Napraattopic 29
zondag 10 mei 2015 om 18:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 mei 2015 om 13:33
quote:Morrowind schreef op 19 mei 2015 @ 13:20:
[...]
Deze Oostblokker vindt Martin Simek ook maar een nare Oostblokker. Altijd al een akelig mannetje gevonden.Ik bedoelde er ook niks mee hoor Oostblokse mevrouw Maar dacht als we dan toch bezig zijn, eens kijken wat er wel en niet mag. Aangezien dat kennelijk gewoon mag, mensen hun afkomst erbij halen als je iemand stom vindt.
[...]
Deze Oostblokker vindt Martin Simek ook maar een nare Oostblokker. Altijd al een akelig mannetje gevonden.Ik bedoelde er ook niks mee hoor Oostblokse mevrouw Maar dacht als we dan toch bezig zijn, eens kijken wat er wel en niet mag. Aangezien dat kennelijk gewoon mag, mensen hun afkomst erbij halen als je iemand stom vindt.
dinsdag 19 mei 2015 om 13:58
quote:Star schreef op 19 mei 2015 @ 13:33:
[...]
Ik bedoelde er ook niks mee hoor Oostblokse mevrouw Maar dacht als we dan toch bezig zijn, eens kijken wat er wel en niet mag. Aangezien dat kennelijk gewoon mag, mensen hun afkomst erbij halen als je iemand stom vindt.
Dat weet ik
Maar het is toch heel simpel? Als een Nederlander iets stoms doet, dan is het een stom persoon. Maar als een allochtoon iets stoms doet, dan is dat per definitie een gevolg van zijn afkomst.
En andersom: als een allochtoon iets stoms doet wat wél te maken heeft met zijn afkomst, en je zegt er wat van, dan is dat meteen discriminaaaaaaasie.
En zo blijf je tot het einde der tijden bezig en komt er nooit een oplossing voor het probleem.
[...]
Ik bedoelde er ook niks mee hoor Oostblokse mevrouw Maar dacht als we dan toch bezig zijn, eens kijken wat er wel en niet mag. Aangezien dat kennelijk gewoon mag, mensen hun afkomst erbij halen als je iemand stom vindt.
Dat weet ik
Maar het is toch heel simpel? Als een Nederlander iets stoms doet, dan is het een stom persoon. Maar als een allochtoon iets stoms doet, dan is dat per definitie een gevolg van zijn afkomst.
En andersom: als een allochtoon iets stoms doet wat wél te maken heeft met zijn afkomst, en je zegt er wat van, dan is dat meteen discriminaaaaaaasie.
En zo blijf je tot het einde der tijden bezig en komt er nooit een oplossing voor het probleem.
dinsdag 19 mei 2015 om 14:06
quote:Elsa schreef op 19 mei 2015 @ 12:00:
eens met missI, het moet ondertussen toch wel een keer klaar zijn.
zeg missI, leuke vakantie gehad?
Jeetje, dat je dat onthouden hebt.....
Mijn (mini)vakantie was erg leuk!
We waren in de Vogezen, met een gezelschap van 15 personen.
Ondanks de slechte voorspellingen hebben we 5 dagen fantastisch zonnig weer gehad, echt super!
eens met missI, het moet ondertussen toch wel een keer klaar zijn.
zeg missI, leuke vakantie gehad?
Jeetje, dat je dat onthouden hebt.....
Mijn (mini)vakantie was erg leuk!
We waren in de Vogezen, met een gezelschap van 15 personen.
Ondanks de slechte voorspellingen hebben we 5 dagen fantastisch zonnig weer gehad, echt super!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 19 mei 2015 om 14:09
quote:Elsa schreef op 19 mei 2015 @ 14:07:
ha goed zo, was al een beetje bang dat het weer daar ook tegen was gevallen. maar dat heeft dus mooi meegezeten. leuk!Nee, één ochtendje even iets minder, maar die hebben we doorgebracht in de sauna en zwembad van het hotel
ha goed zo, was al een beetje bang dat het weer daar ook tegen was gevallen. maar dat heeft dus mooi meegezeten. leuk!Nee, één ochtendje even iets minder, maar die hebben we doorgebracht in de sauna en zwembad van het hotel
dinsdag 19 mei 2015 om 14:10
quote:Thordis007 schreef op 19 mei 2015 @ 13:08:
[...]
Snap ik wel ja
[img]http://blog.ivman.com/wp-content/Time4Pedicure.jpg[/img]Bijna net ze smakelijk als het filmpje van Kees van Kooten waarin hij als zwerver de velletjes van zijn voeten trekt en vervolgens lekker oppeuzelt.
[...]
Snap ik wel ja
[img]http://blog.ivman.com/wp-content/Time4Pedicure.jpg[/img]Bijna net ze smakelijk als het filmpje van Kees van Kooten waarin hij als zwerver de velletjes van zijn voeten trekt en vervolgens lekker oppeuzelt.
dinsdag 19 mei 2015 om 14:13
quote:Morrowind schreef op 19 mei 2015 @ 13:58:
Hoe kun je zien wie een allochtoon is?
Hoe kun je zien wie een allochtoon is?
dinsdag 19 mei 2015 om 14:18
quote:Elsa schreef op 19 mei 2015 @ 14:11:
ooo nou dan heb je van die ochtend weinig mee mogen maken wat weer betreft
en heb je veel lekkers gegeten?
We zaten in een hotel waar ze culinair helemaal los gingen, iedere avond een 5-gangen-menu en 's ochtends een heel uitgebreid ontbijtbuffet.
Maar aangezien het gezelschap voor het grootste deel uit mannen bestond werd er door sommigen gemopperd over het avondeten.
Echte mannen willen mannenvoer, geen culinaire hoogstandjes
Maar zonder gekheid, het eten was bijzonder, goed en veel. Maar het ligt maar net aan jezelf of je het allemaal opeet natuurlijk
ooo nou dan heb je van die ochtend weinig mee mogen maken wat weer betreft
en heb je veel lekkers gegeten?
We zaten in een hotel waar ze culinair helemaal los gingen, iedere avond een 5-gangen-menu en 's ochtends een heel uitgebreid ontbijtbuffet.
Maar aangezien het gezelschap voor het grootste deel uit mannen bestond werd er door sommigen gemopperd over het avondeten.
Echte mannen willen mannenvoer, geen culinaire hoogstandjes
Maar zonder gekheid, het eten was bijzonder, goed en veel. Maar het ligt maar net aan jezelf of je het allemaal opeet natuurlijk
dinsdag 19 mei 2015 om 14:32
quote:Fangtasia schreef op 19 mei 2015 @ 14:23:
Wow, mijn zonnedansje heeft geholpen! Fijn MissI dat het goed weer was. Hoe ging het rijden? Veel gezien?
Jaaaaaaa, hij heeft geholpen hoor!
Het is er zó mooi, zó groen en lekker heuvelachtig!
We waren er al vaker geweest, maar iedere keer weer is het een cadeautje om daar te zijn.
Maar goed, dat het er zo lekker groen is, komt dus omdat het er veel regent. Maar we hebben zo'n mazzel gehad, zo fijn!
Mocht ook wel een keer, de afgelopen jaren zijn we tijdens ongeveer alle buitenlandtripjes volledig weggeregend
Wow, mijn zonnedansje heeft geholpen! Fijn MissI dat het goed weer was. Hoe ging het rijden? Veel gezien?
Jaaaaaaa, hij heeft geholpen hoor!
Het is er zó mooi, zó groen en lekker heuvelachtig!
We waren er al vaker geweest, maar iedere keer weer is het een cadeautje om daar te zijn.
Maar goed, dat het er zo lekker groen is, komt dus omdat het er veel regent. Maar we hebben zo'n mazzel gehad, zo fijn!
Mocht ook wel een keer, de afgelopen jaren zijn we tijdens ongeveer alle buitenlandtripjes volledig weggeregend
dinsdag 19 mei 2015 om 14:33
quote:Elsa schreef op 19 mei 2015 @ 14:28:
je hebt dus gruwelijk goed genoten als ik het zo lees
Héérlijk en het gezelschap was echt super!
Nu nog 3 werkdagen op deze opdracht en dan eindigt het.
Druk bezig met spannende, nieuwe dingen voor de toekomst
je hebt dus gruwelijk goed genoten als ik het zo lees
Héérlijk en het gezelschap was echt super!
Nu nog 3 werkdagen op deze opdracht en dan eindigt het.
Druk bezig met spannende, nieuwe dingen voor de toekomst
dinsdag 19 mei 2015 om 14:38
quote:Elsa schreef op 19 mei 2015 @ 14:25:
oooh dus als ik eens iets nodig heb vraag ik voortaan ook om een dansje van jou fangta!!
Tuurlijk schat, voor jou doe ik heel hard mijn best!
Klinkt super MissI!
Mag ik jullie dan vragen om lief te zijn tegen de weergoden zodat ik dit weekend heel mooi en open weer heb???
oooh dus als ik eens iets nodig heb vraag ik voortaan ook om een dansje van jou fangta!!
Tuurlijk schat, voor jou doe ik heel hard mijn best!
Klinkt super MissI!
Mag ik jullie dan vragen om lief te zijn tegen de weergoden zodat ik dit weekend heel mooi en open weer heb???
dinsdag 19 mei 2015 om 14:42
quote:Fangtasia schreef op 19 mei 2015 @ 14:39:
[...]
Oef, nu al? Spannend!!
Ik ben in gesprek met twee partijen. Morgen één gesprek en maandag gesprek met de ander.
Maar goed, als het één van de twee wordt, dan duurt het daarna nog wel eventjes voor ik operationeel ben hoor
[...]
Oef, nu al? Spannend!!
Ik ben in gesprek met twee partijen. Morgen één gesprek en maandag gesprek met de ander.
Maar goed, als het één van de twee wordt, dan duurt het daarna nog wel eventjes voor ik operationeel ben hoor