Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:tallyho schreef op 14 september 2014 @ 16:32:

Zo dit was weer eens een vermoeiende discussie, zeg.

In 1 zin samengevat: MissI is het niet eens met de adviezen van Meds.Zo, jij had waarschijnlijk hele slechte cijfers op school voor je boekverslagen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 14 september 2014 @ 16:34:

[...]

Dat klopt. Ik ben de eerste die dat toegeeft.

Echter, hier is een pur sang hengelaar aan het treiteren.Hij mist het brandende gleuven-topic.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 16:35:

[...]

Zo, jij had waarschijnlijk hele slechte cijfers op school voor je boekverslagen School, wa dis da?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:diamond-gloss schreef op zondag 14 september 2014 16:27 God mense we lopen hier op het forum toch allemaal wel eens te zuigen en te kwallen?Ja, heerlijk toch. Maar mevrouw SabbaticalMeds is vaak genoeg wel serieus. Met dieren en voeding bijvoorbeeld. Dus trol? Denk het niet. TAM heeft gewoon zin om lekker opstandig te doen, de doerak.
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 16:34:

[...]

Nope, heb er nog 2, finish ik die dan zijn dat 24 negerzoenen in 48 uur ;)

Dan heb je toch wel even genoeg ervan, denk ik.
quote:tallyho schreef op 14 september 2014 @ 16:36:

[...]

Hij mist het brandende gleuven-topic.Dat werd volgens mij behoorlijk verpest door derden
Hey wat een gezelligheid hier! Gaat echt heel goed zo , zelfreguleren werkt!
quote:_isis_ schreef op 14 september 2014 @ 16:39:

[...]

Dat werd volgens mij behoorlijk verpest door derden MITELLA.... Daar zouden we het niet meer over hebben
quote:tallyho schreef op 14 september 2014 @ 16:36:

[...]

Hij mist het brandende gleuven-topic.

Oh, jullie hebben het over mij. Nou nou, is iemand uitmaken voor hengelaar pus sang minder erg dan iemand een trol noemen?

Jullie laten je echt wel kennen zo hoor.

Zwaktebod.
waar is dat hihi topic gebleven van Deeeesssiiiieeee?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 15:34:

Ik ben ook zwitserland maar vind het nu rete irri worden..

Verdenkingen en reacties daarop zijn uitgesproken. Hoelang gaan we dit nog herkauwen/semi "grappige" opmerkingen maken??

+1

Om nog maar eens terug te komen op de discussie van tig pagina's geleden: dit is niet waar het Napraattopic ooit voor bedoeld was. Het verzandt nu in een oeverloos gezwets- en gebashtopic, in plaats van dat een het topic is waar mensen kunnen napraten over onderwerpen die hen raakten op het forum: zelfmoordtopics, het overlijden van forummers, ontmaskerde trollen die door heel veel forummers waren geholpen met geld en/of spullen of die zich heel anders voordeden dan de werkelijkheid, rellen die zich buiten het forum voortzetten (ik herinner me o.a. forummers die gestalkt werden, de dochter van een forummer die op een ander forum zwartgemaakt werd, iemand die telefonisch werd lastiggevallen door een andere forummer) etc. etc. etc. Jammer dat er nu een kleine groep is (die volgens mij de oorspronkelijke napraattopics niet eens heeft meegemaakt) nu meent de sfeer te moeten bepalen, en zo dit topic degradeert tot het eerste de beste kletstopic. Waarbij ze dan nog menen mensen persoonlijk te mogen aanvallen omdat hier net ietsje meer mag dan elders. Ze vergeten alleen dat de huisregels hier ook nog steeds van toepassing zijn, zie de OP.

[...]

Dat werd volgens mij behoorlijk verpest door derden Vandaar zijn frustratie ten aanzien van Meds. Je moet toch iemand de schuld geven als je niet meer kunt vissen. Er is tenslotte één ding wat je nooit zou kunnen missen...............en dat is vissen.

[...]

Dat werd volgens mij behoorlijk verpest door derden

Dat klopt wel een beetje, alhoewel ik me er toen niet al te druk om maakte. Hier kreeg ik een aantal dagen geleden echter een deja-vu gevoel.

Ik schaar het maar onder jaloezie en baldadigheid.
quote:Egidius schreef op 14 september 2014 @ 16:38:

[...]

Ja, heerlijk toch. Maar mevrouw SabbaticalMeds is vaak genoeg wel serieus. Met dieren en voeding bijvoorbeeld. Dus trol? Denk het niet. TAM heeft gewoon zin om lekker opstandig te doen, de doerak.
quote:Capibara_ schreef op 14 september 2014 @ 16:43:

[...]

.......Jij hebt duidelijk de memo van de Mod gemist.
Wat Capibara zegt.

En .... I hate to say I told you so. Dit is precies wat ik afgelopen week bedoelde, maar toen was ik de zeiksnor. Ben ik nog hoor, dit terzijde.
quote:tallyho schreef op 14 september 2014 @ 16:44:

[...]

Vandaar zijn frustratie ten aanzien van Meds. Je moet toch iemand de schuld geven als je niet meer kunt vissen. Er is tenslotte één ding wat je nooit zou kunnen missen...............en dat is vissen.Nee ik zag dat toch anders hoor, het was beslist geen hengelen meer gezellig ouwehoeren en wat dollen onder elkaar.

[...]

Vandaar zijn frustratie ten aanzien van Meds. Je moet toch iemand de schuld geven als je niet meer kunt vissen. Er is tenslotte één ding wat je nooit zou kunnen missen...............en dat is vissen.

Klets je nu zomaar iemand na, of heb je zelf ervaring met mijn 'gevis'. indien dat laatste raad ik je aan om e.e. terug te lezen op het BV-topic en mij dan even te vertellen waar ik vis/hengel.

Ik schaar je postings hieromtrent vooralsnog onder kip-zonder-kopgezwets..
quote:waarbij schreef op zondag 14 september 2014 16:46 Wat Capibara zegt.

En .... I hate to say I told you so. Dit is precies wat ik afgelopen week bedoelde, maar toen was ik de zeiksnor. Ben ik nog hoor, dit terzijde.

Eens.. Dat van die zeiksnor dan..

Kom je hier even zeggen: "ik zei het toch" "zie nou wel" "ik heb gelijk". Bah, ik hou daar niet van..

[...]

Vandaar zijn frustratie ten aanzien van Meds. Je moet toch iemand de schuld geven als je niet meer kunt vissen. Er is tenslotte één ding wat je nooit zou kunnen missen...............en dat is vissen.

Ja hoor, Tallyho.

Misschien moet je even je paard gaan zoeken, die is zojuist op hol geslagen....
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 16:46:

Wat Capibara zegt.

Pffff...

Je hebt de fittie zelf vakkundig opgestart van de week.

Dat heet geen zeiksnor hoor.
quote:_isis_ schreef op 14 september 2014 @ 16:47:

[...]

Nee ik zag dat toch anders hoor, het was beslist geen hengelen meer gezellig ouwehoeren en wat dollen onder elkaar.En dat was het dan ook. Een heel leuk kletstopic. Ik heb er goede vrienden aan over gehouden.

Wat Capibara zegt.

En .... I hate to say I told you so. Dit is precies wat ik afgelopen week bedoelde, maar toen was ik de zeiksnor. Ben ik nog hoor, dit terzijde.Je wilt persé gelijk hebben? whoehahahahaaaa
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 16:48:

[...]

Klets je nu zomaar iemand na, of heb je zelf ervaring met mijn 'gevis'. indien dat laatste raad ik je aan om e.e. terug te lezen op het BV-topic en mij dan even te vertellen waar ik vis/hengel.

Ik schaar je postings hieromtrent vooralsnog onder kip-zonder-kopgezwets..Borst Voedingstopic? Oh nee, Brandende Vagijnen............alles toen der tijd meegelezen, wel onder een andere nick

Wat Capibara zegt.

Er is niets mis met een zeiksnor, anders wordt het overal maar een zooitje.

Bedankt dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven