Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Spijt van Flesvoeding kan niet serieus zijn, die heeft gewoon zin een relletje
Ik heb haar geloept en ze heeft vaker topics hierover geopend. Lijkt me niet dat het nep is.
Is toch niet voor niets dat men van agressieve/ontspoorde mensen zegt dat ze vroeger geen borstvoeding hebben gehad, dus snap haar zorgen wel
Ik denk niet dat het een troll is, begin juni heeft ze ook een topic geopend over flesvoeding. Ze lijkt mij gewoon heel onzeker.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2014 @ 15:52:

Ik denk niet dat het een troll is, begin juni heeft ze ook een topic geopend over flesvoeding. Ze lijkt mij gewoon heel onzeker.Wel wonderlijk dat haar kind sindsdien geen dag ouder is geworden.
quote:honeymoonquiz schreef op 10 september 2014 @ 15:54:

[...]

Wel wonderlijk dat haar kind sindsdien geen dag ouder is geworden.Ik heb er ook zo mijn bedenkingen bij. Wel leuk om mee te gaan lezen
quote:honeymoonquiz schreef op 10 september 2014 @ 15:54:

[...]

Wel wonderlijk dat haar kind sindsdien geen dag ouder is geworden.

Viel me ook op.

Ik begrijp dat mensen anoniem willen blijven en feiten veranderen om herkenning te voorkomen, maar het maakt soms onnodig lastig.
Ik heb zo het idee dat TO en de websitepromoter Florissen een een-tweetje aan het doen zijn in het topic over sexspeeltjes
quote:Sensy12 schreef op 10 september 2014 @ 16:00:

[...]

Viel me ook op.

Ik begrijp dat mensen anoniem willen blijven en feiten veranderen om herkenning te voorkomen, maar het maakt soms onnodig lastig.Eind juni in het draagzaktopic was hij 3m, denk idd dat ze feiten veranderd om herkenning te voorkomen.
Ik heb nog steeds dezelfde baan inderdaad.

Op het trolltopic moeten jullie nog even wachten

Ik ga een lang weekend er even tussenuit vanaf vrijdagmorgen.

Dus
quote:yasmijn schreef op 10 september 2014 @ 16:19:

Ik heb nog steeds dezelfde baan inderdaad.

Op het trolltopic moeten jullie nog even wachten

Ik ga een lang weekend er even tussenuit vanaf vrijdagmorgen.

Dus Dat zeg je nu wel, maar het kan ook een afleiding zijn om te kunnen trollen in het weekend.
quote:doornroosje9 schreef op 10 september 2014 @ 16:23:

[...]

Dat zeg je nu wel, maar het kan ook een afleiding zijn om te kunnen trollen in het weekend.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Meisjes, zeg eens eerlijk... lijk ik ouder dan ik ben? Ik word continue aangezien voor een vrouw van middelbare leeftijd terwijl ik net in de bloei van mijn leven ben en nog minstens 15 vruchtbare jaren voor me heb :( Mijn ego begint zich oud, stram en gerimpeld te voelen.

Zie ik er ouder uit?
Nee Thordis, maar je klinkt wel oud soms. Beetje losser in je reacties en je voelt je weer jong, fris, fruitig en oh zo strak in 't velletje
quote:Thordis schreef op 10 september 2014 @ 17:01:

Meisjes, zeg eens eerlijk... lijk ik ouder dan ik ben? Ik word continue aangezien voor een vrouw van middelbare leeftijd terwijl ik net in de bloei van mijn leven ben en nog minstens 15 vruchtbare jaren voor me heb :( Mijn ego begint zich oud, stram en gerimpeld te voelen.

Zie ik er ouder uit?

Komt door je taalgebruik. Je moet geen meisjes zeggen, dan doen hippe 50'ers

Maar nee, ik zat goed
Geen idee hoe je eruit ziet, tenzij je avatar je persoonlijke foto is.

Maar je klinkt vaak ouder dan 30. Ervaring in je vak waarschijnlijk. Levenswijsheid.
Ik zei laatst ook al tegen mijn matties, toen ik me nieuwe pattas liet zien....

Beter zo?

Ik schreef vanmorgen nog 'fittie' op het forum!
quote:Scamp schreef op 10 september 2014 @ 17:04:

Maar je klinkt vaak ouder dan 30. Ervaring in je vak waarschijnlijk. Levenswijsheid.

Het is ook alleen op schrift

In het echt wordt me om de zoveel maanden nog om mijn legitimatiebewijs gevraagd bij een pakkie sigaretten... dus daar maak ik me geen zorgen om.

Ik zal vaker 'hihi' schrijven.

Zie ik er ouder uit?Dat komt omdat je wijze dingen schrijft. Dat zou je ego net moeten strelen.
quote:Thordis schreef op 10 september 2014 @ 17:08:

[...]

In het echt wordt me om de zoveel maanden nog om mijn legitimatiebewijs gevraagd bij een pakkie sigaretten... dus daar maak ik me geen zorgen om.

Ik zal vaker 'hihi' schrijven.Dat zal zeker helpen om je jonger te schatten, maar je geloofwaardigheid wordt er wel minder door.
quote:Thordis schreef op woensdag 10 september 2014 17:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Scamp in "Napraattopic 3"" class="messagelink">Scamp schreef op 10 september 2014 @ 17:04</a>:</b>

Maar je klinkt vaak ouder dan 30. Ervaring in je vak waarschijnlijk. Levenswijsheid.</div></blockquote>

Ik zal vaker 'hihi' schrijven. Misschien een help ben ik zwanger topic openen.
quote:Thordis schreef op 10 september 2014 @ 17:06:

Ik zei laatst ook al tegen mijn matties, toen ik me nieuwe pattas liet zien....

Ja! Meteen tien jaar jonger!
Geen hihi herhaling geen hihi
quote:Thordis schreef op 10 september 2014 @ 17:08:

[...]

Ik zal vaker 'hihi' schrijven.

Neeeeee! niet nog meer hihi hier op het forum.

Blijf gewoon hoe je bent, is prima.

Zie ik er ouder uit?Nee hoor, voor een gepensioneerde bejaarde zie je er nog best ok uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven