Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 februari 2015 om 17:52
Eerst dacht ik "aach gossie, sneu" totdat ik de nick en ava zag.
http://forum.viva.nl/forum/contact/volw ... ges/256233
zondag 8 februari 2015 om 17:54
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 17:52:
http://forum.viva.nl/forum/contact/volw ... /256233OMG!
http://forum.viva.nl/forum/contact/volw ... /256233OMG!
zondag 8 februari 2015 om 17:57
zondag 8 februari 2015 om 17:58
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:54:
Kan best zijn, maar hoe weet je dat zij dat steeds was? Ik herken mensen nl alleen als ze het zelf aangeven, een vergelijkbare nieuwe nick hebben (met 1.0 of zo erachter) of dezelfde ava gebruiken (dan herken ik het taalgebruik eventueel nog wel).Dat leert de ervaring met die persoon je wel. Valt steeds weer door de mand. En ik ben niet de enige die haar steeds weer herkent. Tevens heeft zij steeds perma's gehad maar goed, dat is tegenwoordig heel makkelijk te omzeilen.
Kan best zijn, maar hoe weet je dat zij dat steeds was? Ik herken mensen nl alleen als ze het zelf aangeven, een vergelijkbare nieuwe nick hebben (met 1.0 of zo erachter) of dezelfde ava gebruiken (dan herken ik het taalgebruik eventueel nog wel).Dat leert de ervaring met die persoon je wel. Valt steeds weer door de mand. En ik ben niet de enige die haar steeds weer herkent. Tevens heeft zij steeds perma's gehad maar goed, dat is tegenwoordig heel makkelijk te omzeilen.
zondag 8 februari 2015 om 18:01
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2015 @ 17:58:
[...]
Dat leert de ervaring met die persoon je wel. Valt steeds weer door de mand. En ik ben niet de enige die haar steeds weer herkent. Tevens heeft zij steeds perma's gehad maar goed, dat is tegenwoordig heel makkelijk te omzeilen.
Oké.
Wat ik hier heb geleerd is het of makkelijk omzeilen (al ben ik zo'n nitwit die niet weet hoe proxy's werken) of een kwestie van afspraken maken met de mods of verhuizen waardoor je een nieuw IP-adres krijgt. Geen perma krijgen is natuurlijk het handigste. Mocht het mij ooit gebeuren (of lukken, hoe je het bekijken wil), dan blijf ik gewoon weg
[...]
Dat leert de ervaring met die persoon je wel. Valt steeds weer door de mand. En ik ben niet de enige die haar steeds weer herkent. Tevens heeft zij steeds perma's gehad maar goed, dat is tegenwoordig heel makkelijk te omzeilen.
Oké.
Wat ik hier heb geleerd is het of makkelijk omzeilen (al ben ik zo'n nitwit die niet weet hoe proxy's werken) of een kwestie van afspraken maken met de mods of verhuizen waardoor je een nieuw IP-adres krijgt. Geen perma krijgen is natuurlijk het handigste. Mocht het mij ooit gebeuren (of lukken, hoe je het bekijken wil), dan blijf ik gewoon weg
zondag 8 februari 2015 om 18:04
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2015 @ 17:29:
Deze Enn?
-Kipfilet in stukken snijden (1 kipfilet per persoon)
- Meng het eigeel van 1 ei met een uitgeperst teentje knoflook en wat zout (en peper en ik doe een heel geklutst ei)
- Meng wat paneermeel met geraspte parmezaan ( ik vind alleen verse parmezaan lekker, dus uit een zakje doe ik maar weinig parmezaan op veel paneermeel, ik ken er die juist weer meer parmezaan dan paneermeel doen)
- Haal de kip door het eimengsel.
- Vervolgens wentel je de stukjes door het paneermeelmengsel
Allemaal op de bakplaat met bakpapier, en de oven in.
Bakken totdat ze gaar en goudbruin zijn. (das dus bij niet al te kleine stukken kipfilet in mijn oven 180 graden 20 minuten)
Voor de lekker kun je op ieder stukje een beetje boter leggen, maar kan ook zonder
Ja! Deze.
En het staat in de oven nu.
Veldsla, tomaat, pesto,mozarella salade erbij en nog van de stokbroodjes met knoflook boter.
Ik heb nu echt trek.
Deze Enn?
-Kipfilet in stukken snijden (1 kipfilet per persoon)
- Meng het eigeel van 1 ei met een uitgeperst teentje knoflook en wat zout (en peper en ik doe een heel geklutst ei)
- Meng wat paneermeel met geraspte parmezaan ( ik vind alleen verse parmezaan lekker, dus uit een zakje doe ik maar weinig parmezaan op veel paneermeel, ik ken er die juist weer meer parmezaan dan paneermeel doen)
- Haal de kip door het eimengsel.
- Vervolgens wentel je de stukjes door het paneermeelmengsel
Allemaal op de bakplaat met bakpapier, en de oven in.
Bakken totdat ze gaar en goudbruin zijn. (das dus bij niet al te kleine stukken kipfilet in mijn oven 180 graden 20 minuten)
Voor de lekker kun je op ieder stukje een beetje boter leggen, maar kan ook zonder
Ja! Deze.
En het staat in de oven nu.
Veldsla, tomaat, pesto,mozarella salade erbij en nog van de stokbroodjes met knoflook boter.
Ik heb nu echt trek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 8 februari 2015 om 18:18
Ik heb tegenwoordig een aparte tafel waar ik een legpuzzel op maak. Vanmiddag weer een puzzel afgemaakt en dan wil ik die niet meteen weer opruimen. Eerst even genieten van het geheel.
Dus nu ben ik in-between-puzzles. En merk ik maar weer hoeveel tijd ik daar eigenlijk aan besteed.
Dus nu ben ik in-between-puzzles. En merk ik maar weer hoeveel tijd ik daar eigenlijk aan besteed.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 8 februari 2015 om 18:24
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 18:01:
[...]
Oké.
Wat ik hier heb geleerd is het of makkelijk omzeilen (al ben ik zo'n nitwit die niet weet hoe proxy's werken) of een kwestie van afspraken maken met de mods of verhuizen waardoor je een nieuw IP-adres krijgt. Geen perma krijgen is natuurlijk het handigste. Mocht het mij ooit gebeuren (of lukken, hoe je het bekijken wil), dan blijf ik gewoon weg IP adres veranderd al na een paar dagen je internet niet aan doen. Zegt mijn man net.
[...]
Oké.
Wat ik hier heb geleerd is het of makkelijk omzeilen (al ben ik zo'n nitwit die niet weet hoe proxy's werken) of een kwestie van afspraken maken met de mods of verhuizen waardoor je een nieuw IP-adres krijgt. Geen perma krijgen is natuurlijk het handigste. Mocht het mij ooit gebeuren (of lukken, hoe je het bekijken wil), dan blijf ik gewoon weg IP adres veranderd al na een paar dagen je internet niet aan doen. Zegt mijn man net.
zondag 8 februari 2015 om 18:26
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 17:52: