Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nou, ik twijfelde al over haar echtheid, maar nu ze terugkomt onder proxy geloof ik zeker niet meer dat ze echt is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Sinds ik gezonder eet trek ik die meuk van de Mac niet eens meer.

Mijn lijf raakt direct over z'n toeren, maf genoeg. Maar goed, prima, dat weerhoudt je ervan om in de verleiding te komen.

Zelfde geldt trouwens voor patat en andere snacks van de snackbar. Te vet blijkbaar.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 juni 2015 @ 09:01:

Nou, ik twijfelde al over haar echtheid, maar nu ze terugkomt onder proxy geloof ik zeker niet meer dat ze echt is.Ik denk wel dat ze echt is.
quote:Nyx- schreef op 06 juni 2015 @ 07:08:

Ze is echt. Ik ken haar van een ander forum geloof ik, nickname, schrijfstijl en denkwijze komen overeen.Dat kan net zo goed nep zijn natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 06 juni 2015 @ 08:57:

[...]

Daar staat die M ook voor, voor melig. Als ik iets nooit heb begrepen dan is het dan mensen voor hun lol naar de Mac gaan, wat een smerig voer is dat.Eens. Ik kom er 1 keer in de 10 jaar als iemand langs de drive wil. Wat wel lekker is zijn de frietjes. Vooral de mayo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 06 juni 2015 @ 09:18:

[...]

Eens. Ik kom er 1 keer in de 10 jaar als iemand langs de drive wil. Wat wel lekker is zijn de frietjes. Vooral de mayo.Gadver!
Onderstaande bestanddelen krijg je, naast aardappel, ook binnen als je franse frietjes eet bij McDonald's.

* Dimethylpolysiloxane (E900): Een soort silicone die onder meer wordt gebruikt in borstimplantaten, speelgoedblubber, haarconditioners en andere cosmetica. Hier gebruikt tegen het schuimen van het frietvet en tegen aanbakken. Het goedje is trouwens ook bruikbaar tegen hoofdluizen. Wikipedia leert ons dat het kleurloos, niet-ontvlambaar en ook niet giftig is.

* Tert-butylhydrochinon: een op petroleum gebaseerde chemische stof en antioxidant. Wordt gebruikt om houdbaarheid te verlengen en verkleuring of bederf tegen te gaan. In Europa toegelaten als voedingsadditief E319. Proeven op ratten en muizen hebben aangetoond dat die beestjes er geen kanker van krijgen.

Nadat de patatjes gesneden zijn, worden ze besprenkeld met een mix van:

* Koolzaadolie, sojaolie en maisolie

* Natuurlijke rundvleesaroma's

* Gehydrolyseerde tarwe

* Gehydrolyseerde melk

* Gehydrolyseerde soja

* Citroenzuur

* Dextrose: een natuurlijke suiker. Wordt op de frietjes gesproeid om de goudgele kleur te krijgen en houden na het frituren.

* Bakpoeder: om te vermijden dat de frietjes grijs gaan verkleuren.

* Zout Klanten kunnen frites trouwens ook zonder zout bestellen.

Vragen van consumenten of de frites geschikt zijn voor vegetariërs worden door McDonalds ontkennend beantwoord. Bij de productie van de snack worden dierlijke ingrediënten gebruikt. McDonalds heeft daar overigens nooit een geheim van gemaakt.

De frites van McDonalds worden twee keer gebakken. Vijf van de ingrediënten worden toegediend bij beide bakbeurten.
quote:yasmijn schreef op 06 juni 2015 @ 09:39:

Onderstaande bestanddelen krijg je, naast aardappel, ook binnen als je franse frietjes eet bij McDonald's.

* Dimethylpolysiloxane (E900): Een soort silicone die onder meer wordt gebruikt in borstimplantaten, speelgoedblubber, haarconditioners en andere cosmetica. Hier gebruikt tegen het schuimen van het frietvet en tegen aanbakken. Het goedje is trouwens ook bruikbaar tegen hoofdluizen. Wikipedia leert ons dat het kleurloos, niet-ontvlambaar en ook niet giftig is.

* Tert-butylhydrochinon: een op petroleum gebaseerde chemische stof en antioxidant. Wordt gebruikt om houdbaarheid te verlengen en verkleuring of bederf tegen te gaan. In Europa toegelaten als voedingsadditief E319. Proeven op ratten en muizen hebben aangetoond dat die beestjes er geen kanker van krijgen.

Nadat de patatjes gesneden zijn, worden ze besprenkeld met een mix van:

* Koolzaadolie, sojaolie en maisolie

* Natuurlijke rundvleesaroma's

* Gehydrolyseerde tarwe

* Gehydrolyseerde melk

* Gehydrolyseerde soja

* Citroenzuur

* Dextrose: een natuurlijke suiker. Wordt op de frietjes gesproeid om de goudgele kleur te krijgen en houden na het frituren.

* Bakpoeder: om te vermijden dat de frietjes grijs gaan verkleuren.

* Zout Klanten kunnen frites trouwens ook zonder zout bestellen.

Vragen van consumenten of de frites geschikt zijn voor vegetariërs worden door McDonalds ontkennend beantwoord. Bij de productie van de snack worden dierlijke ingrediënten gebruikt. McDonalds heeft daar overigens nooit een geheim van gemaakt.

De frites van McDonalds worden twee keer gebakken. Vijf van de ingrediënten worden toegediend bij beide bakbeurten.Een soort silicone, een goedgekeurd E-nummer, paar aroma's, wat suiker. Prima toch.
Omnomnom!

Slik die kikker!
Ik vind ze niet te hachelen!
Och ik vind de mac voor een keertje wel te doen hoor..

Heerlijk zo´n lekkere mc chicken sensation..
Hoe in Huize Yasmijn patat gebakken wordt:

Mooie aardappels, Malta's of zo. Die worden in grote frietvorm gesneden.

Daarna worden ze gefrituurd in verse olijfolie. 1 keer.

Dan heb je pas lekkere patat.
Nou ja, de Mac komt er tenminste eerlijk voor uit.

Wie weet wat voor een ellende je met andere producten ongemerkt binnen krijgt.

Het is tegenwoordig een soort Russisch roulette.
quote:Nouschi schreef op 05 juni 2015 @ 22:27:

BGB er is een soort van topless topic!!

Wat laat, dit jaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ze is wie ik denk dat het is heb ik haar irl gezien. Maar tsja, dat kan iedereen zeggen niemand hier die mij wel eens ontmoet heeft.

Ik wist trouwens dat de Mac-frieten troep zijn, maar zo erg had ik niet verwacht.

Laatste keer dat ik daar friet bestel.
Ik kom echt nooit bij de Mac. Nooit, nooit, dat mag je niet eens voedsel noemen.
Hier ook nooit, ook niet toen ik nog een dikkerd was. Patatjes gaan hier in de oven, tegenwoordig van zoete aardappel, lekker. En dan mayo maken van eidooiers, olie, azijn, mosterd en zout. Krijg je van die lekkere dikke kleddermayo van, heerlijk.

Ik moet nu heel raar boodschappen gaan doen. Man gaat mee op de gezonde tour, dus geen biertjes en chippies meer en ook niet meer 'dat vindt ie lekker, neem ik fijn voor m mee'. Ik moet er wel om lachen. En ik ben retetrots dat ie het zo doet. Nu nog meer bewegen ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hoe lang moet die arme man nog zo eten?
Niks moet. Hij wil dat Als ie niet zou willen dan krijgt niemand hem zo ver. Gelukkig, want ik hoef geen voetveeg als man. Zo'n kerel die thuis geen chippie krijgt omdat vrouwlief dat zo moeilijk vindt als hij snackt terwijl zij lijnt en dan op het werk en in de auto zakken vol wegvreet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 06 juni 2015 @ 10:37:

Niks moet. Hij wil dat Als ie niet zou willen dan krijgt niemand hem zo ver. Gelukkig, want ik hoef geen voetveeg als man. Zo'n kerel die thuis geen chippie krijgt omdat vrouwlief dat zo moeilijk vindt als hij snackt terwijl zij lijnt en dan op het werk en in de auto zakken vol wegvreet.
O gelukkig dan maar weer!

Ik ga zo met de man naar de markt, zomerfruit halen en verse vissen en bloemen.
quote:Nouschi schreef op 06 juni 2015 @ 09:18:

[...]

Eens. Ik kom er 1 keer in de 10 jaar als iemand langs de drive wil. Wat wel lekker is zijn de frietjes. Vooral de mayo.

De mayo is veel lekkerder dan de frietjes zelf. Die is uniek, ik ben er dol op.

En de visfilet, daar is echt niks goors aan. Gewoon een grote visstick zonder teveel paneer en met -alweer- geweldige saus. Beter dan kibbeling van sommige viskramen. Alleen het broodje is wat minder, daarom gooi ik daar ook de helft van weg.
.
Ik kan dat werkelijk waar niet begrijpen!
Zo, nu eerst een ontbijtje.

Nomnomnom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven