Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 maart 2015 om 23:42
donderdag 12 maart 2015 om 08:26
donderdag 12 maart 2015 om 08:27
donderdag 12 maart 2015 om 10:34
donderdag 12 maart 2015 om 10:42
quote:Solomio schreef op 12 maart 2015 @ 08:27:
[...]
Ooooooo, Yas wenst mij speciaal goedemorgen. Wat een eer.
Goedemorgen Yas. En de anderen. Ik weet het niet Solo, ze zegt goedemorgen lammetjes en Solo. Dus wij zijn lammetjes, maar de grote vraag is, wat ben jij? Neemt niet weg dat jij met name genoemd wordt door Yas. Dat dan weer wel
[...]
Ooooooo, Yas wenst mij speciaal goedemorgen. Wat een eer.
Goedemorgen Yas. En de anderen. Ik weet het niet Solo, ze zegt goedemorgen lammetjes en Solo. Dus wij zijn lammetjes, maar de grote vraag is, wat ben jij? Neemt niet weg dat jij met name genoemd wordt door Yas. Dat dan weer wel
donderdag 12 maart 2015 om 11:48
Nee, in een ander topic is een reactie verwijderd met ongepast en provocerend. Over een mishandelde vrouw die weg wil met haar kind. En ook Gladoortje is daar aanwezig om uitvoerig haar eigen geschiedenis uit de doeken te doen, dus als ik mag gokken dan heeft Marcovic óf iets naars gezegd over de to, óf tegen Gladoortje.
donderdag 12 maart 2015 om 11:50
quote:Thordis007 schreef op 12 maart 2015 @ 11:48:
Nee, in een ander topic is een reactie verwijderd met ongepast en provocerend. Over een mishandelde vrouw die weg wil met haar kind. En ook Gladoortje is daar aanwezig om uitvoerig haar eigen geschiedenis uit de doeken te doen, dus als ik mag gokken dan heeft Marcovic óf iets naars gezegd over de to, óf tegen Gladoortje.Duidelijk. Ik vond het al vreemd, want hij had helemaal niets raars gezegd in dat andere topic.
Nee, in een ander topic is een reactie verwijderd met ongepast en provocerend. Over een mishandelde vrouw die weg wil met haar kind. En ook Gladoortje is daar aanwezig om uitvoerig haar eigen geschiedenis uit de doeken te doen, dus als ik mag gokken dan heeft Marcovic óf iets naars gezegd over de to, óf tegen Gladoortje.Duidelijk. Ik vond het al vreemd, want hij had helemaal niets raars gezegd in dat andere topic.
Life is short. Eat dessert first.