Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Annapalona, ik heb mijn vingers gelukkig nog wel onder controle en ook wat ik schrijf, maar ik wilde écht flink uithalen naar één forummer en dan op een hele gemene manier.
Laat me raden, iets roods?
quote:Star schreef op 10 september 2014 @ 20:52:

Laat me raden, iets roods?Jij mag nooit meer raden denk ik
Ik weet wat Sensy voelt
Hahaha Star, boks!

*hier had een slimme opmerking moeten staan*
quote:Sensy12 schreef op 10 september 2014 @ 20:57:

Hahaha Star, boks!

Nog niet rood, wel mega tieten, lage onderrugpijn, zo sacherijnig als de pest en er is niet eens echt iets aan de hand.Heb je het nou over jezelf of over die ene forummer?
quote:Star schreef op 10 september 2014 @ 20:58:

[...]

Heb je het nou over jezelf of over die ene forummer? Nu ben ik in de war. Ik heb het over mezelf.
Ik dacht dat je met rood bloed bedoelde, maar je bedoelde dus een forummer?
quote:Sensy12 schreef op 10 september 2014 @ 21:00:

[...]

Nu ben ik in de war. Ik heb het over mezelf.Ik had het over een rode forummer Die waar je jezelf voor moest inhouden. Ik vroeg me af of dat iets met rood was, niet of je ongesteld moest worden
quote:Star schreef op 10 september 2014 @ 21:02:

[...]

Ik had het over een rode forummer Die waar je jezelf voor moest inhouden. Ik vroeg me af of dat iets met rood was, niet of je ongesteld moest worden
Fuck hey, ik heb je gewoon verkeerd begrepen. Ik wis wel de zeer persoonlijke ongesteldheidsinformatie
quote:Sensy12 schreef op 10 september 2014 @ 21:14:

Fuck hey, ik heb je gewoon verkeerd begrepen. Ik wis wel de zeer persoonlijke ongesteldheidsinformatie

Zolang je er geen foto's van maakt vind ik alles best.

Alhoewel....misschien zijn ze dan in een keer klaar met het kwelen over elkaar op het fototopic als je ze daar post...
Sensy on the loose:

Oh ja, het fototopic. Ik heb mijn kledingsmaak verdedigd en daar wil ik het bij laten.

Ik weet nu wat er met rood bedoeld wordt: nee, niet die.
Merisi

Ik ben er alweer overheen meisjes (of zeggen alleen vrouwen van boven de 50 jaar meisjes?)
Ja, en dan het liefst tegen vrouwen die allang volwassen zijn.

Mijn moeder van dik in de 70 noemt mijn vriendinnen ook altijd meisjes, en wij zijn allemaal halverwege de 40

Maar dat is nog niet zo erg als mannen die over vrouwen praten als meid. "Ik heb een date gehad met een leuke meid van 34" jakkiejakkiejak, mag ik even een teiltje!
Ik zei ook meisjes

Maar dat was een grapje.....

Laatst ook een kerel van half in de twintig die zichzelf 'jonge knul' noemde
YES! Miss.I heeft haar vorige ava terug, wat mij terugbrengt naar de dagen dat ik op het VF terecht kwam en al mijn onschuld verloor op de sekspijlert
Zij die niet genoemd mag worden typt nu weer doodleuk haar oude nick in het fototopic.

Nog even wachten...zal de foto er ook wel weer achter aan komen.
Meisjes van 40, dat is toch zo'n hippe term ofzo? Er is zelfs een boek over gemaakt:

Oh anekdote nav van het scheldende juf topic:

Ik weet nog dat ik in groep 7 of 8 eens verkleed was voor een feestje op school. Ik was 'stoer' dus een berg getoupeerd haar, afgeknipte spijkerbroek met zwarte panty eronder, stoer shirtje met afhangende schouder en blauwe oogschaduw enz... Beetje Madonna achtig, dat was cool uiteraard.

Vervolgens zij de lerares dat ik maar snel naar huis moest lopen na school, want het zou zomaar kunnen dat mensen dachten dat ik een hoertje was.....

Toen vond ik het niet zo schokkend, ik wist niet eens wat een hoertje was. Maar achteraf.... Jémig. Hoe krijg je het je strot uit tegen een 12 jarige....
quote:Bieb2.0 schreef op 10 september 2014 @ 21:36:

Zij die niet genoemd mag worden typt nu weer doodleuk haar oude nick in het fototopic.

Nog even wachten...zal de foto er ook wel weer achter aan komen.Dat is echt best wel dom.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 september 2014 @ 21:36:

Nog even wachten...zal de foto er ook wel weer achter aan komen.Alles voor een beetje aandacht.
En allemaal elkaars linken quoten.. ik moet daar niet meer kijken, erger me rot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven