Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:24
quote:Eleonora-1 schreef op 02 januari 2016 @ 10:14:
Ik heb ook in een automaat gelest en heb ook voor automaat afgereden.
Ben begonnen met lessen toen ik 39 was.
Intussen heb ik mijn rijbewijs alweer ruim acht jaar.
Heerlijk!
Succes met je rijles!Dank je! Ik ben 40 en mijn bloedjes staan te trappelen tot ik ze eindelijk overal naar toe kan rijden. Nu zijn ze afhankelijk van een vader die bijna 60 uur per week werkt of goedwillende ouders van vriendjes of vriendinnetjes. Toen ze kleiner waren speelde dat allemaal nog niet zo, maar ik ging me inmiddels echt bezwaard voelen. En ook voor mezelf uiteraard, het maakt mijn wereld ook een stuk groter.
Ik heb ook in een automaat gelest en heb ook voor automaat afgereden.
Ben begonnen met lessen toen ik 39 was.
Intussen heb ik mijn rijbewijs alweer ruim acht jaar.
Heerlijk!
Succes met je rijles!Dank je! Ik ben 40 en mijn bloedjes staan te trappelen tot ik ze eindelijk overal naar toe kan rijden. Nu zijn ze afhankelijk van een vader die bijna 60 uur per week werkt of goedwillende ouders van vriendjes of vriendinnetjes. Toen ze kleiner waren speelde dat allemaal nog niet zo, maar ik ging me inmiddels echt bezwaard voelen. En ook voor mezelf uiteraard, het maakt mijn wereld ook een stuk groter.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:29
zaterdag 2 januari 2016 om 10:31
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 januari 2016 @ 20:56:
[...]
Ja en dan heb ik over twee weken ook nog een nieuwjaarsborrel, bij LG thuis. Dus dan willen ze weer zoenen Als je er bang voor bent dan een sticker op je badge met de tekst "voorzichtig"...of zet een mondkapje op je hoofd (zoals je de zonnebril op je hoofd zou zetten).
[...]
Ja en dan heb ik over twee weken ook nog een nieuwjaarsborrel, bij LG thuis. Dus dan willen ze weer zoenen Als je er bang voor bent dan een sticker op je badge met de tekst "voorzichtig"...of zet een mondkapje op je hoofd (zoals je de zonnebril op je hoofd zou zetten).
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:42
Zo. Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik niets heb gedaan, ben ik toch druk geweest:
Administratie
Wehkamp gebeld (wachttijd 7 minuten blijkt wachttijd 12 minuten te zijn, jippie)
Vaat van 2 dagen weg gewerkt (met de hand)
Puin in de woonkamer en keuken geruimd
Weekmenu bedacht
Preplijstje gemaakt
Boodschappenlijst gemaakt
Gwbadderd
Opgemaakt
Sport outfit aangetrokken
Heeeeeel veel koffie gedronken
Ontbeten
Nu naar de sportschool, dan snel ff douchen en omkleden en de boodschappen doen. Vanavond alvast wat preppen want morgen man in de zaak helpen.
Administratie
Wehkamp gebeld (wachttijd 7 minuten blijkt wachttijd 12 minuten te zijn, jippie)
Weekmenu bedacht
Preplijstje gemaakt
Gwbadderd
Opgemaakt
Ontbeten
Nu naar de sportschool, dan snel ff douchen en omkleden en de boodschappen doen. Vanavond alvast wat preppen want morgen man in de zaak helpen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 2 januari 2016 om 10:45
quote:hatsetats schreef op 02 januari 2016 @ 10:42:
Zo. Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik niets heb gedaan, ben ik toch druk geweest:
Administratie
Weekmenu bedacht
Preplijstje gemaakt
Gwbadderd
Opgemaakt
Ontbeten
Nu naar de sportschool, dan snel ff douchen en omkleden en de boodschappen doen. Vanavond alvast wat preppen want morgen man in de zaak helpen.Staat dat in de Dikke van Dale?
Administratie
Weekmenu bedacht
Preplijstje gemaakt
Gwbadderd
Opgemaakt
Ontbeten
Nu naar de sportschool, dan snel ff douchen en omkleden en de boodschappen doen. Vanavond alvast wat preppen want morgen man in de zaak helpen.Staat dat in de Dikke van Dale?
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 2 januari 2016 om 10:58
quote:missie_m schreef op 02 januari 2016 @ 10:47:
van Dale:
Geen resultaat voor 'preppen'
Niet dus. Wat is preppen?
Preppen is je maaltijden alvast van te voren bereiden. Idee erachter is dat je zo altijd gezond eten klaar hebt staan dat helemaal is afgestemd op jouw doel. Ik sport veel, heb bepaalde doelen die ik wil bereiken en het daarbij behorende eten is soms nogal bewerkelijk.
Dus ik ga twee keer per week een uurtje de keuken in om eea te kokkerellen en afgepast in bakjes in de koelkast te zetten. Scheelt me 's sochtends een hoop gedoe en ik kan langer blijven liggen
van Dale:
Geen resultaat voor 'preppen'
Niet dus. Wat is preppen?
Preppen is je maaltijden alvast van te voren bereiden. Idee erachter is dat je zo altijd gezond eten klaar hebt staan dat helemaal is afgestemd op jouw doel. Ik sport veel, heb bepaalde doelen die ik wil bereiken en het daarbij behorende eten is soms nogal bewerkelijk.
Dus ik ga twee keer per week een uurtje de keuken in om eea te kokkerellen en afgepast in bakjes in de koelkast te zetten. Scheelt me 's sochtends een hoop gedoe en ik kan langer blijven liggen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 2 januari 2016 om 11:31