Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
3e napraattopic al, gaat snel.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Dana schreef op 08 september 2014 @ 19:37:

Hee, Linaisa heeft een permaban?

En Stora een weekban?

Hoe is dat zo gekomen, of is dat top secret van Het Groepje?Gewoon ff teruglezen! Is zo gebeurd
*likt avatar van Doornroosje*

Sorry, ongesteld..
quote:Scamp schreef op maandag 08 september 2014 19:39 *likt avatar van Doornroosje*

<span style=" color: #CCD3E0;">

Sorry, ongesteld.. </span> Argg ik ook en ik heb zooo PMS!!!!!! Grrrrr
quote:Dana schreef op 08 september 2014 @ 19:37:

Hee, Linaisa heeft een permaban?

En Stora een weekban?

Hoe is dat zo gekomen, of is dat top secret van Het Groepje?

Linaisa omdat ze terugkeerde terwijl ze een permaban had.

Stora weer door die ene forummer wiens oude nick je niet mag noemen in combinatie met nieuwe nick
quote:Merisi schreef op 08 september 2014 @ 19:39:

[...]

Gewoon ff teruglezen! Is zo gebeurd grapjas
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana:

Linessa heeft haar hand overspeeld met haar gezuig waardoor de mods erachter zijn gekomen dat ze eerder een permaban had. Dus heeft ze hem opnieuw gekregen

Stora vanwege een opmerking richting die ene wier naam wij niet noemen. Oftewel [...].
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2014 20:35
Reden: Verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
quote:larva schreef op 08 september 2014 @ 19:40:

[...]

Argg ik ook en ik heb zooo PMS!!!!!! Grrrrr

Die diagnose stelde mijn wederhelft hier net ook. Zó irritant als je een goede bonje probeert op te starten, je wederhelft meewarig van jou naar de kalender en weer terug kijkt en dan verzucht:"Dacht ik het niet... de tijd vliegt..."

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2014 20:36
Reden: Verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Voor Scamp.

Ah, dank Doornroosje.

Ik wist niet dat Linaisa al een permaban had. Nou ja, verbazen doet t me ook niet, wat een zuigerd was dat.

En Stora, ach gut, mocht je meelezen dan moet je maar zo denken: je hebt nu wel meer tijd voor (de nasleep van) je verhuizing!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:bij_zonder schreef op maandag 08 september 2014 19:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 08 september 2014 @ 19:40</a>:</b>

[...]

Argg ik ook en ik heb zooo PMS!!!!!! Grrrrr</div></blockquote>

Die diagnose stelde mijn wederhelft hier net ook. Zó irritant als je een goede bonje probeert op te starten, je wederhelft meewarig van jou naar de kalender en weer terug kijkt en dan verzucht:"Dacht ik het niet... de tijd vliegt..."

Argg de ruzie heb ik zaterdag al gehad.. De wurgneigingen zijn over gebleven (niet specifiek tegen man;) )
En dank Merisi.

Sjongejonge, wel een kunst om daar 50 pagina's over vol te kletsen. Ik dacht de rel der rellen gemist te hebben.
quote:bij_zonder schreef op 08 september 2014 @ 19:42:

[...]

quote:Dana schreef op 08 september 2014 @ 19:45:

En dank Merisi.

Sjongejonge, wel een kunst om daar 50 pagina's over vol te kletsen. Ik dacht de rel der rellen gemist te hebben.
quote:larva schreef op 08 september 2014 @ 19:40:

[...]

Argg ik ook en ik heb zooo PMS!!!!!! GrrrrrIk ook. Moet alle gesprekken met Scampman neutraal houden de komende dagen en vooral op mijn handen zitten op het forum
quote:bij_zonder schreef op 08 september 2014 @ 19:42:

[...]

Dat zegt de mijne dus ook he..

Oh ik blijf maar een dag of 5 uit de buurt want je bent zeker weer ongesteld.

Argghhhhh
quote:Dana schreef op 08 september 2014 @ 19:45:

En dank Merisi.

Nah, ik heb me uitstekend vermaakt met tegen haar aan boksen, zeer vermakelijk.

Maar toen riepen verstandigere forumsters dat het genoeg was. En zo geschiede. (En ik moest toch naar bed )
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2014 @ 19:42:

Voor Scamp.

[afbeelding]

Wil je met me trouwen?
Ja lach maar... het is nog bijna volle maan ook nog... Ongelogen: man en ik hebben (hadden, sinds mirena-exit gaat het wat minder soepeltjes) zelden bonje, alleen bij volle maan. Vannacht volle maan, PMS en morgen 15 jaar getrouwd. Zal me een knalfuif worden...
Merisi; als reactie op ander topic (ivm de vervuiling daar)

Ik ben nu wel een beetje klaar met dat geleer. En baangarantie heel laag.

Maar ik had maar een 2e graads en dan kom je niet makkelijk als docent op het hbo:( Dus om het vmbo te ontvluchten en omdat ik meer van mijn vak hield dan van kinderen (oops) maar weer gaan studeren.
PMS zuigt, hier geen last meer
quote:bij_zonder schreef op 08 september 2014 @ 19:48:

Ja lach maar... het is nog bijna volle maan ook nog... Ongelogen: man en ik hebben (hadden, sinds mirena-exit gaat het wat minder soepeltjes) zelden bonje, alleen bij volle maan. Vannacht volle maan, PMS en morgen 15 jaar getrouwd. Zal me een knalfuif worden... Hou op!
quote:Scamp schreef op maandag 08 september 2014 19:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="bij_zonder in "Napraattopic 3"" class="messagelink">bij_zonder schreef op 08 september 2014 @ 19:42</a>:</b>

[...]

</div></blockquote>

Dat zegt de mijne dus ook he..

Oh ik blijf maar een dag of 5 uit de buurt want je bent zeker weer ongesteld.

Argghhhhh Ik die van mij wel gewaarschuwd maar die neemt het niet zo serieus.. Die denkt volgens mij dat ik er zelf voor kies, of igg het zelf in de hand heb... Pffff en ik wil zo graag zielig gevonden worden:( haha
quote:Scamp schreef op 08 september 2014 @ 19:48:

[...]

Wil je met me trouwen?

Zeker, past volgende week voor jou?

Zalig hè, chocolade.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven