Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 mei 2015 om 00:14
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:52:
Ik ben inderdaad niet gezellig geweest omdat ik niet kan meepraten over probleemrelaties, vervelende echtgenoten, diagnoses of vervelende kinderen. Dat klopt. Ik heb niets met alle negativiteit die daar werd geuit en alle problemen die daar werden besproken. Dat klopt. En ik ben niet iemand die eventuele privésores met anderen op een forum bespreekt. Dat klopt ook.
Ik had inderdaad geen aansluiting daar, dat was mijn conclusie ook.
Afmelden was geen optie?
Ik ben inderdaad niet gezellig geweest omdat ik niet kan meepraten over probleemrelaties, vervelende echtgenoten, diagnoses of vervelende kinderen. Dat klopt. Ik heb niets met alle negativiteit die daar werd geuit en alle problemen die daar werden besproken. Dat klopt. En ik ben niet iemand die eventuele privésores met anderen op een forum bespreekt. Dat klopt ook.
Ik had inderdaad geen aansluiting daar, dat was mijn conclusie ook.
Afmelden was geen optie?
Je bent zelf een theepot
zondag 10 mei 2015 om 00:14
zondag 10 mei 2015 om 00:17
zondag 10 mei 2015 om 00:19
quote:Wollstonecraft2 schreef op 10 mei 2015 @ 00:01:
[...]
Zou het ergens opschrijven, zodat je het later nog eens kunt opzoeken. Je weet nooit wanneer die info van pas komt.
Mmmmmmmmmmmmmm.......
Dat vind ik eng forumgedrag.
[...]
Zou het ergens opschrijven, zodat je het later nog eens kunt opzoeken. Je weet nooit wanneer die info van pas komt.
Mmmmmmmmmmmmmm.......
Dat vind ik eng forumgedrag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 10 mei 2015 om 00:21
quote:Elsa schreef op 10 mei 2015 @ 00:19:
[...]
met dit verschil dat we nu niet allemaal over die ene persoon heen vallen Ho! Ik heb haar tot twee keer aan toe van harte welkom geheten!
[...]
met dit verschil dat we nu niet allemaal over die ene persoon heen vallen Ho! Ik heb haar tot twee keer aan toe van harte welkom geheten!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.