Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik kook dan wel weer niet op gas, maar met inductie.
Die OP

Welk recept scoort goed binnen het hele gezin?

Want gezinnen bestaan natuurlijk alleen maar uit man / vrouw / kinderen.
quote:Star schreef op 13 mei 2015 @ 18:41:

Die OP

Welk recept scoort goed binnen het hele gezin?

Want gezinnen bestaan natuurlijk alleen maar uit man / vrouw / kinderen.

Ik had er in het topic al wat van gezegd

Wel jammer, kan ik niet ons favo recept geven.
bij gezin denk ik in eerste instantie ook aan man, vrouw en kinders.
Ja ik zag het, heb er ook nog even gereageerd. Sufkutten daar op die redactie.
quote:Elsa schreef op 13 mei 2015 @ 18:46:

bij gezin denk ik in eerste instantie ook aan man, vrouw en kinders.Dat vind ik anno 2015 best bijzonder.
quote:Elsa schreef op 13 mei 2015 @ 18:46:

bij gezin denk ik in eerste instantie ook aan man, vrouw en kinders.Ik niet. Dat is echt een jaren 50 beeld. En best vervelend, want ik krijg op vakanties bijvoorbeeld nooit gezinskorting, omdat ik maar met 1 volwassene ben.
nee jij niet, jij bent een eenoudergezin dus is het de normaalste zaak voor jou

ik ben niet anders gewend zeg maar
wanneer kwam die opmars van scheidingen eigenlijk? want jaren 50 is wel erg ver terug berekend
quote:Elsa schreef op 13 mei 2015 @ 18:51:

wanneer kwam die opmars van scheidingen eigenlijk? want jaren 50 is wel erg ver terug berekendHoezo nou weer scheidingen? Er zijn ook gezinnen met twee moeders of twee vaders.
Mijn nichtje werd ergens halverwege de jaren 80 BOMmoeder. En volgens mij werd er in de jaren 70 al flink gescheiden tijdens de hippie-invasie.
quote:Star schreef op 13 mei 2015 @ 18:55:

[...]

Hoezo nou weer scheidingen? Er zijn ook gezinnen met twee moeders of twee vaders.Precies.! En samengestelde gezinnen etc..
nooit gezien in de jaren 70/80 2 vaders met een kind of moeders.

maar kan aan mijn omgeving hebben gelegen. swah
quote:ThunderassMan schreef op 13 mei 2015 @ 18:36:

[...]

Voor mij staat dat niet gelijk aan dom. Waarschijnlijk omdat ikzelf nogal een soort van rechts ben georiënteerd. Maar de vraag blijft dan staan of we jou slim kunnen noemen
moiren, in het vervolg gewoon een vriendin zgn mee op vakantie laten gaan. dan heb ook jij je gezinskotring.
quote:Elsa schreef op 13 mei 2015 @ 18:50:

nee jij niet, jij bent een eenoudergezin dus is het de normaalste zaak voor jou

ik ben niet anders gewend zeg maarDat zou kunnen als je bv ergens uit een klein dorpje komt... maar Viva zou wel beter moeten weten. Tenminste dat zou je denken.
quote:Star schreef op 13 mei 2015 @ 18:55:

[...]

Hoezo nou weer scheidingen? Er zijn ook gezinnen met twee moeders of twee vaders.

Nou ja, ik vind het ook weer niet nodig dat iedereen meteen denkt aan twee vaders of twee moeders of een bommmoeder bij een gezin. Doorsnee bestaat dat uit een vader en een moeder, en dus is het wel logisch dat mensen daar het eerst aan denken. Die openingspost is wel fout, want ze spreken iedereen aan dus dan moet je er rekening mee houden. Maar ik denk zelf ook echt het eerst aan een vader, moeder en kinderen, hoewel ik me er zeer van bewust ben dat er heel veel andere vormen zijn en ik er daar ook genoeg van ken.

Maar mensen denken nou eenmaal in hokjes, daar is ook niet iets mis mee, tenzij je mensen ermee benadeelt of buitensluit.
quote:Elsa schreef op 13 mei 2015 @ 19:20:

moiren, in het vervolg gewoon een vriendin zgn mee op vakantie laten gaan. dan heb ook jij je gezinskotring.Dan betaal ik toch nog steeds voor 2 volwassenen
ja en daarom zal er nooit een topik van de redactie goed zijn in de ogen van.
quote:Elsa schreef op 13 mei 2015 @ 19:23:

ja en daarom zal er nooit een topik van de redactie goed zijn in de ogen van.Dit hadden ze best anders kunnen formuleren. Dit is gewoon dom.
quote:Moiren_ schreef op 13 mei 2015 @ 19:23:

[...]

Dan betaal ik toch nog steeds voor 2 volwassenen ja maar je moet ook spelen dat je gezin bent natuurlijk, en dan is je wederhelft ziek dus kan niet mee op vakantie
quote:Elsa schreef op 13 mei 2015 @ 19:17:

nooit gezien in de jaren 70/80 2 vaders met een kind of moeders.

maar kan aan mijn omgeving hebben gelegen. swahJaren 70/80 minder maar tegenwoordig is het heel normaal hoewel ik wel meer gezinnen met 2 moeders dan met 2 vaders ken.
feeksje, bij deze sorry namens de redactie, het was niet stom bedoeld en ook jij zonder man mag reageren. zolang het gezin maar uit minimaal 3 personen bestaat
Bij een gezin denk ik dan weer niet aan kinderen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
als de hond mee-eet mag ook jij reageren hats. leuk he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven