Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 september 2014 om 11:54
quote:Thordis schreef op 10 september 2014 @ 11:44:
Hey, ik koekjesduivel nu [...]? Of ben ik nou in de war?
We hebben een 21 jarige met een vietnamees vriendinnetje die geen kaas gegeten heeft van bevruchtingen. En een mevrouw die gewild is door een afrikaan. Ik zie een paralel. Misschien moeten we ze koppelen.Het moet niet gekker worden. Niet mijn naam gaan claimen!!
Hey, ik koekjesduivel nu [...]? Of ben ik nou in de war?
We hebben een 21 jarige met een vietnamees vriendinnetje die geen kaas gegeten heeft van bevruchtingen. En een mevrouw die gewild is door een afrikaan. Ik zie een paralel. Misschien moeten we ze koppelen.Het moet niet gekker worden. Niet mijn naam gaan claimen!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-09-2014 12:59
Reden: naam verwijderd ivm privacy
Reden: naam verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
woensdag 10 september 2014 om 12:14
quote:Miss.Innuendo schreef op woensdag 10 september 2014 10:51 Even terugkomend op de sexende inktvissen; roggen houden er ook een heul interessant sexleven op na blijkbaar.
<a href="http://www.telegraaf.nl/binnenland/2306 ... ing__.html" class="link">http://www.telegraaf.nl/b ... zonder_bevruchting__.html</a>Weirddd! Zo is jesusje ook gekomen
<a href="http://www.telegraaf.nl/binnenland/2306 ... ing__.html" class="link">http://www.telegraaf.nl/b ... zonder_bevruchting__.html</a>Weirddd! Zo is jesusje ook gekomen
woensdag 10 september 2014 om 12:16
quote:cookiedevil schreef op 10 september 2014 @ 12:06:
Scamp eerst de hele tijd zeuren voor een reactie en dan zelf geen reactie meer teruggeven... Volwassenen hoor!!
Mag ik even lekker bijlezen in een topic met mijn koffie voor ik naar een volgend topic of forum ga?
Ga lekker iemand anders commanderen.
Scamp eerst de hele tijd zeuren voor een reactie en dan zelf geen reactie meer teruggeven... Volwassenen hoor!!
Mag ik even lekker bijlezen in een topic met mijn koffie voor ik naar een volgend topic of forum ga?
Ga lekker iemand anders commanderen.
woensdag 10 september 2014 om 12:17
woensdag 10 september 2014 om 12:17
woensdag 10 september 2014 om 12:25
quote:Thordis schreef op 10 september 2014 @ 12:17:
Negeer haar nou gewoon. Ze gaat door met zuigen en zeuren en élke keer is er iemand die weer reageert, waardoor ze weer een ingang heeft voor een opmerking. Dus gewoon laten gaan. Elk antwoord, hoe gevat en bijdehand en raak ook, is alleen maar voer voor nog een reactie, en nog één.
Hehe, ze heeft me door hoor! Jullie houden van relletjes en daarom heb ik dit account aangemaakt. En dan opeens willen jullie niet meer rellen. Jammer hoor, dus ik ga maar weer eens door
Fijne dag nog allemaal
Negeer haar nou gewoon. Ze gaat door met zuigen en zeuren en élke keer is er iemand die weer reageert, waardoor ze weer een ingang heeft voor een opmerking. Dus gewoon laten gaan. Elk antwoord, hoe gevat en bijdehand en raak ook, is alleen maar voer voor nog een reactie, en nog één.
Hehe, ze heeft me door hoor! Jullie houden van relletjes en daarom heb ik dit account aangemaakt. En dan opeens willen jullie niet meer rellen. Jammer hoor, dus ik ga maar weer eens door
Fijne dag nog allemaal
woensdag 10 september 2014 om 12:39
Van Cookiedevil:
Haaai Scampie,
Ik had jullie allemaal even mooi he
Weet je nou al wie ik ben? Je hoeft niet heel ver te denken...
--
Ik antwoord je hier maar want het is absoluut onnodig om dit te pben denk je niet?
Het interesseert me geen bal wie je bent en ga niet aan je raadspelletje mee doen.
Ik wil niet dat je me nog een pb stuurt en je gaat weer onder de negeer.
Fijne dag, bye.
Haaai Scampie,
--
Ik antwoord je hier maar want het is absoluut onnodig om dit te pben denk je niet?
Het interesseert me geen bal wie je bent en ga niet aan je raadspelletje mee doen.
Fijne dag, bye.
woensdag 10 september 2014 om 12:41
quote:Scamp schreef op 10 september 2014 @ 12:39:
Van Cookiedevil:
Haaai Scampie,
--
Fijne dag, bye.Gooi het maar in de groepsapp dan kom je er snel genoeg achter
Van Cookiedevil:
Haaai Scampie,
--
Fijne dag, bye.Gooi het maar in de groepsapp dan kom je er snel genoeg achter
woensdag 10 september 2014 om 12:44
Goed, iemand nog commentaar op het seksleven van de inktvis of de rog?
Overigens had ik er vroeger geen moeite mee om mijn foto (tijdelijk) te laten zien in zo'n topic over hoe de forummers eruit zien, maar met die weirdo's die hier tegenwoordig rondwaren kijk ik wel uit. Jammer eigenlijk he, dat het forum daardoor zo verandert.
Overigens had ik er vroeger geen moeite mee om mijn foto (tijdelijk) te laten zien in zo'n topic over hoe de forummers eruit zien, maar met die weirdo's die hier tegenwoordig rondwaren kijk ik wel uit. Jammer eigenlijk he, dat het forum daardoor zo verandert.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu