Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 maart 2015 om 12:53
quote:Thordis007 schreef op 12 maart 2015 @ 11:48:
Nee, in een ander topic is een reactie verwijderd met ongepast en provocerend. Over een mishandelde vrouw die weg wil met haar kind. En ook Gladoortje is daar aanwezig om uitvoerig haar eigen geschiedenis uit de doeken te doen, dus als ik mag gokken dan heeft Marcovic óf iets naars gezegd over de to, óf tegen Gladoortje.Is Gladoortje van het staffen? Men, wat kan die een hoop typen
Nee, in een ander topic is een reactie verwijderd met ongepast en provocerend. Over een mishandelde vrouw die weg wil met haar kind. En ook Gladoortje is daar aanwezig om uitvoerig haar eigen geschiedenis uit de doeken te doen, dus als ik mag gokken dan heeft Marcovic óf iets naars gezegd over de to, óf tegen Gladoortje.Is Gladoortje van het staffen? Men, wat kan die een hoop typen
Je bent zelf een theepot
donderdag 12 maart 2015 om 14:33
donderdag 12 maart 2015 om 14:33
donderdag 12 maart 2015 om 14:38
donderdag 12 maart 2015 om 14:39
quote:Thordis007 schreef op 12 maart 2015 @ 11:48:
Nee, in een ander topic is een reactie verwijderd met ongepast en provocerend. Over een mishandelde vrouw die weg wil met haar kind. En ook Gladoortje is daar aanwezig om uitvoerig haar eigen geschiedenis uit de doeken te doen, dus als ik mag gokken dan heeft Marcovic óf iets naars gezegd over de to, óf tegen Gladoortje.Dat is haar sterke punt inderdaad.
Nee, in een ander topic is een reactie verwijderd met ongepast en provocerend. Over een mishandelde vrouw die weg wil met haar kind. En ook Gladoortje is daar aanwezig om uitvoerig haar eigen geschiedenis uit de doeken te doen, dus als ik mag gokken dan heeft Marcovic óf iets naars gezegd over de to, óf tegen Gladoortje.Dat is haar sterke punt inderdaad.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 12 maart 2015 om 14:44