen... Nou, volgens mij bedoelt ze echt... Nee dat kan toch niet? Zou ze nou echt? Ja, het kan bijna niet anders. Ze bedoelt het echt!Bitje is een meneer toch?
maandag 2 februari 2015 om 19:28
maandag 2 februari 2015 om 19:29
Yas! Gefeliciteerd met je Guru ontmaagding
Istar, koffers bij Action kosten weinig. Lenen van iemand kost nog veel minder. Megaaaa mosterd zie ik al bijlezend. Stom hoor dat werken overdag.
Let je met die groter dan standaard wel op de kilo's?
Ik heb een gewone en die is vol al snel 20 kilo. Meer mag toch niet. Of je moet er piepschuim in willen vervoeren.
Bitje is idd een meneer. Net als Thordis.
maandag 2 februari 2015 om 19:30
quote:Bieb2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:29:
Istar, koffers bij Action kosten weinig. Lenen van iemand kost nog veel minder. Megaaaa mosterd zie ik al bijlezend. Stom hoor dat werken overdag.
Ik heb een gewone en die is vol al snel 20 kilo. Meer mag toch niet. Of je moet er piepschuim in willen vervoeren.
Ik kwam met de Action koffer tip.
Dus als ik een man ben, dan jij ook.
Ik kwam met de Action koffer tip.
Dus als ik een man ben, dan jij ook.
maandag 2 februari 2015 om 19:32
quote:Bieb2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:30:
[...]
Wist je dan wie de forummer was of heeft de politie dat achterhaald?Betrof een in de war zijnde mevrouw die 's nachts allerlei gegevens van zichzelf online zette én bekend was bij de GGZ. Geen mod te vinden om het weg te gummen en ik vond haar wel een erg makkelijk doelwit zo. Toen ik uiteindelijk het juiste bureau aan de lijn had zijn ze een kijkje gaan nemen. Haar adres stond op het forum.
[...]
Wist je dan wie de forummer was of heeft de politie dat achterhaald?Betrof een in de war zijnde mevrouw die 's nachts allerlei gegevens van zichzelf online zette én bekend was bij de GGZ. Geen mod te vinden om het weg te gummen en ik vond haar wel een erg makkelijk doelwit zo. Toen ik uiteindelijk het juiste bureau aan de lijn had zijn ze een kijkje gaan nemen. Haar adres stond op het forum.
•