Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yette schreef op 02 januari 2016 @ 16:48:

[...]

Nogal ja. Het was een bewakingshond bij een festival. Een soort van dienstwapen dus. Compleet onverantwoord op dat soort plekken. Het beest rukte zich los en koos mij. Luisterde niet naar zijn baas. Bleef scheuren tot ik knock-out was.

Wow, daar ben je klaar mee

Beest is dood neem ik aan?
quote:yette schreef op 02 januari 2016 @ 16:48:

[...]

Nogal ja. Het was een bewakingshond bij een festival. Een soort van dienstwapen dus. Compleet onverantwoord op dat soort plekken. Het beest rukte zich los en koos mij. Luisterde niet naar zijn baas. Bleef scheuren tot ik knock-out was.Gatverdamme. Heb je die achterlijke beveiligingsbeweging wel voor het gerecht gesleept?
Jesuschristus Yette
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:missie_m schreef op 02 januari 2016 @ 16:36:

[...]

Soheey, Die stelde ik aansprakelijk.Heb ik gedaan. Het werd een heel getouwtrek tussen mijn advocaat en die van het festival. Vlak voor de gang naar de rechter, boden ze een schadevergoeding en smartengeld. Het dekte de geleden schade voor geen meter, maar ik had geen zin meer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 januari 2016 @ 16:51:

[...]

Gatverdamme. Heb je die achterlijke beveiligingsbeweging wel voor het gerecht gesleept?Nope, dhr J. Smeets
quote:yette schreef op 02 januari 2016 @ 16:59:

[...]

Heb ik gedaan. Het werd een heel getouwtrek tussen mijn advocaat en die van het festival. Vlak voor de gang naar de rechter, boden ze een schadevergoeding en smartengeld. Het dekte de geleden schade voor geen meter, maar ik had geen zin meer.Dat kan ik me ook wel voorstellen eigenlijk. Wat een shitzooi.
Sjees Yette, los van dat.. Het moment zelf... Dat moet verschrikkelijk geweest zijn
Jeetje Yette
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 januari 2016 @ 17:01:

[...]

Dat kan ik me ook wel voorstellen eigenlijk. Wat een shitzooi.Ik kan me dat juist helemaal niet voorstellen. Ik had me echt niet laten afschepen met een fooi.
.
Jeetje Yette
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:impala schreef op 02 januari 2016 @ 17:02:

[...]

Ik kan me dat juist helemaal niet voorstellen. Ik had me echt niet laten afschepen met een fooi.

Volgens mijn advocaat zou een rechtzaak niet veel meer hebben opleverd. Het was eind vorige eeuw. Ik heb het geld gebruikt voor rijlessen en een Alfa.

Het ging me trouwens niet om het geld. Ik heb aanvankelijk een advocaat genomen omdat ik wilde dat er nooit meer honden gebruikt zouden worden in feestende menigtes. Er liepen daar buiten het festivalterrein ook veel kinderen. Ik weet niet of die hun gezicht en hals ook zo effectief hadden kunnen afschermen. Mijn advocaat stelde voor om een schadevergoeding te eisen om de ernst van het letsel duidelijk te maken.

Gelukkig was het hoofd van de bewaking het met me eens. Dus mijn doel was al bereikt. Althans, toen. Geen idee of ze inmiddels weer honden gebruiken?
Oh, als je er rijlessen en een Alfa van kon kopen dan was het geen fooi. Omdat je zei dat de schade niet eens gedekt werd.
.
quote:impala schreef op 02 januari 2016 @ 17:02:

[...]

Ik kan me dat juist helemaal niet voorstellen. Ik had me echt niet laten afschepen met een fooi.+1
Was dat op Pinkpop?
Makkelijk gezegd dat je je niet laat afschepen. Je zal maar in dat gevecht zitten.....
quote:Corona67 schreef op 02 januari 2016 @ 17:21:

[...]

+1Nou ja, als buitenstaander is het altijd gemakkelijk roepen he. Maar ik kan me echt indenken dat je op een gegeven moment gewoon geen zin meer hebt in dat getouwtrek. Genezen, revalideren, het kost allemaal al genoeg energie. En ooit wil je ook je leven weer een keer oppakken of zo.
Jakkes wat een naar verhaal! Yette

Je bent dan toch echt waanzinnig bang lijkt me zeg! Pffff
quote:hatsetats schreef op 02 januari 2016 @ 17:22:

Was dat op Pinkpop?Ja.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 januari 2016 @ 17:24:

[...]

Nou ja, als buitenstaander is het altijd gemakkelijk roepen he. Maar ik kan me echt indenken dat je op een gegeven moment gewoon geen zin meer hebt in dat getouwtrek. Genezen, revalideren, het kost allemaal al genoeg energie. En ooit wil je ook je leven weer een keer oppakken of zo.Ja dat kan ik me ook voorstellen....
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 januari 2016 @ 17:24:

[...]

Nou ja, als buitenstaander is het altijd gemakkelijk roepen he. Maar ik kan me echt indenken dat je op een gegeven moment gewoon geen zin meer hebt in dat getouwtrek. Genezen, revalideren, het kost allemaal al genoeg energie. En ooit wil je ook je leven weer een keer oppakken of zo.Zoveel energie kost het toch niet? Je advocaat doet het werk.
.
quote:impala schreef op 02 januari 2016 @ 17:28:

[...]

Zoveel energie kost het toch niet? Je advocaat doet het werk.Heb je zelf wel eens zoiets meegemaakt?
quote:impala schreef op 02 januari 2016 @ 17:28:

[...]

Zoveel energie kost het toch niet? Je advocaat doet het werk.Oh puh-lease. Uit deze post blijkt echt het inlevingsvermogen van een schuurdeur
quote:hatsetats schreef op 02 januari 2016 @ 17:29:

[...]

Heb je zelf wel eens zoiets meegemaakt?Nee, dit niet. Maar ik ken mezelf. En ik laat niet snel los. Maar ik heb inmiddels begrepen dat het wel meeviel met die fooi. En dat ze er genoeg aan over heeft gehouden. In eerste instantie zei ze dat de schade niet eens gedekt was, daar reageerde ik op.
.
quote:impala schreef op 02 januari 2016 @ 17:21:

Oh, als je er rijlessen en een Alfa van kon kopen dan was het geen fooi. Omdat je zei dat de schade niet eens gedekt werd.Die advocaat kwam op een enorm bedrag uit. Ik stond daar zelf echt van te kijken, vond het gênant veel, maar het klopte wel. Zij stelde dat ik levenslang inkomsten miste omdat ik mijn toenmalige baan en carrière moest opgeven, omscholen, paar jaar later pas weer van onderen af een nieuwe carrière kon starten ... ze rekende uit hoeveel inkomsten ik de rest van mijn leven zou missen.
quote:yette schreef op 02 januari 2016 @ 17:34:

[...]

Die advocaat kwam op een enorm bedrag uit. Ik stond daar zelf echt van te kijken, vond het gênant veel, maar het klopte wel. Zij stelde dat ik levenslang inkomsten mistte omdat ik mijn toenmalige baan en carrière moest opgeven, omscholen, paar jaar later pas weer van onderen af een nieuwe carrière starten ... ze rekende uit hoeveel inkomsten ik de rest van mijn leven zou missen.

En was dat zo?

Met een irreele eis kom je ook niet ver natuurlijk. En het was vast geen no-cure no pay (want dat mag niet in Nederland).
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven