Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 29 maart 2015 om 20:55
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 maart 2015 @ 18:10:
[...]
. Of dat een aandachtsdingetje is weet ik niet, dat maak jij ervan. En misschien maakt het die persoon op dat moment even niet meer uit, maar is de keuze voor anonimiseren voor de toekomst gedaan.Nee hoor, niet mijn woorden. Ik heb alleen gezegd dat ik het naief vind en niet handig vaak. Wat mij betreft zou viva dat gewoon beter moeten communiceren. Juist omdat de meeste anonimisatieverzoeken niet vd incrowd komt.
[...]
. Of dat een aandachtsdingetje is weet ik niet, dat maak jij ervan. En misschien maakt het die persoon op dat moment even niet meer uit, maar is de keuze voor anonimiseren voor de toekomst gedaan.Nee hoor, niet mijn woorden. Ik heb alleen gezegd dat ik het naief vind en niet handig vaak. Wat mij betreft zou viva dat gewoon beter moeten communiceren. Juist omdat de meeste anonimisatieverzoeken niet vd incrowd komt.
Je bent zelf een theepot
zondag 29 maart 2015 om 21:09
quote:MissJodiF schreef op 29 maart 2015 @ 21:01:
Goh, ik dacht dat anonimiseren nog niet aan de beurt was volgens de agenda of loop ik achter?Het stond blijkbaar nog niet duidelijk genoeg op de agenda.
Goh, ik dacht dat anonimiseren nog niet aan de beurt was volgens de agenda of loop ik achter?Het stond blijkbaar nog niet duidelijk genoeg op de agenda.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 29 maart 2015 om 21:23
zondag 29 maart 2015 om 21:27