Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 mei 2015 om 19:28
quote:cochise schreef op 21 mei 2015 @ 18:45:
Wtf is dit nu weer voor raar topic?
http://forum.viva.nl/forum/overig/het-e ... 685/lastIk hou dr van!
Wtf is dit nu weer voor raar topic?
http://forum.viva.nl/forum/overig/het-e ... 685/lastIk hou dr van!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 21 mei 2015 om 20:08
Wat maf dat Markovic een permaban heeft gekregen nadat zijn laatste ban een weekban was.
Dan volgt toch eerst een maandban, conform de regels?
Vind het ook belachelijk dat er tegenwoordig klakkeloos bannen worden uitgedeeld als er gestaft wordt.
En sowieso, ik vind ook dat er veel te snel gestaft wordt. Spreek dan iemand even aan op wat hij of zijn gezegd heeft.
't Lijkt wel een kleuterschool hier af en toe, met dat geklik en geren naar de juffrouw.
Vind het ook belachelijk dat er tegenwoordig klakkeloos bannen worden uitgedeeld als er gestaft wordt.
En sowieso, ik vind ook dat er veel te snel gestaft wordt. Spreek dan iemand even aan op wat hij of zijn gezegd heeft.
't Lijkt wel een kleuterschool hier af en toe, met dat geklik en geren naar de juffrouw.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 21 mei 2015 om 20:11
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 mei 2015 @ 20:08:
Wat maf dat Markovic een permaban heeft gekregen nadat zijn laatste ban een weekban was.
't Lijkt wel een kleuterschool hier af en toe, met dat geklik en geren naar de juffrouw.Gut. Ik ben het helemaal met je eens.
't Lijkt wel een kleuterschool hier af en toe, met dat geklik en geren naar de juffrouw.Gut. Ik ben het helemaal met je eens.
donderdag 21 mei 2015 om 20:28
donderdag 21 mei 2015 om 20:32
donderdag 21 mei 2015 om 20:34
donderdag 21 mei 2015 om 20:35
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 mei 2015 @ 20:24:
[...]
Jammer dat die quote er nog staat.
Stagiaires hebben er moeite mee. Plus dat ze zonder te kijken naar context bannen uitdelen. En zonder te kijken wat voor soort forummer ze in de Kuip hebben.
Best griezelig dat mature volwassen vrouwen van een forum geschopt kunnen worden door een jong blaag wier moeder we makkelijk hadden kunnen zijn.
[...]
Jammer dat die quote er nog staat.
Stagiaires hebben er moeite mee. Plus dat ze zonder te kijken naar context bannen uitdelen. En zonder te kijken wat voor soort forummer ze in de Kuip hebben.
Best griezelig dat mature volwassen vrouwen van een forum geschopt kunnen worden door een jong blaag wier moeder we makkelijk hadden kunnen zijn.
donderdag 21 mei 2015 om 20:35
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 20:35:
[...]
[...]