Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 21:55
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 21:49:
Ja, ik hoop dat de studenten het leuk vinden. Meestal vinden ze het te ver van hun bed. Maar ik heb dit vak helemaal herschreven en up-to-date gemaakt en volgens mij een stuk leuker en relevanter. Helaas loop ik wat achter omdat ik ziek ben geweest.Mocht je ooit info nodig hebben over een bepaald iets, schroom niet om me een PB te sturen. Soms is het makkelijker om hier iets uit te zoeken of te vinden. Je weet nooit.
Ja, ik hoop dat de studenten het leuk vinden. Meestal vinden ze het te ver van hun bed. Maar ik heb dit vak helemaal herschreven en up-to-date gemaakt en volgens mij een stuk leuker en relevanter. Helaas loop ik wat achter omdat ik ziek ben geweest.Mocht je ooit info nodig hebben over een bepaald iets, schroom niet om me een PB te sturen. Soms is het makkelijker om hier iets uit te zoeken of te vinden. Je weet nooit.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
zondag 22 februari 2015 om 22:20
zondag 22 februari 2015 om 22:21
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 22:20:
Ik heb echt een bizar kind. We hebben het over de begrafenis van de buuv, vorige week, begint ie te bedenken hoe hij zelf zijn uitvaart wil.
Ik vind dat helemaal niet bizar eerlijk gezegd. Praten over de dood en begrafenissen is in mijn ogen gezond.
Het hoort bij het leven.
Ik heb echt een bizar kind. We hebben het over de begrafenis van de buuv, vorige week, begint ie te bedenken hoe hij zelf zijn uitvaart wil.
Ik vind dat helemaal niet bizar eerlijk gezegd. Praten over de dood en begrafenissen is in mijn ogen gezond.
Het hoort bij het leven.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!