Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 januari 2016 om 17:27
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 januari 2016 @ 16:39:
Oh, zoon gaat maandag trouwens toch naar de OK om de plaat uit zijn been te laten halen. We wilden het eerst verzetten ivm een toetsweek, maar dan gaan er weer maanden overheen en daar heb ik echt geen zin in. Dus morgen nog even gauw langs de anesthesioloog en dan ligt ie maandagochtend om kwart over acht op tafel. Zoon sprong een gat in de lucht, want lang weekend .Kan dit in het regionale zh of moeten jullie weer naar het AZ?
Oh, zoon gaat maandag trouwens toch naar de OK om de plaat uit zijn been te laten halen. We wilden het eerst verzetten ivm een toetsweek, maar dan gaan er weer maanden overheen en daar heb ik echt geen zin in. Dus morgen nog even gauw langs de anesthesioloog en dan ligt ie maandagochtend om kwart over acht op tafel. Zoon sprong een gat in de lucht, want lang weekend .Kan dit in het regionale zh of moeten jullie weer naar het AZ?
Je bent zelf een theepot
donderdag 14 januari 2016 om 17:35
Moi zijn je tranen al droog?
Ik heb een vraag aan je.
Is HBO een goede vervanger van Netflix? Jij kent beide toch?
Ik kan nl HBO gratis krijgen als ik ook een sim-only abo voor mijn telefoon neem bij Telfort. https://www.telfort.nl/pe ... oordeel/combivoordeel.htm
Ik heb een vraag aan je.
Ik kan nl HBO gratis krijgen als ik ook een sim-only abo voor mijn telefoon neem bij Telfort. https://www.telfort.nl/pe ... oordeel/combivoordeel.htm
donderdag 14 januari 2016 om 17:37
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 januari 2016 @ 17:35:
Ik heb een vraag aan je.
Nee
Ik heb geen idee, nooit HBO gehad, wel overwogen, maar ik vond het te duur.
Lijkt me geweldig om GoT in goede kwaliteit te zien!
Ik heb een vraag aan je.
Nee
Ik heb geen idee, nooit HBO gehad, wel overwogen, maar ik vond het te duur.
Lijkt me geweldig om GoT in goede kwaliteit te zien!
donderdag 14 januari 2016 om 17:40
quote:SuzanneSuus schreef op 14 januari 2016 @ 17:27:
[...]
Kan dit in het regionale zh of moeten jullie weer naar het AZ?
Het Radboud. Ze zijn daar dol op ons .
Wat mij betreft had het ook wel in het Gelre gekund (daar hebben ze ook orthopedisch chirurgen en een gipskamer tenslotte) maar daar is echt geen kijk op.
[...]
Kan dit in het regionale zh of moeten jullie weer naar het AZ?
Het Radboud. Ze zijn daar dol op ons .
Wat mij betreft had het ook wel in het Gelre gekund (daar hebben ze ook orthopedisch chirurgen en een gipskamer tenslotte) maar daar is echt geen kijk op.
donderdag 14 januari 2016 om 17:50
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 januari 2016 @ 20:17:
Hoera voor de Sidmobile.
We zijn sinds kort werk aan het maken van doschtertjes zindelijkheid. En dat heeft nogal voeten in aarde want ze is in principe al zindelijk: Ongelukjes als ze de luier niet aanheeft gebeuren nauwelijks meer, maar als ze iets voelt aankomen eist ze een luier. Potje of wc komen 'morgen' (we hadden haar nooit dat woord moeten leren).
Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat
Hoera voor de Sidmobile.
We zijn sinds kort werk aan het maken van doschtertjes zindelijkheid. En dat heeft nogal voeten in aarde want ze is in principe al zindelijk: Ongelukjes als ze de luier niet aanheeft gebeuren nauwelijks meer, maar als ze iets voelt aankomen eist ze een luier. Potje of wc komen 'morgen' (we hadden haar nooit dat woord moeten leren).
Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat