Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 21:31
zondag 22 februari 2015 om 21:42
zondag 22 februari 2015 om 21:43
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 21:41:
Gaap. Nog iemand iets na te praten?
Nee. Er zijn ook geen spannende topics behalve de zoveelste drol die vreemd is gegaan of vreemd wil gaan.
Ik zit me geestelijk voor te bereiden op het feit dat ik morgen weer moet werken, vakantie is weer voorbij.
Gaap. Nog iemand iets na te praten?
Nee. Er zijn ook geen spannende topics behalve de zoveelste drol die vreemd is gegaan of vreemd wil gaan.
Ik zit me geestelijk voor te bereiden op het feit dat ik morgen weer moet werken, vakantie is weer voorbij.
zondag 22 februari 2015 om 21:43
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 21:42:
[...]
Ja, heel gezellig hè NousChi
Voorheen was er gekift en toen stelde iemand voor om spelletjes te doen. Dat heeft geholpen want bijna iedereen is volgens mij inmiddels vertrokken.Zeg maar gerust iedereen
[...]
Ja, heel gezellig hè NousChi
Voorheen was er gekift en toen stelde iemand voor om spelletjes te doen. Dat heeft geholpen want bijna iedereen is volgens mij inmiddels vertrokken.Zeg maar gerust iedereen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 februari 2015 om 21:44
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 21:43:
[...]
Het is saai vanavond op het forum, inderdaad.
Zal ik je gezelschap houden op het werk morgen? Heb toch niks te doen hehe
[...]
Zal ik je gezelschap houden op het werk morgen? Heb toch niks te doen hehe
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
zondag 22 februari 2015 om 21:46
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 21:43:
[...]
Ik zit me geestelijk voor te bereiden op het feit dat ik morgen weer moet werken, vakantie is weer voorbij.Voor mij begint ie! 5 weken geen werk!
[...]
Ik zit me geestelijk voor te bereiden op het feit dat ik morgen weer moet werken, vakantie is weer voorbij.Voor mij begint ie! 5 weken geen werk!
zondag 22 februari 2015 om 21:46
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 21:44:
[...]
Zal ik je gezelschap houden op het werk morgen? Heb toch niks te doen heheDat zou heel goed uitkomen, ik geef twee lessen Engels (a 90 minuten) over Intercultural communication. Daar zou jij als Engelstalige expat best een leuke rol in kunnen spelen.
[...]
Zal ik je gezelschap houden op het werk morgen? Heb toch niks te doen heheDat zou heel goed uitkomen, ik geef twee lessen Engels (a 90 minuten) over Intercultural communication. Daar zou jij als Engelstalige expat best een leuke rol in kunnen spelen.
zondag 22 februari 2015 om 21:47
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 21:46:
[...]
Dat zou heel goed uitkomen, ik geef twee lessen Engels (a 90 minuten) over Intercultural communication. Daar zou jij als Engelstalige expat best een leuke rol in kunnen spelen.Klinkt leuk!
[...]
Dat zou heel goed uitkomen, ik geef twee lessen Engels (a 90 minuten) over Intercultural communication. Daar zou jij als Engelstalige expat best een leuke rol in kunnen spelen.Klinkt leuk!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!