Napraattopic 4
dinsdag 16 september 2014 om 21:05
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
Reden: link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 september 2014 om 21:31
woensdag 17 september 2014 om 21:31
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 21:29:
[...]
Waarom?
Dat was al zo duidelijk als wat. Je wordt niet geacht om te hinten naar oude nicks.
Simpel.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik heb het niet over een oude nick!
Ik heb het over iemand die hier gisteravond nog aan het posten was.
[...]
Waarom?
Dat was al zo duidelijk als wat. Je wordt niet geacht om te hinten naar oude nicks.
Simpel.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik heb het niet over een oude nick!
Ik heb het over iemand die hier gisteravond nog aan het posten was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 17 september 2014 om 21:39
quote:fluim schreef op 17 september 2014 @ 21:36:
Waarom zou het wel mogen na een anonimisatie van 1 dag en niet van 1 jaar?
Maar we weten nu allemaal op wie je doelde, zo moeilijk was de hint niet.
állemáál?
Jij bent heel goed in het spreken voor iedereen blijkbaar
Dat was niet het doel. Ik signaleer iets en vraag me oprecht af of ik het hier mag melden of niet.
állemáál?
Jij bent heel goed in het spreken voor iedereen blijkbaar
Dat was niet het doel. Ik signaleer iets en vraag me oprecht af of ik het hier mag melden of niet.
woensdag 17 september 2014 om 21:41
quote:fluim schreef op 17 september 2014 @ 21:36:
Nou, laten we het zo stellen:
Niet hinten naar geanonimiseerden. Of het nu een paar minuten geleden was of 10 jaar.
Is dat zo moeilijk?
Probeer het toch leuk te houden.
Niet hinten naar geanonimiseerden. Of het nu een paar minuten geleden was of 10 jaar.
Is dat zo moeilijk?
woensdag 17 september 2014 om 21:42
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 21:39:
[...]
En die is nu geanonimiseerd?
So what?
Ik zie het probleem niet.
Nou, ik vond het nogal opvallend omdat ze gisteren (en alle dagen ervoor) ook nogal het woord voerde. En na gisteravond heeft ze zich laten anonimiseren. Dat vond ik opvallend.
En nogmaals; ik vroeg me serieus af of ik dat gewoon hier mocht zeggen of dat het valt onder 'de oude nicks' waar de Mod het over had. Want ik ben van mening dat zolang het niet bekend is onder welke nieuwe nick iemand terug is, het ook geen kwaad kan om over oude nicks te praten. Je refereert namelijk nog nergens aan, want er valt nergens aan te refereren.
[...]
En die is nu geanonimiseerd?
So what?
Ik zie het probleem niet.
Nou, ik vond het nogal opvallend omdat ze gisteren (en alle dagen ervoor) ook nogal het woord voerde. En na gisteravond heeft ze zich laten anonimiseren. Dat vond ik opvallend.
En nogmaals; ik vroeg me serieus af of ik dat gewoon hier mocht zeggen of dat het valt onder 'de oude nicks' waar de Mod het over had. Want ik ben van mening dat zolang het niet bekend is onder welke nieuwe nick iemand terug is, het ook geen kwaad kan om over oude nicks te praten. Je refereert namelijk nog nergens aan, want er valt nergens aan te refereren.
woensdag 17 september 2014 om 21:42
woensdag 17 september 2014 om 21:44
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 21:41:
[...]
Is dat zo moeilijk?
Yas, met alle respect, dit is niet jouw forum.
Maar volgens jouw regel:
Als Pietje in het Mod topic vraagt om anonimisatie, dan mag ik niet in het Napraat zeggen: "Goh, ik zag dat Pietje zich heeft laten anonimiseren"???
[...]
Is dat zo moeilijk?
Maar volgens jouw regel:
Als Pietje in het Mod topic vraagt om anonimisatie, dan mag ik niet in het Napraat zeggen: "Goh, ik zag dat Pietje zich heeft laten anonimiseren"???
woensdag 17 september 2014 om 21:45
ik vroeg me serieus af of ik dat gewoon hier mocht zeggen of dat het valt onder 'de oude nicks' waar de Mod het over had. Want ik ben van mening dat zolang het niet bekend is onder welke nieuwe nick iemand terug is, het ook geen kwaad kan om over oude nicks te praten.
Ik weet niet of dat kwaad kan. Wat mij wel lijkt is dat forummers zich niet voor niks op anoniem laten zetten. Komt zowat dagelijks voor.
Dus dan zou ik daar niet aan refereren.
Maar dat vind ik.
Ik weet niet of dat kwaad kan. Wat mij wel lijkt is dat forummers zich niet voor niks op anoniem laten zetten. Komt zowat dagelijks voor.
Dus dan zou ik daar niet aan refereren.
Maar dat vind ik.
woensdag 17 september 2014 om 21:46
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 21:44:
[...]
Maar volgens jouw regel:
Als Pietje in het Mod topic vraagt om anonimisatie, dan mag ik niet in het Napraat zeggen: "Goh, ik zag dat Pietje zich heeft laten anonimiseren"???Ja leg het nog eens uit
[...]
Maar volgens jouw regel:
Als Pietje in het Mod topic vraagt om anonimisatie, dan mag ik niet in het Napraat zeggen: "Goh, ik zag dat Pietje zich heeft laten anonimiseren"???Ja leg het nog eens uit
woensdag 17 september 2014 om 21:47
quote:fluim schreef op 17 september 2014 @ 20:51:
Ik heb er geen probleem mee om iemand dikkegans te noemen.
Wanneer iemand ziek is en zo'n vreselijk slecht beeld heeft over zich zelf en kampt met een zware eetstoornis , dan ga ik niet iemand benoemen met een naam die ze heeft gekozen uit gebrek aan zelfrespect.
Ik ga niet iemand met diezelfde disrespect behandelen, het al erg genoeg dat ze dat zelf doet.
Ik heb er geen probleem mee om iemand dikkegans te noemen.
Wanneer iemand ziek is en zo'n vreselijk slecht beeld heeft over zich zelf en kampt met een zware eetstoornis , dan ga ik niet iemand benoemen met een naam die ze heeft gekozen uit gebrek aan zelfrespect.
Ik ga niet iemand met diezelfde disrespect behandelen, het al erg genoeg dat ze dat zelf doet.