Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 15:55:

[...]

Precies.

En waarom? Zijn sommige forummers heilig of zo?

Nee natuurlijk niet. Maar iedereen heeft zo zijn momenten he, sterk of iets minder sterk. Ik heb ook zo mijn topics waar ik alleen maar kom om een beetje te gallen, maar dat maakt me nog geen trol.

Overigens kun je jullie redenatie net zo goed omkeren: altijd is het driewerf hoera voor Meds en nou moet ze jullie een keertje hebben en nou zijn de rapen gaar.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2014 @ 16:03:

[...]

Overigens kun je jullie redenatie net zo goed omkeren: altijd is het driewerf hoera voor Meds en nou moet ze jullie een keertje hebben en nou zijn de rapen gaar.

Eh, ik ben nooit lid geweest van de fanclub van Meds.

Ik kan me nog goed herinneren hoe ze bij de buren ook lekker een flinke fittie kwam oplaaien he...of heet het daar ook trollen?

Ik geloof trouwens ook niet dat die laatste zin op TAM slaat hoor.

Maar goed, die kan heel goed voor zichzelf spreken.

Daarbij, zij weten anderen altijd heel goed te vertellen wat wel en niet mag. Andersom mag dat blijkbaar niet? Andersom mag er niet tegen hen worden gezegd dat ze misschien eens wat minder hoog van de toren moeten blazen? Dat het forum niet alleen van hen is en dat zij niet bepalen wat wel en niet mag?

Tot slot: dat je pretendeert sport- en voedseldeskundige te zijn en iedereen daarmee adviseert (of eigenlijk jouw mening als de enige waarheid oplegt), terwijl dat hélemáál niet zo is, integendeel, dat is ook nogal misleidend he... Maar ik moet nageven, dat is wel slim ontstaan. Mensen stellen vragen en als je daar heel handig op antwoordt, dan trekt men zelf conclusies en voilá, daar ontstaat een beeld van je en ben je ineens tot deskundige verklaard.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 14 september 2014 @ 15:54:

[...]

Ach dank je. Dat is nog eens aardig.

Thunderpersoon, wie denk je wel niet dat je bent om iemand die hier al, als ik zo gok, minimaal 12 jaar langer is dan jij, uit te maken voor troll.

Yasmine, sinds wanneer is het aantal jaren dat men schrijft een garantie voor geen trol zijn?

Ik geloof, en zeker niet op een forum, sowieso bijna niemand op z'n woord en al helemaal niet als dat gebaseerd is op anciënniteit.

Ik vind dat ik het volste recht daartoe heb. Forummers die langer posten dan ik, zijn niet meer waard hoor.

Dat vind ik net zoiets als mensen die zich beter voelen omdat ze meer geld hebben. Volslagen onzin.

En, ondanks wat je zou kunnen denken, heb ik jou ook vrij hoog zitten. Niet omdat je zowat het forum hebt opgericht, maar omdat je eerlijk en oprecht post. Althans die gedachte heb ik.
Kan een mens niet even weg zijn? Allemachtig zeg. Fijn dat ik

zo belangrijk voor jullie ben
Mijn bingokaart is vol.
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 september 2014 @ 16:12:

zo belangrijk voor jullie benHey sabbatticaltrol jij ook hier?
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 15:59:

[...]

Ik vindt het oprecht vervelend voor je, maar dat vind ik ook van het gezuig van Meds en die stopt ook niet op verzoek.

Negeerknop?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

zo belangrijk voor jullie benJe lijkt op iemand
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 september 2014 @ 16:18:

[...]

Je lijkt op iemand

Obsessief gedrag noem ik het.
Vrede op aarde. Waar is het gezellige kletstopic gebleven?

zo belangrijk voor jullie ben

Trolololo, tralalala

Belangrijk dekt niet bepaald de lading: beeldschermvervuiling komt dichter in de buurt.
quote:Egidius schreef op 14 september 2014 @ 16:21:

Vrede op aarde. Waar is het gezellige kletstopic gebleven?napraters-kletstopic
quote:tonkje schreef op 14 september 2014 @ 16:17:

[...]

Negeerknop?Heb ik wel eens geprobeerd, niet bij Meds trouwens, maar dan vallen er gaten in de discussies en dat vind ik nog vervelender lezen.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 16:21:

[...]

Trolololo, tralalala

Belangrijk dekt niet bepaald de lading: beeldschermvervuiling komt dichter in de buurt.Wat ben jij voor raar iemand?
[IMG]http://i62.tinypic.com/2v1tgdc.jpg[/IMG]
God mense we lopen hier op het forum toch allemaal wel eens te zuigen en te kwallen?
quote:yasmijn schreef op 14 september 2014 @ 16:25:

[...]

Wat ben jij voor raar iemand?

Raar? Ik?

Maar goed; hoezo vind je mij een raar iemand? Toch niet omdat ik me aanpas aan m'n gesprekspartner, hoop ik?
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 14 september 2014 16:12 Kan een mens niet even weg zijn? Allemachtig zeg. Fijn dat ik

zo belangrijk voor jullie ben De belangrijkste. Het centrum van mijn wereld.
quote:diamond-gloss schreef op 14 september 2014 @ 16:27:

God mense we lopen hier op het forum toch allemaal wel eens te zuigen en te kwallen?Dat is helemaal waar, met de nadruk op 'wel eens'.
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 16:27:

[IMG]http://i62.tinypic.com/2v1tgdc.jpg[/IMG]
Zo dit was weer eens een vermoeiende discussie, zeg.

In 1 zin samengevat: MissI is het niet eens met de adviezen van Meds.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
[quote]larva schreef op 14 september 2014 @ 16:27:

[/quote]

Heb je ze nu nog steeds niet op?
quote:diamond-gloss schreef op 14 september 2014 @ 16:27:

God mense we lopen hier op het forum toch allemaal wel eens te zuigen en te kwallen?

Dat klopt. Ik ben de eerste die dat toegeeft.

Echter, hier is een pur sang hengelaar aan het treiteren.
quote:Egidius schreef op 14 september 2014 @ 16:29:

[...]

De belangrijkste. Het centrum van mijn wereld.

Ach ja, die wereld die internet heet. Allemaal schijn.

Op een paar uitzonderingen na.
quote:ThunderassMan schreef op zondag 14 september 2014 16:32quote:<b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 14 september 2014 @ 16:27</a>:</b>Heb je ze nu nog steeds niet op?Nope, heb er nog 2, finish ik die dan zijn dat 24 negerzoenen in 48 uur ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven