Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 mei 2015 om 22:03
quote:Morrowind schreef op 23 mei 2015 @ 21:41:
[...]
Ja, hé?
Niet eens zozeer omdat ik het meestal niet met hem eens was, maar puur vanwege zijn manier van schrijven. Ik had heel vaak het gevoel dat hij ervan genoot om te stangen en te sarren. Geen fijne eigenschap.Precies. Geen enkele moeite met mensen met een andere mening. Maar mensen die alleen maar kwetsend en sarrend kunnen laten blijken dat ze er anders over denken heb ik een spuughekel aan.
[...]
Ja, hé?
Niet eens zozeer omdat ik het meestal niet met hem eens was, maar puur vanwege zijn manier van schrijven. Ik had heel vaak het gevoel dat hij ervan genoot om te stangen en te sarren. Geen fijne eigenschap.Precies. Geen enkele moeite met mensen met een andere mening. Maar mensen die alleen maar kwetsend en sarrend kunnen laten blijken dat ze er anders over denken heb ik een spuughekel aan.
zaterdag 23 mei 2015 om 22:07
quote:redbuIIetje schreef op 23 mei 2015 @ 21:11:
Die perma van Marcowitz slaat helemaal nergens op. Goeie poster vind ik hem!
Dacht dat ze alleen maar perma's gaven aan trollen die niets toe te voegen hebben.
Kom op zeg, zó nieuw ben je toch niet ?
Markowiets had voor mij trouwens geen perma gehoeven hoor. Hij kon behoorlijk zuigen inderdaad, maar ik moest ook wel vaak om hem grinniken.
Die perma van Marcowitz slaat helemaal nergens op. Goeie poster vind ik hem!
Dacht dat ze alleen maar perma's gaven aan trollen die niets toe te voegen hebben.
Kom op zeg, zó nieuw ben je toch niet ?
Markowiets had voor mij trouwens geen perma gehoeven hoor. Hij kon behoorlijk zuigen inderdaad, maar ik moest ook wel vaak om hem grinniken.
zaterdag 23 mei 2015 om 22:46