Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 29 maart 2015 om 16:41
quote:hatsetats schreef op 29 maart 2015 @ 16:19:
[...]
Plus als er echt iets is dan doe je dat inderdaad via de mail. In het mod topic is zoiets als 'JOEHOE JOEHOE IK LAAT ME ANONIMISEREN JOEHOE JOEHOE!! DAT JULLIE HET ALLEMAAL WETEN EN AAN MIJN BENEN KUNNEN GAAN HANGEN EN ME PB'S KUNNEN STUREN OM M'N NIEUWE NICK TE WETEN TE KOMEN JOEHOEDat laatste zal meestal niet aan de orde zijn. Maar het lijkt mij gewoon niet slim om dat in het modstopic te doen, welke reden je ook hebt.
[...]
Plus als er echt iets is dan doe je dat inderdaad via de mail. In het mod topic is zoiets als 'JOEHOE JOEHOE IK LAAT ME ANONIMISEREN JOEHOE JOEHOE!! DAT JULLIE HET ALLEMAAL WETEN EN AAN MIJN BENEN KUNNEN GAAN HANGEN EN ME PB'S KUNNEN STUREN OM M'N NIEUWE NICK TE WETEN TE KOMEN JOEHOEDat laatste zal meestal niet aan de orde zijn. Maar het lijkt mij gewoon niet slim om dat in het modstopic te doen, welke reden je ook hebt.
Je bent zelf een theepot
zondag 29 maart 2015 om 16:47
quote:Feeksje1977 schreef op 29 maart 2015 @ 16:42:
[...]
Ik denk probeer het eens. Bevalt me niks. Volgende keer doe ik het wel weer direct. Maar goed niet dat je mij leest toch?
Ben je daar nu pas achter dat het niet bevalt? Je doet het toch al maanden.
BTW ik lees je wel hoor, had alleen even geen zin om op je te reageren. Nu weer even wel
[...]
Ik denk probeer het eens. Bevalt me niks. Volgende keer doe ik het wel weer direct. Maar goed niet dat je mij leest toch?
Ben je daar nu pas achter dat het niet bevalt? Je doet het toch al maanden.
BTW ik lees je wel hoor, had alleen even geen zin om op je te reageren. Nu weer even wel
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 29 maart 2015 om 17:09
zondag 29 maart 2015 om 17:45
quote:Feeksje1977 schreef op 29 maart 2015 @ 17:06:
[...]
Nee hoor, dat ligt aan ons.
Morgen weer 7 uur warme keet met koffie?
Als het zo'n kutweer blijft hoop ik inderdaad dat de koffie vers is morgen!
Dat komt wel goed.
Nou oké. Dan ligt het aan mij.
Ik ben ook niet de helderste ster vandaag.
[...]
Nee hoor, dat ligt aan ons.
Morgen weer 7 uur warme keet met koffie?
Als het zo'n kutweer blijft hoop ik inderdaad dat de koffie vers is morgen!
Dat komt wel goed.
Nou oké. Dan ligt het aan mij.
Ik ben ook niet de helderste ster vandaag.
Huts!
zondag 29 maart 2015 om 18:10
quote:SuzanneSuus schreef op 29 maart 2015 @ 16:15:
[...]
Punt is dat soms het anonimisatieverzoek er lang blijft staan, tot die tijd blijf je dus loepbaar. Het vestigt de aandacht erop, daarom snap ik niet zo.De vaste forummers weten allemaal dat als je een anonimiseringsverzoek in het mod topic plaatst, je 9 van de 10 keer het verzoek krijgt om dit te mailen. Als ik mezelf dus zou willen laten anonimiseren en ik wil dat niemand dat weet, dan zou ik dat dus direct al mailen naar de mods. Het lijkt me dus een bewuste keuze om het dan toch in het mod topic te roepen. Of dat een aandachtsdingetje is weet ik niet, dat maak jij ervan. En misschien maakt het die persoon op dat moment even niet meer uit, maar is de keuze voor anonimiseren voor de toekomst gedaan.
[...]
Punt is dat soms het anonimisatieverzoek er lang blijft staan, tot die tijd blijf je dus loepbaar. Het vestigt de aandacht erop, daarom snap ik niet zo.De vaste forummers weten allemaal dat als je een anonimiseringsverzoek in het mod topic plaatst, je 9 van de 10 keer het verzoek krijgt om dit te mailen. Als ik mezelf dus zou willen laten anonimiseren en ik wil dat niemand dat weet, dan zou ik dat dus direct al mailen naar de mods. Het lijkt me dus een bewuste keuze om het dan toch in het mod topic te roepen. Of dat een aandachtsdingetje is weet ik niet, dat maak jij ervan. En misschien maakt het die persoon op dat moment even niet meer uit, maar is de keuze voor anonimiseren voor de toekomst gedaan.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 29 maart 2015 om 18:17
zondag 29 maart 2015 om 18:17
quote:doornroosje9 schreef op 29 maart 2015 @ 18:13:
Het is waarschijnlijk ook zodat iedereen weet dat je weg bent en onder een andere naam terugkomt? Dat er niet 100x gevraagd wordt: 'waar is ...?'.
Ik vind het wel handig iig.Nou blijven sommige mensen ook wel eeuwig herkenbaar hoor, al hebben ze 10x een nickchange
Het is waarschijnlijk ook zodat iedereen weet dat je weg bent en onder een andere naam terugkomt? Dat er niet 100x gevraagd wordt: 'waar is ...?'.
Ik vind het wel handig iig.Nou blijven sommige mensen ook wel eeuwig herkenbaar hoor, al hebben ze 10x een nickchange
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu