Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 mei 2015 om 19:06
quote:Fangtasia schreef op 20 mei 2015 @ 19:03:
[...]
Nu kan ik de stroop met suiker van mijn scherm afhalen, bedankt!
Wolly, vrijdag tentamens en zaterdag en zondag springen
Hoe is het???
Solo
Wow, spannend! En leuk, ik ga duimen voor onbewolkt weer, zodat je heel ver kunt kijken.
Hier ontzettend druk op het werk op het moment, verder goed.
[...]
Nu kan ik de stroop met suiker van mijn scherm afhalen, bedankt!
Wolly, vrijdag tentamens en zaterdag en zondag springen
Hoe is het???
Solo
Wow, spannend! En leuk, ik ga duimen voor onbewolkt weer, zodat je heel ver kunt kijken.
Hier ontzettend druk op het werk op het moment, verder goed.
woensdag 20 mei 2015 om 19:14
quote:Solomio schreef op 20 mei 2015 @ 19:07:
Fang, ik vind dat je gek bent dat je zoiets gaat doen, maar hé, als jij er zin in hebt: veel plezier. Ik hoop dat het zo wordt als je verwacht.
Lief, dank je.
Wat vind je er gek aan? Ik kan me best voorstellen dat de meesten dit niet echt kunnen waarderen voor zichzelf. Maar het is veiliger dan op de stoep lopen. Je laat me nu wel even denken aan waarom ik het eigenlijk wil doen. Ik kom niet veel verder dan dat het me ontzettend gaaf lijkt om helemaal vrij te zijn in de lucht en heel ver te kunnen kijken. Zeg als heel hoog schommelen
Fang, ik vind dat je gek bent dat je zoiets gaat doen, maar hé, als jij er zin in hebt: veel plezier. Ik hoop dat het zo wordt als je verwacht.
Lief, dank je.
Wat vind je er gek aan? Ik kan me best voorstellen dat de meesten dit niet echt kunnen waarderen voor zichzelf. Maar het is veiliger dan op de stoep lopen. Je laat me nu wel even denken aan waarom ik het eigenlijk wil doen. Ik kom niet veel verder dan dat het me ontzettend gaaf lijkt om helemaal vrij te zijn in de lucht en heel ver te kunnen kijken. Zeg als heel hoog schommelen
woensdag 20 mei 2015 om 19:14
quote:Fangtasia schreef op 20 mei 2015 @ 19:09:
Ik zwaai jouw kant op, heeeeeeeel misschien kun je het zien
Hou je vakantiegevoel nog een beetje vast, niet te snel uit de startblokken. Denk aan jezelf.
Dat doe ik! Heb ook een leuke dag gehad afgelopen hemelvaart, dat helpt
En op mijn oudere dag leer ik steeds beter mijn grenzen bewaken.
Ik zwaai jouw kant op, heeeeeeeel misschien kun je het zien
Hou je vakantiegevoel nog een beetje vast, niet te snel uit de startblokken. Denk aan jezelf.
Dat doe ik! Heb ook een leuke dag gehad afgelopen hemelvaart, dat helpt
En op mijn oudere dag leer ik steeds beter mijn grenzen bewaken.
woensdag 20 mei 2015 om 19:27
quote:Fangtasia schreef op 20 mei 2015 @ 19:14:
[...]
Lief, dank je.
Mij lijkt het echt gruwelijk. Niet eens zo zeer vanwege mijn hoogtevrees, want die valt weg op die hoogte is mijn ervaring. Maar ik ben nogal een control freak, en ik zou duizend doden sterven uit angst dat er technisch gesproken iets mis is met die sjuut. Ik zou dan helemaal moeten vertrouwen op de know how van de lieden die dat ding in elkaar hebben geknutseld en dat kan ik niet. Met klimmen durf ik ook alleen aan de knopen te hangen die ik zelf heb gefabriekt, no way dat ik vrolijk ga abseilen aan de plaats die iemand anders heeft ingericht al is die nog zo ervaren.
Maar ik kan me de lol ervan wel voorstellen hoor, en ik wens je dan ook een mooie vlucht!
[...]
Lief, dank je.
Mij lijkt het echt gruwelijk. Niet eens zo zeer vanwege mijn hoogtevrees, want die valt weg op die hoogte is mijn ervaring. Maar ik ben nogal een control freak, en ik zou duizend doden sterven uit angst dat er technisch gesproken iets mis is met die sjuut. Ik zou dan helemaal moeten vertrouwen op de know how van de lieden die dat ding in elkaar hebben geknutseld en dat kan ik niet. Met klimmen durf ik ook alleen aan de knopen te hangen die ik zelf heb gefabriekt, no way dat ik vrolijk ga abseilen aan de plaats die iemand anders heeft ingericht al is die nog zo ervaren.
Maar ik kan me de lol ervan wel voorstellen hoor, en ik wens je dan ook een mooie vlucht!