Napraattopic 4

16-09-2014 21:05 1122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GateKeeper schreef op 17 september 2014 @ 22:01:

[...]

Neuh tuurlijk niet.Darn
quote:StoraHuntur schreef op 17 september 2014 @ 21:59:

Is ze weg, is ze weg???Nee, die niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:consuelabananahammok schreef op 17 september 2014 @ 21:59:

[...]

Maar dat is een denkfout die vele mensen maken, dat mensen die een eetstoornis hebben anderen dan ook heel dik vinden.

Men heeft een zeer verkeerd, ziek zelfbeeld van zichzelf. Niet van anderen.

Dat je jezelf zo vreselijk dik voelt, is echt in een hoofd dat zo ziek is.

Al kamp je met zwaar ondergewicht, dat is een onderdeel van de ziekte.

Dat heeft niets met anderen te maken, enkel met jezelf.

En ik ben absoluut niet van de harde aanpak, zeker niet tegen mensen die al zo vreselijk hard zijn tegen zichzelf.

Geloof ik gelijk, dat veel mensen daar de denkfout maken. Dacht ik eigenlijk ook al bij het schrijven.

Met jouw achtergrond snap je het natuurlijk ook zoveel beter.

Maar wat ik al schreef, ik blijf niet voor niets weg uit dat topic, dat beetje respect heb ik dan ook wel.

Verder ga ik eigenlijk altijd op die manier met mijn eigen leven om, hard zijn tegen mezelf. Anders trek ik het niet ;)
quote:StoraHuntur schreef op 17 september 2014 @ 21:59:

Is ze weg, is ze weg???Wie??
die blauwe bloem natuurlijk.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 21:10:

[...]

Ontspan Yas. Het gaat niet om een oude nick.

Het gaat om een forummer die hier gisteravond nog het hoogste woord voerde en zich nu heeft laten anonimiseren.

Dit is dus precies de verwarring waar ik bang voor was en waarvoor ik juíst die vraag stelde.

Want dat is het juist: is iemand die zich laat anonimiseren dan ook meteen een oude nick waar je het niet over mag hebben?

Je hoeft er niet op in te gaan he?

Je hoeft niet op àlles in te gaan.

Reageren is soms voeden. Iemand kan alleen effectief zuigen als hij/zij wordt gevoed, anders is dat al snel zuigen in het luchtledige en dus ineffectief.

De discussie over de naam: tja... Had rdvv/rvvd/? er niets over over gezegd gister dan was er geen slapende hond wakker geworden ( besefte ik me later) maar het noemen van de naam was niet sjiek ( vond en vind ik)

Rdvv of hoe ze ook heet moet leren dat soms zwijgen goud is maar dat geldt IMHO voor posters hier ook.

Láát sommig gezwets gewoon gaan ( al begreep ik op zich de opmerking over de naam van rdvv wel)
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 22:04:

[...]

Wie??Gut Yas, wil je me een perma aansmeren
Mensen mensen, Yasmijn, wat kun jij drammen als jij jouw gelijk wil zeg.

Zit je nou ook nog jouw wil op te leggen in het Mod topic?

Really?
quote:StoraHuntur schreef op 17 september 2014 @ 22:06:

[...]

Gut Yas, wil je me een perma aansmeren
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 22:06:

Mensen mensen, Yasmijn, wat kun jij drammen als jij jouw gelijk wil zeg.

Zit je nou ook nog jouw wil op te leggen in het Mod topic?

Really?

Pardon? Mijn wil opleggen?

Totaal niet. Ik zeg gewoon zoals ik het zie. Net als jij. Maar kennelijk staan we in deze tegenover elkaar.

Dat kan.

[...]

Gut Yas, wil je me een perma aansmeren Oooo

[...]

Gut Yas, wil je me een perma aansmeren
quote:SuzanneSuus schreef op 17 september 2014 @ 22:05:

[...]

Je hoeft er niet op in te gaan he?

Je hoeft niet op àlles in te gaan.

Eh, voor de duidelijkheid, ik begón hier.

Met een vraag over het beleid. Naar aanleiding van de posting van de CM (Yas wil dat ik haar zo noem) eerder. Die bevat een grijs gebied en dat zie ik graag duidelijker. Voordat we hier weer dingen roepen die niet mogen.
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 22:07:

[...]

Pardon? Mijn wil opleggen?

Totaal niet. Ik zeg gewoon zoals ik het zie. Net als jij. Maar kennelijk staan we in deze tegenover elkaar.

Dat kan.

Zelfs als ik zeg dat ik de vraag aan de Mod stel en haar antwoord wil horen blijf jij nog doordrammen over hoe jij het ziet.

Hoe raar is dat?

Of is er soms een reden dat ik het niet over juist die geanonimiseerde forummer mag hebben ofzo?
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 22:08:

[...]

Eh, voor de duidelijkheid, ik begón hier.

Met een vraag over het beleid. Naar aanleiding van de posting van de CM (Yas wil dat ik haar zo noem) eerder. Die bevat een grijs gebied en dat zie ik graag duidelijker. Voordat we hier weer dingen roepen die niet mogen.

Oke.

Dat is jouw mening, en dat kan. Echter mijn mening is dat ik geen grijs gebied zie. Ik heb het helder maar dat kan natuurlijk ook fout zijn.
Gaan we iedere dag deze discussie voeren? Leuk hoor, zo'n napraat met alleen maar gedram.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 22:09:

[...]

Zelfs als ik zeg dat ik de vraag aan de Mod stel en haar antwoord wil horen blijf jij nog doordrammen over hoe jij het ziet.

Hoe raar is dat?

Of is er soms een reden dat ik het niet over juist die geanonimiseerde forummer mag hebben ofzo?

Ow mag ik niet zeggen hoe ik het zie? Dat doe ik toch wel. Dat heb ik altijd al gedaan.

En ik heb werkelijk geen idee over welke geanonimiseerde het gaat want het zijn er nogal wat en overdag en 'savonds laat krijg ik ook niet alles mee omdat ik verplichtingen heb en en niet de hele dag hier rond kan hangen.
quote:honeymoonquiz schreef op 17 september 2014 @ 22:10:

Gaan we iedere dag deze discussie voeren? Leuk hoor, zo'n napraat met alleen maar gedram.

+1

Kunnen we dit onderwerp voor nu parkeren tot de CM hierover georakeld heeft?!

Anders is er voor CM ook geen doorkomen aan.
quote:fluim schreef op 17 september 2014 @ 20:56:

Gewoon doen of je neus bloed.

Het is voor veel posts het beste advies.

Zullen we samen mod worden?

( inside joke girls!!)
Je bent zelf een theepot
Miss I, ik vind eerlijk gezegd dat jij nogal dramt. Meende gister of vanochtend gelezen te hebben dat je iets zou inbinden? Of ben ik in de war met iemand anders?
quote:Bieb2.0 schreef op 17 september 2014 @ 22:12:

[...]

+1

Kunnen we dit onderwerp voor nu parkeren tot de CM hierover georakeld heeft?!

Anders is er voor CM ook geen doorkomen aan.Helemaal mee eens.
quote:redhothead schreef op 17 september 2014 @ 22:13:

Miss I, ik vind eerlijk gezegd dat jij nogal dramt. Meende gister of vanochtend gelezen te hebben dat je iets zou inbinden? Of ben ik in de war met iemand anders?

Ehmm.. er is er nu maar eentje die vindt dat iedereen moet vinden wat zij vindt en daar op doorgaat en doorgaat en doorgaat hoor.

Dat is nu niet Miss.I
quote:fluim schreef op 17 september 2014 @ 22:03:

[...]

Geloof ik gelijk, dat veel mensen daar de denkfout maken. Dacht ik eigenlijk ook al bij het schrijven.

Met jouw achtergrond snap je het natuurlijk ook zoveel beter.

Maar wat ik al schreef, ik blijf niet voor niets weg uit dat topic, dat beetje respect heb ik dan ook wel.

Verder ga ik eigenlijk altijd op die manier met mijn eigen leven om, hard zijn tegen mezelf. Anders trek ik het niet ;)

Daarom zit het ook snel in mijn irritatie zone denk ik.

Toen ik zelf ondergewicht had kreeg ik ook vaak vragen van andere mensen, dan vindt je mij zeker ook dik? Of nou als je jezelf dik vindt, dan vind je mij een olifant, bedankt hoor ( en dan vaak ook wel als een soort grapje weglachen)

Maar het was niet grappig , ik vond anderen mooi, prachtig, goed , beter dan mijzelf en dat ik dan kennelijk anderen met mijn gestoorde geest dik liet voelen, enkel omdat ik zo ziek was dat ik mijzelf altijd lelijk en slecht voelde, maakt mij alleen maar nog ongemakkelijker over mijzelf en ongewenst .

Overigens zag ik wel van mijzelf dat ik te mager was, ik zag alleen dikke delen( mijn benen, of buik) .

Ik ben zelf overigens ook hard tegen mijzelf, alleen tegen anderen die het in mijn ogen moeilijk hebben een zacht gekookt ei.
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 22:12:

[...]

Ow mag ik niet zeggen hoe ik het zie? Dat doe ik toch wel. Dat heb ik altijd al gedaan.

En ik heb werkelijk geen idee over welke geanonimiseerde het gaat want het zijn er nogal wat en overdag en 'savonds laat krijg ik ook niet alles mee omdat ik verplichtingen heb en en niet de hele dag hier rond kan hangen.Haha, ik had vandaag geen verplichtingen en heb de vraag om anonimisatie gelezen op het CM-topic. Heb nu geen idee meer wie het was.
quote:Bieb2.0 schreef op 17 september 2014 @ 22:14:

[...]

-

Jij kan er ook wat van

Je hoeft niet op alles te reageren.

Ik snap je betrokkenheid Consuela
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven