Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 17:21:

[...]

Ziet er lekker uit, is het heel pittig of valt het mee?Die extra peper met zaadjes vond mijn man te heet, ik hou er van
Zo, ik ben net even onder handen genomen door de buurman

Ik stond stijf van de pijn sinds mijn verfescapade van vorige week. Zo'n zwakke plek tussen m'n schouderbladen die gevoelig is voor inspanning en stress. En hoe je ook probeert het te ontspannen, het lijkt alleen maar erger te worden.

Gelukkig heeft de buurman er verstand van en die heeft het even behandeld. Nu even de komende dagen afwachten of het ook echt helemaal verholpen is. Maar man, wat ben ik al verlicht doordat het even gekraakt en gemasseerd is
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 18:27:

[...]

Die extra peper met zaadjes vond mijn man te heet, ik hou er van

Ik hou ook wel van lekker pittig.

Indiaas is echt zo lekker, maar Mr I houdt er niet van helaas.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik hou helemaal niet van pittig.

Ik moet morgen onze nieuwe collega inwerken. Aan de ene kant vind ik dat leuk, maar aan de andere kant heel vermoeiend ik voel me dan net alsof ik een dubbele dienst heb gedraaid aan het einde van de dag.
quote:Solomio schreef op 08 februari 2015 @ 18:18:

Ik heb tegenwoordig een aparte tafel waar ik een legpuzzel op maak. Vanmiddag weer een puzzel afgemaakt en dan wil ik die niet meteen weer opruimen. Eerst even genieten van het geheel.

Dus nu ben ik in-between-puzzles. En merk ik maar weer hoeveel tijd ik daar eigenlijk aan besteed.Oh heerlijk. Wij maken in de heftsvakantie of kerstvakantie altijd puzzels. Meestal begint 1 van ons gezin ermee en vallen de anderen ook in. Ik vind het heerlijk ontspannend werken. Vooral die van Jan van Haasteren zijn favoriet.
Je hebt voor puzzelen toch ook van die kleden? Die kan je oprollen.
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 18:40:

Je hebt voor puzzelen toch ook van die kleden? Die kan je oprollen.Die werken niet. Beter neem je n koffer.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 18:40:

Je hebt voor puzzelen toch ook van die kleden? Die kan je oprollen.Dan moet je alle stukjes weer in elkaar zetten als je hem uitgerold hebt. Ik heb een multiplex plaat die ik van de tafel kan tillen. 1 Van mijn katten heeft er een hekel aan als alle aandacht naar de puzzelstukjes gaat. Zodra we niet opletten steelt ze stukjes en verstopt ze achter de bank. Helaas wel nadat ze haar tanden er flink in heeft gezet. Door die plaat kunnen we de puzzel veilig verplaatsen.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 18:41:

[...]

Die werken niet. Beter neem je n koffer.

Werkt ook niet.

Beter neem je een tafel waar de puzzel op kan blijven liggen.

En geen katten.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:MrsEinstein schreef op 08 februari 2015 @ 18:47:

[...]

Dan moet je alle stukjes weer in elkaar zetten als je hem uitgerold hebt. Ik heb een multiplex plaat die ik van de tafel kan tillen. 1 Van mijn katten heeft er een hekel aan als alle aandacht naar de puzzelstukjes gaat. Zodra we niet opletten steelt ze stukjes en verstopt ze achter de bank. Helaas wel nadat ze haar tanden er flink in heeft gezet. Door die plaat kunnen we de puzzel veilig verplaatsen.
Ik heb een bartafel om te puzzelen, zodat ik het staand kan doen.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Hahaha Einstein! Die kat
Ik heb echt geen geduld voor het maken van een puzzel.
quote:Solomio schreef op 08 februari 2015 @ 18:49:

[...]

Werkt ook niet.

Beter neem je een tafel waar de puzzel op kan blijven liggen.

En geen katten.Ik vind die koffers ideaal.
Ik heb een achterlijk grote eettafel, dus de puzzel blijft gewoon liggen. Het enige wat ermee kan gebeuren is dat mijn dochter hem stiekem gaat zitten maken. Maar he, vier jaar en aan een duizendstuks Van Haasteren puzzel zitten werken, moet je ook vooral niet ontmoedigen
Hier ligt de puzzle op zolder. Zodat hond er niet bij kan. :D
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 19:01:

[...]

Ik vind die koffers ideaal.Wat zijn dat voor koffers?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:O.L.L.A schreef op 08 februari 2015 @ 19:09:

Hier ligt de puzzle op zolder. Zodat hond er niet bij kan. :D

Leuk he, huisdieren!

Ama, ik heb een hele bijzondere kat. Als ik daarover ga vertellen ben ik heel herkenbaar, want er is echt geen kat zo gestoord als de mijne. Iedereen in mijn omgeving kent haar rare fratsen.
Ik begin er niet aan. Weer een verslaving erbij dan. En ik heb al uren te kort in een dag
Het is een onschuldige verslaving Feeks. Even een paar dagen geen tv, weinig internet, maar flink staren naar puzzelstukjes. Werkt echt om je hoofd leeg te maken.
Zo heb ik een tijd regelmatig zitten kleuren, daar raakt je hoofd ook goed leeg van.
Zentangles tekenen, ook zo leuk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:50:

Mijn motto geldt net zo goed voor mezelf als voor een ander : als ik zuig mag men mij daarover aanspreken ( of desgewenst terugzuigen ), maar het houdt voor mij ook in dat ik naar gedrag van een ander aanpak. Ik heb interpreteer mijn motto anders dan Ghandi dat zou doen.

Oké, dan wil ik graag nog even iets tegen je zeggen. Fijn dat dat kan zonder dat ik meteen verkettert tot in oneindigheid wordt.

Gisteren was je onredelijk tegen Amaquanda en deed jij zelf precies datgene bij haar waar jij zelf als door een wesp gestoken op reageerde. (Hoewel jij de woorden 'ik meen' gebruikte en Amaquanda met een syndroonverklaring kwam). Ik vond je niet fair en ik vond je niet lief.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dat vind ik ook leuk Gin, maar heb het al jaren niet meer gedaan. Ik vind het leuk dat er tegenwoordig kleurboeken voor volwassenen zijn. Ik zit vaak kneuterig te handwerken om mijn hersenen even op 1 ding te laten focussen. Anders ben ik nogal druk bezig met informatie zoeken online.
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2015 @ 19:14:

[...]

Wat zijn dat voor koffers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven