Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 februari 2015 om 18:26
zaterdag 14 februari 2015 om 18:26
quote:Bieb2.0 schreef op 14 februari 2015 @ 18:08:
Ze hoeft alleen maar te googelen: Hoe vraag ik ww aan.
Dat kwartje moet maar vallen bij iemand hè? Dan bedoel ik TO niet hoor maar in het algemeen.
Joh, hoevaak staat er op dit forum geen vraag met een heel verhaal waarop de betreffende TP in een tiende vd tijd al het antwoord via google had kunnen vinden?
Waar ik soms bij lichamelijke klachten-gerelateerde topics denk ' joh, het gaat vanzelf over/neem een paracetamol/wáárom ben je nog niet bij de ha langs geweest?' kan ik me dus ook voorstellen dat er mensen zijn die qua arbeidszaken geen idee hebben.
Ze hoeft alleen maar te googelen: Hoe vraag ik ww aan.
Dat kwartje moet maar vallen bij iemand hè? Dan bedoel ik TO niet hoor maar in het algemeen.
Joh, hoevaak staat er op dit forum geen vraag met een heel verhaal waarop de betreffende TP in een tiende vd tijd al het antwoord via google had kunnen vinden?
Waar ik soms bij lichamelijke klachten-gerelateerde topics denk ' joh, het gaat vanzelf over/neem een paracetamol/wáárom ben je nog niet bij de ha langs geweest?' kan ik me dus ook voorstellen dat er mensen zijn die qua arbeidszaken geen idee hebben.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 14 februari 2015 om 18:58
zaterdag 14 februari 2015 om 19:10
quote:Steinbeck2 schreef op 14 februari 2015 @ 18:58:
[...]
Je bedoelt zodat ze de taarten niet mee kunnen nemen? Hele goede reden!
De taarten staan nog in de oven, het hele huis ruikt lekker.
Met sleutels innemen kan ik idd hooguit voorkomen dat de taarten weggaan. Dat hoeft ook niet, 1stukje...
Dochter 2 kan hele lekkere appeltaarten bakken, dochter 1 heeft keurig gedaan wat haar zusje zei
[...]
Je bedoelt zodat ze de taarten niet mee kunnen nemen? Hele goede reden!
Met sleutels innemen kan ik idd hooguit voorkomen dat de taarten weggaan. Dat hoeft ook niet, 1stukje...
Dochter 2 kan hele lekkere appeltaarten bakken, dochter 1 heeft keurig gedaan wat haar zusje zei
Je bent zelf een theepot
zaterdag 14 februari 2015 om 19:22
quote:SuzanneSuus schreef op 14 februari 2015 @ 19:10:
[...]
Een klein stukje voor moederlief? Omdat het Valentijn is, dat moet toch kunnen?
Anders zeg het maar hoor, ik heb vandaag lemon cheesecake gebakken, dan stuur ik wel een stukje op.
[...]
Een klein stukje voor moederlief? Omdat het Valentijn is, dat moet toch kunnen?
Anders zeg het maar hoor, ik heb vandaag lemon cheesecake gebakken, dan stuur ik wel een stukje op.
zaterdag 14 februari 2015 om 19:55
zaterdag 14 februari 2015 om 19:56
zaterdag 14 februari 2015 om 19:57
zaterdag 14 februari 2015 om 20:04
quote:SuzanneSuus schreef op 14 februari 2015 @ 19:57:
[...]
Zou de buuf een 'proost op...' kunnen waarderen? Dan doen.
En anders maar in gedachte voor haar.
Ja hoor, de jarige was vandaag ook bij de begrafenis, dus er zal zeker geproost worden op de buuv.
Maar raar is het wel een beetje.
[...]
Zou de buuf een 'proost op...' kunnen waarderen? Dan doen.
En anders maar in gedachte voor haar.
Ja hoor, de jarige was vandaag ook bij de begrafenis, dus er zal zeker geproost worden op de buuv.
Maar raar is het wel een beetje.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar