Napraattopic 26

06-03-2015 08:43 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sandt2.0 schreef op 11 maart 2015 @ 10:04:

[...]

Dat hij geen gehoor vindt komt natuurlijk ook deels door zijn manier van reageren. Hij zet zichzelf neer als het slachtoffer en heeft op geen enkele manier oog voor zijn eigen aandeel. Enorm overtuigd van zijn gelijk en niet bereid tot een compromis.En waar kan hij die slachtofferrol nou beter uitleven dan op een forum waar nogal wat gescheiden moeders zitten. Amand haalt een van zijn stokpaardjes van stal en hoppa, hordes verontwaardigde vrouwen vallen over hem heen. Waarmee hij zijn gelijk -in zijn optiek- weer bewezen heeft. De man wordt hier op zijn wenken bediend.
Anti-social behaviour is a trait of intelligence in a world full of conformists - Nikola Tesla
Oh en dat dan gecombineerd met wat chronische vrouwenhaat en een gebrek aan zelfkennis haalt bij mij het bloed onder de nagels vandaan. Maar ik kan goed negeren. Maar het is het soort man waar ik irl ver bij uit de buurt blijf.
Vreselijk irritant ventje is het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2015 @ 13:42:

Vreselijk irritant ventje is het.Zeg dat wel.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 11 maart 2015 @ 13:20:

[...]

Ik zou dat nog wel wat breder trekken. Ik begrijp het gebrek aan beschaving, decorum, zelfbeheersing en fatsoen van heel veel mensen niet. En ik wens het ook niet te begrijpen. Ik accepteer als feit dat veel mensen het stadium van getemd beest maar nauwelijks ontgroeid zijn, maar ik ga dood voor ik er begrip voor zal opbrengen.

Hier staat toch echt dat je het niet wil begrijpen. En jij zegt iets over vrouwen en niet kunnen communiceren, zucht

Ik begrijp het overigens wel, ben het er vaak niet mee eens, maar begrijp het wel. Ik kan het je alleen niet in een paar zinnen uitleggen.
quote:Fangtasia schreef op 11 maart 2015 @ 13:50:

[...]

Hier staat toch echt dat je het niet wil begrijpen. En jij zegt iets over vrouwen en niet kunnen communiceren, zucht

Ik begrijp het overigens wel, ben het er vaak niet mee eens, maar begrijp het wel. Ik kan het je alleen niet in een paar zinnen uitleggen.

LOL

Ik begrijp heel veel, in de zin dat ik oorzaak en gevolg, verbanden e.d. wel doorzie.

Ik begrijp het niet, in de zin dat ik er begrip voor kan opbrengen, het acceptabel kan vinden.
Er zit trouwens een suikerklontje in mijn poot.
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 maart 2015 @ 13:43:

[...]

Zeg dat wel.+1
Elle en Amand lijken me wel een top setje samen.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 maart 2015 @ 14:12:

Elle en Amand lijken me wel een top setje samen.Jij ouwe koppelaarster.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 11 maart 2015 @ 14:20:

[...]

Jij ouwe koppelaarster. Ik :hartje: koppelen.
quote:Feeksje1977 schreef op 11 maart 2015 @ 14:12:

Elle en Amand lijken me wel een top setje samen.En dan op huwelijksreis naar de noorderzon?
quote:Star schreef op 11 maart 2015 @ 14:52:

[...]

En dan op huwelijksreis naar de noorderzon?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alsjeblieft! Ik vond de op het forum breed uitgemeten capriolen van Amand en de blauwe bloem (door henzelf welteverstaan) ook te weerzinwekkend voor woorden. Dat gehijg en geglij kwam je als nietsvermoedende forummer overal en nergens tegen.

Zoiets als ineens je grefobuurman in de supermarkt betrappen terwijl hij het kaasmeisje tussen de komkommers een flinke beurt geeft als jij nietsvermoedend je boodschapjes aan het doen bent.

[...]

En dan op huwelijksreis naar de noorderzon?
quote:Lughnasadh schreef op 11 maart 2015 @ 14:57:

Alsjeblieft! Ik vond de op het forum breed uitgemeten capriolen van Amand en de blauwe bloem (door henzelf welteverstaan) ook te weerzinwekkend voor woorden. Dat gehijg en geglij kwam je als nietsvermoedende forummer overal en nergens tegen.

Zoiets als ineens je grefobuurman in de supermarkt betrappen terwijl hij het kaasmeisje tussen de komkommers een flinke beurt geeft als jij nietsvermoedend je boodschapjes aan het doen bent.Whoehahahaha!
quote:Lughnasadh schreef op 11 maart 2015 @ 14:57:

Zoiets als ineens je grefobuurman in de supermarkt betrappen terwijl hij het kaasmeisje tussen de komkommers een flinke beurt geeft als jij nietsvermoedend je boodschapjes aan het doen bent.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik, bewust, niks van hun relatie heb gelezen. Ik wil het gewoon niet weten.
Ik wilde het ook helemaal niet weten, maar in topics waar je het allerminst verwachtte kwamen ze ineens weer voorbijglijen, elkaar lekker knus bijvallend en binnen(bed)pretjes delend.
quote:Lughnasadh schreef op 11 maart 2015 @ 15:40:

Ik wilde het ook helemaal niet weten, maar in topics waar je het allerminst verwachtte kwamen ze ineens weer voorbijglijen, elkaar lekker knus bijvallend en binnen(bed)pretjes delend.Oh kotserdekotssss!

[...]

En dan op huwelijksreis naar de noorderzon?Goed plan, gaan we allemaal lappen?
quote:Bieb2.0 schreef op 11 maart 2015 @ 15:44:

[...]

Goed plan, gaan we allemaal lappen?
Goh, het lijkt wel of ik de enige ben die geen afkeer heeft tegen Amand

Ik verbaas me echt over sommige reacties.

En Elle en Amand....als ze single waren ja.

Die zouden elkaar binnen 10 minuten in de haren vliegen, volgens mij
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 maart 2015 @ 17:04:

Goh, het lijkt wel of ik de enige ben die geen afkeer heeft tegen Amand

Ik verbaas me echt over sommige reacties.

En Elle en Amand....als ze single waren ja.

Die zouden elkaar binnen 10 minuten in de haren vliegen, volgens mij Ik verbaas me ook hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven