Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 mei 2015 om 23:18
quote:Bieb2.0 schreef op 21 mei 2015 @ 23:16:
[...]
Ik heb een maand of 2 geleden een concert van hem bijgewoond.
Man man man.. Hij mag zijn uitgroei wel eens bijwerken.
En roken op het podium. Het publiek werd gratis stoned Ouwe hippie he, zou hij zijn haar met henna verven? En hoe was zijn muzikale prestatie?
[...]
Ik heb een maand of 2 geleden een concert van hem bijgewoond.
Man man man.. Hij mag zijn uitgroei wel eens bijwerken.
En roken op het podium. Het publiek werd gratis stoned Ouwe hippie he, zou hij zijn haar met henna verven? En hoe was zijn muzikale prestatie?
donderdag 21 mei 2015 om 23:20
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 mei 2015 @ 23:02:
[...]
Ik ken iemand die op een ander forum als enige een kleiner lettertype gebruikte.
Dat deed hij om zich te onderscheiden van de rest. Om aan te tonen dat hij vooral anders was dan iedereen daar.
Geen idee waarom hij die neiging zo erg had.
Herkenbaar?Vermoeiend zulke mensen.
[...]
Ik ken iemand die op een ander forum als enige een kleiner lettertype gebruikte.
Dat deed hij om zich te onderscheiden van de rest. Om aan te tonen dat hij vooral anders was dan iedereen daar.
Geen idee waarom hij die neiging zo erg had.
Herkenbaar?Vermoeiend zulke mensen.
donderdag 21 mei 2015 om 23:25
donderdag 21 mei 2015 om 23:26
quote:cochise schreef op 21 mei 2015 @ 23:18:
[...]
Ouwe hippie he, zou hij zijn haar met henna verven? En hoe was zijn muzikale prestatie?Hij zong nog even verrot als vroeger. Wat ik irritant vond was zijn geouwehoer tussen de liedjes door. Hij lulde 5 kwartier in een uur en maande ons tot stil zijn als er niet geluisterd werd.
[...]
Ouwe hippie he, zou hij zijn haar met henna verven? En hoe was zijn muzikale prestatie?Hij zong nog even verrot als vroeger. Wat ik irritant vond was zijn geouwehoer tussen de liedjes door. Hij lulde 5 kwartier in een uur en maande ons tot stil zijn als er niet geluisterd werd.
donderdag 21 mei 2015 om 23:31
Beste Littlelilly,
Vervelend dat het voor jou voelt dat je gepest wordt maar het is vrij voor iedereen om een kleur te gebruiken. Wat je zou kunnen doen is ze onder de negeerknop te zetten en anders als de postings niet conform regels zijn, dan kan je die ook altijd staffen.
mvg,
Junior.
Vervelend dat het voor jou voelt dat je gepest wordt maar het is vrij voor iedereen om een kleur te gebruiken. Wat je zou kunnen doen is ze onder de negeerknop te zetten en anders als de postings niet conform regels zijn, dan kan je die ook altijd staffen.
mvg,
Junior.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 21 mei 2015 om 23:32
donderdag 21 mei 2015 om 23:40
Beste forummers,
Ik heb al eerder gezegd om verder te discussiëren op het Napraattopic. Dit is de laatste waarschuwing.
mvg,
Junior.
IBI! Heb je een waarschuwing? Zo'n schermpje dat je eerst moet goedkeuren want anders kom je het forum niet op?
Ik heb al eerder gezegd om verder te discussiëren op het Napraattopic. Dit is de laatste waarschuwing.
mvg,
Junior.
IBI! Heb je een waarschuwing? Zo'n schermpje dat je eerst moet goedkeuren want anders kom je het forum niet op?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.